Kan ook. Maar dat ene karakter is nu wel duidelijk. Maar goed, ik kijk wellicht andere films dan jullie, ik kende haar wel...quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:13 schreef Patch het volgende:
Ik zou de vraag veranderen in:
Noem 1 karakter van haar plus 2 films
![]()
you're welcomequote:Op dinsdag 29 november 2005 15:18 schreef Sheridana het volgende:
Moaning Myrtle
Harry Potter and the Goblet of Fire
Harry Potter and the Chamber of secrets
En Azkaban zit ze niet in...quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:20 schreef Sheridana het volgende:
oh wacht drie..
ehm...Harry Potter and the Prisoner of Azkaban
Moaning Myrtle
Sheridana +1quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:27 schreef Sheridana het volgende:
Moaning Myrtle
en dan Trainspotting zeker..
Ik was vrij ver gekomen denk ik. Ik schatte jullie misschien wat te hoog in.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:32 schreef Sokolsky het volgende:
Och, die films heb ik ook allemaal wel gezien hoor. Maar van zo'n bijrolletje weet ik dan niet meteen de naam.
Had je zelf ook echt 10 films van haar op kunnen noemen?
OH ja? oh ja??quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:37 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik was vrij ver gekomen denk ik. Ik schatte jullie misschien wat te hoog in.
Overigens was Wilbur geen bijrolletje hoor.
Manische depressiviteit?quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:42 schreef Sheridana het volgende:
In Garden State lijdt het karakter van Natalie Portman aan een bepaalde ziekte...welke?
ik weet tquote:Op dinsdag 29 november 2005 16:10 schreef Sheridana het volgende:
nee, nee en nee....
Ja, ze loog wel alles los en vast...maar ze had ook een ziekte...daarvoor zat ze in de wachtkamer waar ze Large ontmoette...
HAHAHquote:Op dinsdag 29 november 2005 16:13 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik weet t
maar de dvd ligt thuis
als je nou de vandaag ff meldt over welke films je morgen gaat vragen, neem ik ze wel mee
ehm nee...quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:35 schreef Morrigun99 het volgende:
bekkeninstabiliteit?
Ik heb gewoon, ondanks dat ik de film gezien heb, geen flauw idee...quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:38 schreef Sheridana het volgende:
[..]
ehm nee...
hoe kom je daar nou bij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |