Zat, alleen dat kleurloze moet dan wel in een andere contextquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:34 schreef pfaf het volgende:
Zijn er ook kleurloze medemensen?
Albino'squote:Op dinsdag 29 november 2005 11:34 schreef pfaf het volgende:
Zijn er ook kleurloze medemensen?
Misschien omdat je 'm toen al voorbij was ?quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:32 schreef freddygonzales het volgende:
Gisteravond ik naar een vriend toe om ff een pilske te gaan drinken. Ik fiets op de weg aan de rechterkant prima dus. Komt er uit een zijstraat een gekleurd 16 jarig jochie van berber afkomst aanlopen. Ik denk die wil oversteken maar, ik ga niet aan de kant want 3 meter verderop was er een zebrapad. Hij gaat lopen ik scheer rakelings langs hem heen waarop hij luid roept "KIJKEN". Ik.
Dus ik zeg tegen hem: "nee kutmarokkaan mijn beste medelander ik kijk niet naar vuil. Een paar scheldwoorden en verwensingen van zijn kant, maar toen hield hij zijn mond. Raarrrr![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:39 schreef Kriebbel het volgende:
[..]
Misschien omdat je 'm toen al voorbij was ?![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:42 schreef pieter_pontiac het volgende:
Wees blij dat ie je fiets niet heeft gestolen.
ik scheet peuken men!quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:43 schreef BennyNL het volgende:
je was dus bang van een 16 jarig jochie
Ja man, er stond een biertje op me te wachten. Belangrijker dan een marokkaantje molesteren.quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:51 schreef Manneke_Pils het volgende:
TS is een pussy. Keihard weg-fietsen voor een 16-jarig Ali Beetje.
Dat is ook weer waar. Wat voor een bier?quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:54 schreef freddygonzales het volgende:
[..]
Ja man, er stond een biertje op me te wachten. Belangrijker dan een marokkaantje molesteren.
Hij scheerde rakelings langs hem heen. Op zich moet dat dus kunnen. Wanneer jij daar aan twijfelt, geef ik je het advies eens bij "Perle" aan te wippen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:41 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Hij was 16, gekleurd en van berberse afkomst. Dit alles waargenomen in de avond. Man je moet solliciteren bij de navy-seals, die staan te springen om mensen zoals jij.
"marokkaan".quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:00 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Loesje heeft een leuke spreuk over kleurlingen.
komt erop neer dat blanken meer kleuren hebben, we worden rood als we blozen, zien blauw van woede etc.
verder is TS gewoon een mietje en moet ie maar snel bij z'n mamma gaan huilen dat ie een gevaarlijke marrokaan tegen kwam.
bier is bier (in dit geval was het grolsch)quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:55 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar. Wat voor een bier?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |