That's it!!!quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:45 schreef dolle_hond het volgende:
epilepsie
quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:47 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Iemand met bekkeninstabiliteit gaat ook niet zo snel op een motor zitten denk ik zo maar...
hoe dan?quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:22 schreef Sokolsky het volgende:
Sheri stelt daar wel een interessante vraag. Wat moet je als vragensteller daar nou op antwoorden?
Bij mij en SoK kun je nog nakijken of we een film gezien hebben, maar meer ook niet... bij vic en BS kan dat trouwens tegenwoordig ook.
SoK, Gorro, FBB, ranja en ik zitten op Moviemeter. Vic en BS hebben tegenwoordig hun IMDB Vote History in hun signature staan.quote:
Das een goed plan, ga ik ook binnenkort doen!!quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:26 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
SoK, Gorro, FBB, ranja en ik zitten op Moviemeter. Vic en BS hebben tegenwoordig hun IMDB Vote History in hun signature staan.
Heb ook maar een linkje in mijn sig gezet.quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:26 schreef Sokolsky het volgende:
SoK, Gorro, FBB, ranja en ik zitten op Moviemeter. Vic en BS hebben tegenwoordig hun IMDB Vote History in hun signature staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |