Neh, combinatie van Dire Maul, Stratholm en Scholomance lopen voor een goede blauwe uitrusting, en dan ben je redelijk good to go wat betreft Onyxia en Molten Core.quote:Op maandag 5 december 2005 08:14 schreef Morthill het volgende:
[..]
Onyxia tanken of ressen alleen is wel verschil imo. Al snap ik dat je met dat eerste overdreef
Ik zie mezelf op lvl 60 ook niet gelijk Onyxia tanken. Mss eerst goed de BG in voor high lvl honor en dan de armors erbij.
Nah, dat is saai.quote:Op maandag 5 december 2005 18:13 schreef Morthill het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, veel plezier met het ownen van low lvls (geloof dat dat is wat iedereen doet tenminste als ze high lvl zijn)
Neequote:
Tenzij je samen met de rest van de Alliance Kargath en Blackrock Mountain komt campen, ben ik bang van niet!quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:44 schreef Migwi het volgende:
En ik ben Alliance, jij Horde meende ik, dat werkt meestal ook niet zo goed
Die sneeuwballen waren nog over in de open beta meen ik me te herrinneren. Er werden in het begin dingen naar elkaar gegooid. Naja, heb er zin an iig. Lvl 40 halen met de kerst lijkt me geen irreële doelstelling.quote:Op dinsdag 6 december 2005 08:18 schreef Darklight het volgende:
kerstsfeer is wel tof
Was er vorig jaar bij in de closed beta, in elke grote stad kerstbomen
En je kon sneeuwballen kopen en naar elkaar gooien
Wat op een hele actieve server minstens 3 weken duurt om te doen.....quote:Op dinsdag 6 december 2005 08:01 schreef Gamedemon het volgende:
Silithus...grote boss...veel mobs
Dat sowieso. Contactjes hebben hequote:Op dinsdag 6 december 2005 10:57 schreef Migwi het volgende:
[..]
Wat op een hele actieve server minstens 3 weken duurt om te doen.....
Want eerst moet er allemaal zooi ingeleverd worden en weet ik veel wat nog meer allemaal.
En als 't eenmaal is ben ik er zeker van dat 90% van de server die fight mist want dan zullen paar high end guilds wel afspreken om dat ff snel te doen.
w00t![]()
reden nummer 1 :quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:43 schreef GoodspeeD het volgende:
helemaal vol, maar priests zijn gewoon bijna niet te krijgen.
Blijft toch een probleem bij elke MMORPG. Snap niet waarom mensen het niet leuk lijkt om te healen.
Naja, ik ben zelf priest dus weet wel waar ik naar kijk, maar persoonlijk vind ik het behoorlijk veel fun nog. Ook in grote raid encounters. Juist in grote raid encounters om eerlijk te zijn. Hangt toch behoorlijk veel van het healen af en die verantwoordlijkheid bevalt me wel.quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:35 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
reden nummer 1 :
[afbeelding]
Je staart alleen maar naar al die namen links in beeld en probeert niemand dood te laten gaan, je mist de hele encounter terwijl je er toch echt bij bent
Reden nummer 2 : Komt er een wipe is het altijd de schuld van de healer, ookal is het niet zo
Mooi man. Een lotgenoot.quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:07 schreef R_o_N het volgende:
Ik ben het met GoodspeeD eens, de meeste fun haal je uit je varantwoordelijkheid als priest.. als jij net met je laatste mana je tank nog in leven kan houden waardoor de dmg dealers nog dat laatste slotoffensief eruit kunnen gooien waardoor je toch die endboss kunt omleggen.. dan gaat het wel gloeien van binnen haha
En je zit in een slechte guild als je als priest de schuld krijgt van een whipe... we zijn natuurlijk als guild zijnde wel gewhipde, maar er is nog nooit een vingertje opgestoken naar een healer bij ons.. om er maar een oude quote uit te gooien
" een voor allen en allen voor een "
Priest FTW !! en ik zie meestal wel genoeg van de raid om er van te genieten.. als healer sta je toch redelijk in de buurt van de Tanks.. en gewoon je interface zo klein moegelijk houden haha
24 days played tot aan lvl 60. (langzame leveller)quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:45 schreef HomerJ het volgende:
Hoe lang deden jullie met je eerste (main) character om lvl 40 te halen, en hoe lang lvl 60?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |