Ik denk dat dit lang door blijft dringen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:02 schreef Klingon het volgende:
Vitesse.org:
[..]
Goed van Vitesse en RKC. Ik ben er bij.
Ja, daar moest ik ook net aan denken....quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:05 schreef N.icka het volgende:
Ik moet de hele tijd aan zn vrouw denken , misschien wakker geworden vnmorgen naast haar dode man , brrrrrrrrr
ik hoop dat de KNVB of clubs zowel betaaldvoetbal als amateur voetbal hem herdenken.quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:02 schreef Klingon het volgende:
Vitesse.org:
[..]
Goed van Vitesse en RKC. Ik ben er bij.
dat lijkt mij ook niet frisquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:16 schreef _moder8or_ het volgende:
Ah getver zeg. Als vrouwzijnde je man een ochtendzoen geven, en hij blijkt dan al overleden te zijn![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:18 schreef WEST het volgende:
[..]
ik hoop dat de KNVB of clubs zowel betaaldvoetbal als amateur voetbal hem herdenken.
Het ging net zo goed met de FCquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:21 schreef Joenes het volgende:
Gewoon op 26 jarige leeftijd in je slaap overlijden, damn wat erg. Ik hoop voor de selectie van FC Utrecht dat ze deze klap een beetje te boven komen.
Ik denk dat de spelers dat op dit moment geen fuck meer kan interesseren...quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:22 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Het ging net zo goed met de FC
Of het hun boeit, ze missen een basisvoetballenquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:22 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Wat zijn sommige mensen toch ontactvolle klootzakken zeg........quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:22 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |