hele goede idd, slaat echt als een lul op een drumstelquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:43 schreef Toeps het volgende:
Zingt ie ook niet dattie de "Kenker" voor Alanis Morissette wenst? Vind ik ook not done, ik bedoel, je kunt iemand haten, maar iemand zo letterlijk kanker toewensen... Neh.
jij bent zo iemand die de plaatjes in het boek belangrijker vindt dan de tekst erbij?quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:45 schreef BennyNL het volgende:wat een nerd, gaat tie elke zin analyseren
Er wordt gefaald in de tentquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:46 schreef Faceoff het volgende:
dr wordt gefee.. *klik*
en nu bek houden
ik ben iemand die zich niet druk maakt over rappertjesquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:46 schreef Billy_Mack het volgende:
[..]
jij bent zo iemand die de plaatjes in het boek belangrijker vindt dan de tekst erbij?
Met lekkere billen, dacht ik zo..quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:47 schreef junkiesietze het volgende:
net aan een antiliaan uit me klas gevraagt:
Sranga's met spange bakka's? = surinamers met lekkere "iets weet ie ook niet'"
Een beetje moderne Neder-hopper kan natuurlijk niet zonder zelfspot...quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:49 schreef BennyNL het volgende:
ik snap alleen niet waarom die tietloze slet naar haar eigen erwtjes wijst als ze rappen over "chickies met dubbel D's in de tent"
En helemaal niet Alanis. Die heeft meer bereikt dan een stel rehabiliterende ex-gedetineerden van een of andere vergeten VMBO-school, wezens die ik van de Grondwet moet kwalificeren als "mensen" en die van hun therapeut ritmisch lettergrepen uit hun bek moeten schijten omdat ze anders gaan jatten bij de Lidl in hun achterbuurtwijk.quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:43 schreef Toeps het volgende:
Zingt ie ook niet dattie de "Kenker" voor Alanis Morissette wenst? Vind ik ook not done, ik bedoel, je kunt iemand haten, maar iemand zo letterlijk kanker toewensen... Neh.
Oh mijn god, even wachten ik haal m'n familie er bij ...quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:46 schreef sr_firewire het volgende:
Zo oud dit nummer ! Je loopt niet met de tijd mee !
Zingt hij niet "Ik urineer op mixtapes"?quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:42 schreef Billy_Mack het volgende:
...
"Ik ruineer op mixtapes"
Hoezo ruineren op mixtapes?je kan mixtapes wel ruineren, maar niet ruineren OP mixtapes
Is dat niet die van kut-Marokkanen?quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:33 schreef descendent1 het volgende:
Ik hoorde laatst ook een 'rapnummer' () dat zo iets heette als: 'Ik leef met de dag'; waarin de 'rapper' vertelt wat een ongelovelijke loserige niksnut hij is ofzo...
![]()
Geen idee, het zal me verder ook aan miijn anus corroderen....quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:35 schreef Kloot-Jan het volgende:
[..]
Is dat niet die van kut-Marokkanen?
Coca-Cola dr in doen, schijnt de roest op te lossenquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:36 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Geen idee, het zal me verder ook aan miijn anus corroderen....![]()
Ik heb het dat liedje 1 keer geluisterd omdat ik dus dat zinnetje hoorde (en ja is moest lachen).quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:31 schreef Kloot-Jan het volgende:
[..]
En helemaal niet Alanis. Die heeft meer bereikt dan een stel rehabiliterende ex-gedetineerden van een of andere vergeten VMBO-school, wezens die ik van de Grondwet moet kwalificeren als "mensen" en die van hun therapeut ritmisch lettergrepen uit hun bek moeten schijten omdat ze anders gaan jatten bij de Lidl in hun achterbuurtwijk.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:51 schreef BiMeWet het volgende:
Dan neem ik het wel weer op me.
Bracha van Doesburgh.![]()
Die lach.quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:52 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
[afbeelding].
Bij dit soort posts moet jezelf quoten mogen.
hij ruineert de tekst op mixtapes (als in het staat OP tape)quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:42 schreef Billy_Mack het volgende:
Wat een kutnummer is dat "Wat wil je doen" van Partysquad toch
Enkele zinssnedes:
"Ik ruineer op mixtapes"
Hoezo ruineren op mixtapes?je kan mixtapes wel ruineren, maar niet ruineren OP mixtapes
de zin is : ik heb een zonnebril op me kop , dus die chickies zien niet, dat ik sta te spacenquote:"Ik heb een vuilniszak op mijn kop, dus die chickies zie ik niet"
JA DUH!!!!!![]()
!!!!
geen idee ik ben geen neger.quote:"Sranga's met spange bakka's?"What the fuck is dat?!?!?!
![]()
W...w...w...wat wil je eraan doen?quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:42 schreef Billy_Mack het volgende:
quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:54 schreef Tha_T het volgende:
Ooh shit man ik maak vet stappen
Darryl komt er ja strakker dan latex pakken
Dr staat vet mannen
Te chillen op het feest yow
Darryl, Willie, Kees connecten als stukjes Lego
Jay en hasj schatje je voelt me
Ga mee met mij wat wil je doen
Je vat die shit dit word hot
Er is drank er zijn chicks en de sfeer is top
Da's toch gewoon hartstikke top. Man maak je niet zo druk
De namen alleen al![]()
Je moet toch wat als je niks te doen hebt met je leven en intelligent tracht over te komen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:45 schreef BennyNL het volgende:wat een nerd, gaat tie elke zin analyseren
quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:26 schreef ForumGek het volgende:
En hij zegt:
" Ik heb een zonnebril op kop, dus die chickies die zien niet, dat ik space op die ASSIE en kees z'n Wierie."
Ik vind het nogsteeds een lekker nummer, vooral die beat
tracht jaquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:40 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Je moet toch wat als je niks te doen hebt met je leven en intelligent tracht over te komen.![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:40 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Je moet toch wat als je niks te doen hebt met je leven en intelligent tracht over te komen.![]()
quote:Opleiding: vbo/mavo
een fucking lepelquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:49 schreef Jumparound het volgende:
trouwens, die teksten van Allenis morrislet zijn tof
i'm a Bitch i'm a lover, i'm a child i'm a mother. i'm a sinner, i'm a saint, i do not feel ashamed, im your help, i'm your dream, im nothing in between
smoel houwen trut! ga op een lepel zitten
jij kent Meredith Brooks zeker niet?quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:49 schreef Jumparound het volgende:
trouwens, die teksten van Allenis morrislet zijn tof
i'm a Bitch i'm a lover, i'm a child i'm a mother. i'm a sinner, i'm a saint, i do not feel ashamed, im your help, i'm your dream, im nothing in between
smoel houwen trut! ga op een lepel zitten
quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:52 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
[afbeelding].
Bij dit soort posts moet jezelf quoten mogen.
oh, is dat die trut?quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:25 schreef Herald het volgende:
[..]
jij kent Meredith Brooks zeker niet?
Bijzonder sterk verweer... je zou advocaat moeten worden :pquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:31 schreef Kloot-Jan het volgende:
[..]
En helemaal niet Alanis. Die heeft meer bereikt dan een stel rehabiliterende ex-gedetineerden van een of andere vergeten VMBO-school, wezens die ik van de Grondwet moet kwalificeren als "mensen" en die van hun therapeut ritmisch lettergrepen uit hun bek moeten schijten omdat ze anders gaan jatten bij de Lidl in hun achterbuurtwijk.
Klootviool, het is: Ik ruineer op mixtape van Partysquad, Ik heb een zonnebril op me kop dus die chickies zien nie dat ik space......... , Tanga's met spange patta's en neger schuur die slettenbil stuk,quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:42 schreef Billy_Mack het volgende:
Enkele zinssnedes:
"Ik ruineer op mixtapes"
"Ik heb een vuilniszak op mijn kop, dus die chickies zie ik niet"
JA DUH!!!!!![]()
!!!!
"Sranga's met spange bakka's?"What the fuck is dat?!?!?!
![]()
"Neger schuur die slet de'r bil stuk"![]()
![]()
Erger je hier aan andere zinssnedes uit dit kutnummer![]()
pauper, ga jij ff leren hoe een frisdrankautomaat in elkaar zit bij FMquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:33 schreef Smaakpolitie het volgende:
[..]
Klootviool, het is: Ik ruineer op mixtape van Partysquad, Ik heb een zonnebril op me kop dus die chickies zien nie dat ik space......... , Tanga's met spange patta's en neger schuur die slettenbil stuk,
zet die bril eens op je oren, wereldvreemd kutventje.![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:42 schreef Billy_Mack het volgende:
Enkele zinssnedes:
"Ik ruineer op mixtapes"
"Ik heb een vuilniszak op mijn kop, dus die chickies zie ik niet"
JA DUH!!!!!![]()
!!!!
"Sranga's met spange bakka's?"What the fuck is dat?!?!?!
![]()
"Neger schuur die slet de'r bil stuk"![]()
![]()
Erger je hier aan andere zinssnedes uit dit kutnummer![]()
quote:Op zondag 1 januari 2006 11:50 schreef Billy_Mack het volgende:
vuurkorf
Hoi.quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:47 schreef LudoSanders het volgende:
Wat wat wat 'n zinloze kick dan!
secondquote:Op dinsdag 29 november 2005 19:26 schreef de_puta_madre het volgende:
Niet zo bitchen op dat nummer, er zit een gods geil wijf in die clip dus dat maakt alles goed
Feit, maar als je een kutliedje pakt en de clip vult met halfnaakte mokkels, is het dan automatisch een goed liedje?quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:26 schreef de_puta_madre het volgende:
Niet zo bitchen op dat nummer, er zit een gods geil wijf in die clip dus dat maakt alles goed
quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:20 schreef Takkembah het volgende:
[..]
W...w...w...wat wil je eraan doen?![]()
grow up weet jequote:Op woensdag 4 januari 2006 17:17 schreef Dirktator het volgende:
Bah, bah en nog eens bah! Dit is weer een perfect voorbeeld van het Job-Cohen-beleid: bouw maar lekker een buurthuis in een achterstandsbuurt en laat die knuffel-alliegtonen lekker spelen met instrumenten en dergelijke. Voor je het weet hebben 7 infantiele medelanders een tekst geschreven waar taalpuristen de haren uit hun hoofd mee trekken!
Een voorbeeld: "Er staan vet mannen te chillen op een feestje."
Proberen ze nu de Nederlandse bevolking in het algemeen in het ootje te nemen door een grol in hun lied te maken die betrekkelijk heeft op de opkomende zwaarlijvigheid onder de Nederlandse mannen?
Ja, en gooi er dan ook maar zo'n oer-Hollandsche blondine in...Dit schoonheidsideaal, die door veel VMBO-sloeries wordt aanbeden, in combinatie met de verkapte taal, die mensen aanzet tot haat en IQ-loze uitspraken, is een gevaar voor de samenleving!
Dirktator, zal altyd overheerschen!quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:17 schreef Dirktator het volgende:
Bah, bah en nog eens bah! Dit is weer een perfect voorbeeld van het Job-Cohen-beleid: bouw maar lekker een buurthuis in een achterstandsbuurt en laat die knuffel-alliegtonen lekker spelen met instrumenten en dergelijke. Voor je het weet hebben 7 infantiele medelanders een tekst geschreven waar taalpuristen de haren uit hun hoofd mee trekken!
Een voorbeeld: "Er staan vet mannen te chillen op een feestje."
Proberen ze nu de Nederlandse bevolking in het algemeen in het ootje te nemen door een grol in hun lied te maken die betrekkelijk heeft op de opkomende zwaarlijvigheid onder de Nederlandse mannen?
Ja, en gooi er dan ook maar zo'n oer-Hollandsche blondine in...Dit schoonheidsideaal, die door veel VMBO-sloeries wordt aanbeden, in combinatie met de verkapte taal, die mensen aanzet tot haat en IQ-loze uitspraken, is een gevaar voor de samenleving!
Hadden we wel gedachtquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:18 schreef Maikuuul het volgende:
Het is trouwens, kheb een zonnebril op me koplolleromfg
Ik vind het wel een vet nummer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |