Die laatste uitspraak, dat je dat lef hebt waar ik het kan lezenquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:03 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
Belachelijk overprijst, dat is wat ze zijn.
De Dell 2005FPW en 2400FPW gebruiken exact hetzelfde paneel.
+ meer aansluitingsmogelijkheden ( d-sub, dvi, composite & s-video ).
En dat voor de helft van de prijs.
Apple![]()
Weet ik, maar met Dell heb ik veel meer problemen gehad dan met Apple in mijn leven.quote:Op vrijdag 2 december 2005 08:21 schreef Retuobak het volgende:
Ja, bij Apple wordt het vervangen. Bij Dell koop ik 2 keer een 24" scherm voor hetzelfde geld waarvoor ik een 23" heb bij Apple. En zo slecht is de service van Dell echt niet hoor
.
Lol, heb een jaar lang een Dell pc gehad, gaf ernstig veel problemen, heb nu Sky notebook (huismerk Dixons), gaat allemaal prima, wil nog wel te warm worden waardoor mijn geluidskaart nokt als ik intensief game, maar voor de rest nooit problemen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 08:51 schreef Heintje het volgende:
Ik heb met geen van beide nog problemen gehad.
Maar daarvoor moet ik natuurlijk wel eerst hun producten kopen. Dan moeten die ook nog eens kapot gaan. En pas dan zou ik problemen kunnen krijgen.
Dat gebeurt bij Dell ook.quote:Op vrijdag 2 december 2005 08:19 schreef Morthill het volgende:
mocht er toch iets kapot gaan wordt het gewoon vervangen. (Het hele appararaat bedoel ik dan )
Ik hoop voor je dat dat zo blijft dan, de telefonische support van Apple is in ieder geval echt om te janken zo slecht.quote:Op vrijdag 2 december 2005 08:43 schreef Morthill het volgende:
[..]
Weet ik, maar met Dell heb ik veel meer problemen gehad dan met Apple in mijn leven.
Wel voor perfectionisten!quote:Op maandag 5 december 2005 00:33 schreef H.Flick het volgende:
... en eigenlijk niet nodig.
Het verschil is niet wereldschokkend, dus ik wacht nog even. Bovendien krijg ik dan gratis bij mijn TV een oppoetsbeurt voor mijn oude games, dat is ook wel leukquote:
Het verschil tussen 1920x1080 progressive en 640x480 interlaced lijkt me straks toch behóórlijk! En reden genoeg voor mij om een nieuw scherm aan te schaffen. Ik denk dat ik er straks vooral bij racegames zal profiteren van een resolutie die 6¾ keer zo hoog is!quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:58 schreef H.Flick het volgende:
Het verschil is niet wereldschokkend..
Op de Xbox is X-Men Legends 2 in 720p is anders best mooi, hoor.quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:14 schreef P-Style het volgende:
[..]
[quote]
Maar als je alleen maar RPG's speelt bijv. is een HD scherm al iets minder hard vereist natuurlijk.
Ja natuurlijk is dat mooi! RPG's worden natuurlijk net zo hard mooier als andere games op een hogere resolutie, maar bij bepaalde games levert een hogere resolutie behalve een (veel) mooier plaatje ook practische voordelen op, bij RPG's zal dat minder zijn dan bij racegames.quote:Op woensdag 7 december 2005 14:32 schreef Smots het volgende:
Op de Xbox is X-Men Legends 2 in 720p is anders best mooi, hoor.
Vergeet ook binnenkort die hele grote op de 360 vooral niet, of is dat gewoon een actie-game?quote:Op woensdag 7 december 2005 14:32 schreef Smots het volgende:
[..]
Op de Xbox is X-Men Legends 2 in 720p is anders best mooi, hoor.
Wat is het verschil tussen een HDTV met en zonder HDMI dan?quote:Op woensdag 7 december 2005 18:14 schreef Xenwolfie het volgende:
Je kan beter de 26" nemen, is niet heel veel duurder en heeft HDMI.
* Xenwolfie heeft er een en het is een oerdegelijke TV.
Zie OP.quote:Op woensdag 7 december 2005 18:17 schreef Fillipe het volgende:
Wat is het verschil tussen een HDTV met en zonder HDMI dan?
En ik wacht tot native 1080p schermen (ongeacht het formaat, maar 32" is zeker al oké) gangbaar en betaalbaar worden... en eigenlijk wacht ik ook op OLED en SED en totdat die in 1080p formaat gangbaar en betaalbaar zijn!quote:Op woensdag 7 december 2005 18:38 schreef Skull-splitter het volgende:
26 inch is in principe genoeg, maar ik wacht tot 32 inch gangbaar en betaalbaar is geworden
Ah oke dus nog iets scherper/betere kwaliteit. Maar goed als ik zo'n 23" koop die HD Ready is geeft dat al een super mooi beeld natuurlijk. Scheelt me ook weer ruim 200 euroquote:
Als 'ie ècht HD-Ready is, dan heeft 'ie ook gewoon HDMI ingang. Sterker nog, volgens de specs in dat linkje dat je geeft, heeft 'ie er zelfs twee! Prima tv'tje dus.quote:Op woensdag 7 december 2005 19:10 schreef Fillipe het volgende:
Ah oke dus nog iets scherper/betere kwaliteit. Maar goed als ik zo'n 23" koop die HD Ready is geeft dat al een super mooi beeld natuurlijk. Scheelt me ook weer ruim 200 euro
Volgens mij zit je in de verkeerde topic.quote:Op woensdag 7 december 2005 19:23 schreef InsertCredit het volgende:
Er zijn buiten Em Enchant Arm en Ninety Nine Nights im moment geen games die me boeien.
Maar die arcade-downloads zijn echt te gaaf.
Zul je zien dat ik em straks toch nog koop, alleen voor die prut
Ah oke bedankt, en kan deze TV ook 720p aan? Dat is toch de beste instelling?quote:Op woensdag 7 december 2005 19:49 schreef P-Style het volgende:
[..]
Als 'ie ècht HD-Ready is, dan heeft 'ie ook gewoon HDMI ingang. Sterker nog, volgens de specs in dat linkje dat je geeft, heeft 'ie er zelfs twee! Prima tv'tje dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |