abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32687789
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 23:41 schreef seto het volgende:
Vooral jongere spelers kiezen liever voor de 'mooie' Alliance-kant, dit wil niet zeggen dat Alliance alleen maar jonge kindjes heeft maar ze hebben ze wel in grotere aantallen dan de outnumberde Horde.

Ik heb ooit geprobeerd een Alliance-char te levelen maar ik werd in Elwynn Forest al gek, ging er iemand klagen dat Horde speciaal lelijke chars maakt om ze dood te laten gaan in de mooie omgevingen van de Alliance

Alliance heeft grotere queues voor Battlegrounds en een enorm laggende capitol, je hebt wel meer spelers die je te hulp kunnen komen op een PVP-server ( http://alliance.istheshit.net/ ).

Horde vind ik gewoon veel relaxter, misschien komt dat wel omdat ik voordat het spel had al een Tauren wou Uiteindelijk maakt race niks uit, gaat er gewoon om wat je het leukste vindt.
Twisting Nether is het net andersom. Horde outnumbered Alliance enorm, dus 10 seconde queue voor BG's max . Niet echt lag in IF ofzo, tenminste niet zo erg als op Bloodscalp.

Zelf had ik voor Alliance gekozen omdat ik in de beta toen een erg leuke vaste groep had. Niet van die kiddies ofzo, dus ik denk dat ik te vlug besloten had toen . Maar ja, het is gewoon een groep die je weg moet filteren en dan hou je wel leuke spelers over. En tja, Nemesis ftw nu op Humans
Can't wait till 1.9
  † In Memoriam † woensdag 30 november 2005 @ 02:29:58 #52
34726 Fratz
Max
pi_32688228
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 23:42 schreef Gamedemon het volgende:

niemand die er problemen mee heeft behalve idiooten op RP servers
'scuse me?

ik ben absoluut geen idioot maar speel wel op een RP server. ieder z'n ding ja?
bovendien lopen er op mijn server ook genoeg lui rond met een naam die niet fantastisch is. en daar wordt niet moeilijk over gedaan ofzo.
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 23:12 schreef Janteh het volgende:

[..]

je kan ook eventueel voor divine spirit gaan maar weet niet of je dat nodig hebt in jullie guild. Dan zou ik de 5 punten uit holy specialization halen en in martyrdom (2), focused cast(1) en imp inner fire(1) doen en dan in divine spirit of een andere variatie dat maakt niet zo veel uit.
ik zat inderdaad ook aan divine spirit te denken. ik zie niet zo heel vaak disc priest rondlopen eigenlijk.

[ Bericht 24% gewijzigd door Fratz op 30-11-2005 02:35:10 ]
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_32689035
Human, misschien spreekt dat niet zo tot de verbeelding maar de reputation bonus rockt dus wel effe tien keer harder dan menig ander racial ability (tegenwoordig)!
pi_32689044
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 23:03 schreef Platina het volgende:
Human is triest ras, mkay, speel je een fantasy game ga je nog human spelen

En ik kots al helemaal op mensen met nicks zoals Landbouw, Koelkastje, Firezstarter, Gimli
BAH!

oke, dat was het wel
Vergeet Kaasje niet.

En ook op Bloodscalp heb ik weinig queue, voordeel van ongeveer een 1:1 situatie met horde:alliance, en we winnen ook nog wel eens. (Behalve als die shitheads van Shiver langskomen.)
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_32689118
Naja, mijn 2e chara moet ik nog bekijken wat ik daarmee ga doen, maar die creëer ik toch pas als ik lvl 40 ben met mijn gnome mage. Zit te denken over Paladin of Hunter.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_32690399
quote:
Op woensdag 30 november 2005 01:39 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Twisting Nether is het net andersom. Horde outnumbered Alliance enorm, dus 10 seconde queue voor BG's max . Niet echt lag in IF ofzo, tenminste niet zo erg als op Bloodscalp.

Zelf had ik voor Alliance gekozen omdat ik in de beta toen een erg leuke vaste groep had. Niet van die kiddies ofzo, dus ik denk dat ik te vlug besloten had toen . Maar ja, het is gewoon een groep die je weg moet filteren en dan hou je wel leuke spelers over. En tja, Nemesis ftw nu op Humans
Can't wait till 1.9
Human Male Casters staan ver onderaan de lijst.

Lachwekkend, zo'n spierbundel in een jurk.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 30 november 2005 @ 11:34:06 #57
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_32692223
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 17:52 schreef BlackSheep het volgende:

[..]

Haha, way to go

op welk level raad je me aan om er heen te gaan?

Ben afgelopen vrijdag toch weer begonnen met WoW en heb nu een level 18 night elf hunter.

Kan dat al of moet ik echt boven de 20 zijn?
Level 18 kan wel maar dan moet je groep wel boven level 20 zitten.... ik was level 19 toen ik het eindelijk afmaakte
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  woensdag 30 november 2005 @ 11:39:06 #58
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_32692357
quote:
Op woensdag 30 november 2005 07:45 schreef =HellFire= het volgende:
Human, misschien spreekt dat niet zo tot de verbeelding maar de reputation bonus rockt dus wel effe tien keer harder dan menig ander racial ability (tegenwoordig)!
NE hunters. Shadowmeld. Aimed Shot. Pwned.

Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_32692565
quote:
Op woensdag 30 november 2005 11:39 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

NE hunters. Shadowmeld. Aimed Shot. Pwned.

Okee, das ook weer waar...
pi_32692601
quote:
Op woensdag 30 november 2005 09:57 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Lachwekkend, zo'n spierbundel in een jurk.
http://nightwatchers.cjb.net/uploads/Nemesis.jpg
of
http://www.opposed.net/~dosetsu/Undead_Nemesis.jpg

Dan weet ik het wel hoor
  woensdag 30 november 2005 @ 11:54:54 #61
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_32692738
Dressing room is trouwens een functie waarvan ik dacht m nooit te gaan gebruiken, maar ik gebruik het verdorie verdomd vaak
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_32692960
quote:
Op woensdag 30 november 2005 08:05 schreef Morthill het volgende:
Naja, mijn 2e chara moet ik nog bekijken wat ik daarmee ga doen, maar die creëer ik toch pas als ik lvl 40 ben met mijn gnome mage. Zit te denken over Paladin of Hunter.
Laat de pally links liggen is mijn advies. Was mijn eerste char, maar op lvl42 ongeveer werd het echt stervenssaai. Just my 2 cents. Hoe verder je ermee komt, hoe meer je gewoon mee word genomen in groepen voor buffs/cleansing/healing.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_32693359
quote:
Op woensdag 30 november 2005 00:38 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

Je kan ook alleen maar druid zijn met een Night Elf (of Tauren, maar das lomp)

En voor the record: epics voor druids zijn atm voornamelijk tof als je geil bent op healing. Zo random wordt er tegenwoordig voor de feral druids onder ons ook wel eens itempje gedropt, maar voornamelijk door de laatst toegevoegde outdoor draakjes. En die pak je dan weer niet zomaar

Overigsn vind ik het wel leip, opzich kan je, als je guild genoeg members heeft, al die outdoor encounters prima met 80 man doen of meer. Maak je wat meer raids. Enige is dat alleen de raid die m het eerst aanviel de loot mag verdelen, maar goed das niet eens zo een probleem
Gewoon 1 raid maken met de lui met veel DKP, en de andere met lui die geen of weinig dkp hebben
DKP raid laten openen en klaar
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_32693422
quote:
Op woensdag 30 november 2005 02:29 schreef Fratz het volgende:

[..]

'scuse me?

ik ben absoluut geen idioot maar speel wel op een RP server. ieder z'n ding ja?
bovendien lopen er op mijn server ook genoeg lui rond met een naam die niet fantastisch is. en daar wordt niet moeilijk over gedaan ofzo.
ik vind het hele idee achter RP servers gewoon kneuzig...
De echt leuke raids met veel humor komen daar niet voor want jij bent Lord <Insert random name> the Great murloc slayer!
En ik kan me voorstellen dat die mensen daar lopen te zeiken over namen als koelkastje enzo
Omdat ze dan realiseren dat er meer is dan WoW
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_32693777
quote:
Vind die hele set m.u.v. de skullcap lachwekkend lelijk.

En de mooiste Warlock robe is trouwens de PvP rank 8+ Robe

[ Bericht 11% gewijzigd door PBateman1978 op 30-11-2005 13:27:18 ]
pi_32695518
quote:
Op woensdag 30 november 2005 09:57 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

QFT, al is het maar voor hun casting manier. (DBZ anyone?)

UD Male casting is best, al is Human Female ook wel wat.
Some say in ice
  woensdag 30 november 2005 @ 14:11:23 #67
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_32695860
quote:
Op woensdag 30 november 2005 12:48 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Vind die hele set m.u.v. de skullcap lachwekkend lelijk.

En de mooiste Warlock robe is trouwens de PvP rank 8+ Robe
Ik vind het een van de weinige sets die er wel goed uitzien, heb je wel eens de Druidset bekeken (vooral tauren)
pi_32696031
quote:
Op woensdag 30 november 2005 14:11 schreef bigshadow het volgende:

[..]

Ik vind het een van de weinige sets die er wel goed uitzien, heb je wel eens de Druidset bekeken (vooral tauren)
Het is een kwestie van smaak, en ik vind vrijwel geen enkele clas set mooi, tier 1 niet, en tier 2 niet.
  woensdag 30 november 2005 @ 14:28:01 #69
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_32696231
quote:
Op woensdag 30 november 2005 14:19 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Het is een kwestie van smaak, en ik vind vrijwel geen enkele clas set mooi, tier 1 niet, en tier 2 niet.
Ze zijn ook behoorlijk lelijk over het algemeen, Blizzard maakt er een kunst van lijkt het. Maar als ik er 1 moest kiezen dan zou ik nemesis als mooiste (misschien wel minst lelijke ) kiezen. En uiteraard een kwestie van smaak
pi_32696436
Bloodfang, die is pretty
pi_32696490
Sowieso zijn sets overrated, maar ik vind Bloodfang er toch heel erg lekker uitzien.
Some say in ice
pi_32696548
Bah, Ragnaros server nog steeds down Wil zien of ik rank3 gehaald heb. Was scout nog afgelopen week, maar heb zeker 6000 honor gehaald deze week.
  woensdag 30 november 2005 @ 14:45:55 #73
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_32696717
quote:
Op woensdag 30 november 2005 14:39 schreef Richardfun het volgende:
Bah, Ragnaros server nog steeds down Wil zien of ik rank3 gehaald heb. Was scout nog afgelopen week, maar heb zeker 6000 honor gehaald deze week.
Wat doet die honor in Godsnaam.... gisteren een arme Horde gekilled die op mijn pad terecht kwam en ik kreeg daar een honor kill voor.... geen idee wat ik ermee moet

Oh,.. en de servers nog steeds down?
  woensdag 30 november 2005 @ 14:47:40 #74
82423 Drakul
Crawling in the dark
pi_32696764
Ok.. dit was by far de meest irritante install van een game.. ooit. Krijg leuk tijdens de install een blauw scherm in windhoos xp. Na een uur is de game dan eindelijk geinstalleerd.. Dan komt het meest irritante gedeelte, namelijk de accountcreatie! Is de site ook nogeens gigantisch traag. Wat denk je? Krijg je doodleuk te zien als het iets te lang duurt, dat je overnieuw moet beginnen! (terwijl de site op turtlespeed loopt, maar goed)
En dit zelfs als hij mijn account aan't aanmaken is.. Jawel, op de laatste pagina! Dus ik weer overnieuw beginnen. Kent ie m'n authenciation code ineens niet meer. Na het logische gevloek etc, heb ik de game maar eens opgestart. En wat blijkt, m'n account is goed doorgekomen, en hij's nu een lading updates aan't installeren, wat ook al een aantal uren duurt. We blijven lachen..
The night hides a world, but unveils a universe
  woensdag 30 november 2005 @ 14:49:31 #75
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_32696809
quote:
Op woensdag 30 november 2005 14:47 schreef Drakul het volgende:
Ok.. dit was by far de meest irritante install van een game.. ooit. Krijg leuk tijdens de install een blauw scherm in windhoos xp. Na een uur is de game dan eindelijk geinstalleerd.. Dan komt het meest irritante gedeelte, namelijk de accountcreatie! Is de site ook nogeens gigantisch traag. Wat denk je? Krijg je doodleuk te zien als het iets te lang duurt, dat je overnieuw moet beginnen! (terwijl de site op turtlespeed loopt, maar goed)
En dit zelfs als hij mijn account aan't aanmaken is.. Jawel, op de laatste pagina! Dus ik weer overnieuw beginnen. Kent ie m'n authenciation code ineens niet meer. Na het logische gevloek etc, heb ik de game maar eens opgestart. En wat blijkt, m'n account is goed doorgekomen, en hij's nu een lading updates aan't installeren, wat ook al een aantal uren duurt. We blijven lachen..
PROEST

Het leukste is dat je zo ook nog eens niet online kan vanwege wekelijks onderhoud

Ja het zit even apart in elkaar maar je komt er wel uit.... zodra je gaat gamen ben je alles vergeten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')