In de emotie drukt men zich wel eens verkeerd/onhandig uit en moet er verder niet teveel achter gezocht worden.quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:26 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Wat zijn sommige mensen toch ontactvolle klootzakken zeg........
Nouja ik bedoel gewoon dat het zo goed ging eindelijk bij de FC en dat ze nu zo'n tegenslag krijgen van iemand die overlijdtquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:26 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
idd ik zie david nog staan juichen na Ajax voor de bunniksidequote:Op dinsdag 29 november 2005 13:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
In de emotie drukt men zich wel eens verkeerd uit en moet er verder niet teveel achter gezocht worden.
Inderdaad...quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:30 schreef zatoichi het volgende:
Ja het hele seizoen boeit me eigenlijk niet echt meer. Liever 18de dan zo'n persoon verliezen. IEmand die echt het Utrecht gevoel had, die spelers en publiek wist te motiveren die echt blij was als we wonnen. Die godverdomme als laatste juichend en springend het veld verlaat na de wedstrijd tegen ajax. Die beelden staan echt op mijn netvlies gebrand, en zal ik ook niet meer vergeten....
Ik wist niet dat ik zo emotioneel kon worden vanwege het voetbal, maar het raakt me echt.
Clint_Eastwood is FC Utrecht-supporter, die bedoelt hier niets verkeerds mee. David di Tommaso én FC Utrecht waren goed bezig, de club en de supporters raken niet alleen een geweldige speler kwijt, maar ook bij de rest van het elftal zal dit nieuws keihard aankomen. Ik was als Ajax-supporter aanwezig in Nieuw Galgenwaard zondag, heb me verschrikkelijk kwaad gemaakt over die afgekeurde treffer, maar het doet me nu helemaal niets meer.quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:26 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Idd, ik wilde net nog zeggen dat ie in mijn CVHJ-team zat maar leek me ook een beetje ongepast achteraf. Sommige dingen worden niet juist geinterpreteerd.quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
In de emotie drukt men zich wel eens verkeerd uit en moet er verder niet teveel achter gezocht worden.
Dat zat ik mij ook af te vragen... maar dan zal toch eerst de oorzaak van die hartstilstand bepaald moeten worden.quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:37 schreef Zwansen het volgende:
Ik zit nu allemaal hele rare dingen te bedenken, wat als Utrecht-Ajax bv. was afgelast dit weekend, zou het dan ook gebeurd zijn? Vroeg of laat waarschijnlijk toch wel.
'Als' telt niet in het leven.quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:37 schreef Zwansen het volgende:
Ik zit nu allemaal hele rare dingen te bedenken, wat als Utrecht-Ajax bv. was afgelast dit weekend, zou het dan ook gebeurd zijn? Vroeg of laat waarschijnlijk toch wel.
Ik zal het echt niet weten, misschien niet (geen inspanning verricht). Maarja, je weet het maar nooit.quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:37 schreef Zwansen het volgende:
Mja, hoe het ook zij, dit is natuurlijk klote nieuws.quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat zat ik mij ook af te vragen... maar dan zal toch eerst de oorzaak van die hartstilstand bepaald moeten worden.
dat zijn dingen wat je niet moet afvragen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:37 schreef Zwansen het volgende:
Nu zijn het er al 2quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:46 schreef M0NTANA het volgende:
Ook Voetbalzone.nl heeft een condoleance-register geopend, goed initiatief.
dat is nou juist meestal het probleem, dat ze dat niet wetenquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:46 schreef jimjim1983 het volgende:
het was toch niet bekend dat ie een zwak hart had lijkt me?
Aan de dope met de huidige frequentie van dopingtestenquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:46 schreef jimjim1983 het volgende:
misschien zat ie wel aan de dope ofzohet was toch niet bekend dat ie een zwak hart had lijkt me?
toch gebeurt het wel.quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:50 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Aan de dope met de huidige frequentie van dopingtesten![]()
Het zijn geen wielrenners.
Inderdaadquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:52 schreef Suijk het volgende:
Krijg alleen al kippenvel als ik het lees, brighton...
De rillingen liepen mij ook over de rug ja...quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:52 schreef Suijk het volgende:
Krijg alleen al kippenvel als ik het lees, brighton...
Goed, mooi dat ze dat even gelijk naar buiten brengen. Volgens mij is dat inderdaad een naturel voetballer!quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:52 schreef Klingon het volgende:
FC Utrecht heeft al laten weten dat het zeker NIET aan doping ligt. Laten we daar nu dus geen discussies over voeren.
Heeft natuurlijk niet direct iets te maken met Vitesse of RKC. Daarnaast is die wedstrijd al een keer eerder afgelast. Vind het netjes dat er een minuut stilte in acht wordt genomen en er met rouwbanden wordt gespeeld.quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:57 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik snap het nog niet, waarom de wedstrijd voor vanavond uberhaupt door moet gaan.
Alsof ze in het wielrennen geen test hebben...quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:50 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Aan de dope met de huidige frequentie van dopingtesten![]()
Het zijn geen wielrenners.
Daar staat Nederland wel om bekend, dat ze dat doen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:03 schreef Klingon het volgende:
[..]
Heeft natuurlijk niet direct iets te maken met Vitesse of RKC. Daarnaast is die wedstrijd al een keer eerder afgelast. Vind het netjes dat er een minuut stilte in acht wordt genomen en er met rouwbanden wordt gespeeld.
Tegen dingen aanschoppen om het schoppen is ook een vak.quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:06 schreef PLAE@ het volgende:
Wat een overdreven reacties
ja het is te vroeg en jammer.
maar overdrijven is ook een vak.
Waarom niet? Natuurlijk is het erg wat er met David is gebeurd, maar je weet, het leven gaat door, hoe hard het soms ook is...quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:57 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik snap het nog niet, waarom de wedstrijd voor vanavond uberhaupt door moet gaan.
Medeleven is tegenwoordig ook al overdreven?quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:06 schreef PLAE@ het volgende:
heeft niks met schoppen te maken.quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tegen dingen aanschoppen om het schoppen is ook een vak.
Daar heb je dan weer gelijk in.quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:11 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Waarom niet? Natuurlijk is het erg wat er met David is gebeurd, maar je weet, het leven gaat door, hoe hard het soms ook is...
En dat jij het overdreven vindt is je goed recht, maar daar heeft niemand hier een boodschap aan.quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:06 schreef PLAE@ het volgende:
prima dan doe ik dat ook.quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:15 schreef Robar het volgende:
Laat iedereen hier reageren zoals diegene dat wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |