abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32673237
Wie gaat er dan ook in vredesnaam in een Opel Astra rijden..... Je kunt beter met Onur Air gaan vliegen, dan heb je nog veel meer kans dat je op je bestemming aankomt!
Een blaasorkest bij de alcoholcontrole is nooit grappig
pi_32673391
ik zeg ook maar wat ik half heb opgevangen ik hoorde die bedragen van 60 per nokken as en dacht meteen dat ik er 16 had en toen werd alles wazig
Narf!
pi_32673429
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 15:46 schreef thefunny het volgende:
Wie gaat er dan ook in vredesnaam in een Opel Astra rijden..... Je kunt beter met Onur Air gaan vliegen, dan heb je nog veel meer kans dat je op je bestemming aankomt!
dit soort opmerkingen heb ik dus geen reet aan lees ook de andere reacties eens

jij ben zeker dat figuur dat zn middelvinger naar me opstak en toeterde?

Narf!
pi_32673520
Kijk, zo'n distributieriem kun je dus ook controleren als je weer eens je water bijvult.
Of dat nou het leukste (=enigste) is wat je ermee kunt doen, weet ik niet maar het zal zeker niet het enige zijn.
Probeer het anders eens met format, resetten en opnieuw installeren.

1000 Euro is het ergste? Kan me ergere dingen voorstellen. Ga eens uit van total loss. Dan is al het andere een fooi.
Denk niet dat ik het vandaag nog red om medelijden met je te hebben.

Wat betreft dat handige display dat aangeeft dat je motorstoring hebt wanneer tijdens het rijden de motor uitvalt, staat daar ook op wanneer je de ruitenwissers aan hebt staan?

Jij bent echt geniaal.
pi_32673985
Op dinsdag 29 november 2005 15:59 schreef 2QT2BSTR8 het volgende:

Kijk, zo'n distributieriem kun je dus ook controleren als je weer eens je water bijvult.

als je waterpomp of iets anders het begeeft loopt ook alles in de soep als je 100 rijdt en je kan aan een distributie riem niet zijn of die aan vervanging toe is alleen als je je halve blok sloopt daarom doen ze dit op basis van je aantal kilometers

Of dat nou het leukste (=enigste) is wat je ermee kunt doen, weet ik niet maar het zal zeker niet het enige zijn.

leuk wijsneus hoe doe je zo iets digitaals met je auto als auto leek
zoiets kun je nieteens thuis doen

1000 Euro is het ergste? Kan me ergere dingen voorstellen. Ga eens uit van total loss. Dan is al het andere een fooi.

rand debiel! ik bedoel in het geval van wat ik nu heb jezus wat een mongolen vandaag weer op fok!
natuurlijk is total loss erger maar als mn band lek zou zijn heb ik liever een propje erin als een nieuwe band (of snap je het nu niet meer) ik geef dus niet graag geld uit alleen als het moet vind jij het soms leuk om 1000 euro uit te geven aan iets dat kapot is?

Wat betreft dat handige display dat aangeeft dat je motorstoring hebt wanneer tijdens het rijden de motor uitvalt, staat daar ook op wanneer je de ruitenwissers aan hebt staan?

dat heeft er dus niks mee te maken dat schermpje geeft aan als er wat is en in dit geval was er ineens iets zonder vooraf een waarschuwing

Jij bent echt geniaal.

als jij nog slimmer moet zijn moet je eens gaan nadenken over wereldvrede dan zou jij daar mischien de Nobel prijs voor kunnen winnen

ach ik zie het al in je profiel (er wordt in dit topic wel meer aan vooroordelen gedaan)
Narf!
pi_32674352
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 11:21 schreef IndemnitY het volgende:

[..]

Lezen is ook een kunst hè, ik zei, als die file er al staat (dan rijden ze echt niet met 70 langs je auto). En de auto de vluchtstrook opduwen is dan niet 3 km maar 3 meter.

Maar goed, kijkend naar jouw reaktie heb je het file-gedeelte gewoon overdreven ofzo
trouwens ik zie nu pas dat je niet gelezen had dat er geen vluchtstrook is daar die is 3km verderop!
dat heb ik net nog bekeken toen ik er langs reedt om m op te halen

en er is ook nog een heuvel op de weg waar een viaduct onderdoor loopt probeer m daar maar eens alleen over heen te krijgen
Narf!
pi_32675345
Niet zeuren, dit krijg je gratis bij het eigenaarschap van een (sl)opel.
Fuck damnation, man! Fuck redemption! We are God's unwanted children? So be it!
  dinsdag 29 november 2005 @ 17:26:05 #58
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_32675522
Is iedereen altijd zo vriendelijk in de klaagbaak?
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_32675823
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 17:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Is iedereen altijd zo vriendelijk in de klaagbaak?
denk het

ik ga er vanaf nu maar niet meer op in stelletje zielige losers ik dacht laat ik het in KLB zetten om ff van me af te schrijven krijg je van die betweters
Narf!
pi_32676487
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 15:59 schreef 2QT2BSTR8 het volgende:

Jij bent echt geniaal.
Alsof dat zoveel zin heeft om bij iedere keer als je de motorkap opengooit de distributieriem te controleren, dat doen ze bij de APK controle ook wel. Erg snel slijt zo'n ding niet. Zo gek veel kan je tegenwoordig niet meer controleren aan auto's, er hoeft maar 1 sensor in de motor storing te geven en je bent de lul. Kan je zelf dan geen zak aan doen.
pi_32676671
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 17:38 schreef Sickert het volgende:

[..]

denk het

ik ga er vanaf nu maar niet meer op in stelletje zielige losers ik dacht laat ik het in KLB zetten om ff van me af te schrijven krijg je van die betweters
Schade, denn du warst toll.
Wir haben uns köstlich amusiert und danken dir.
Hoffentlich besuchst Du uns bald wieder.

Kannst immer mal versuchen in Deutschland als Komiker zu arbeiten nun der Rudi sich verabschiedet.
Das richtige Auto hast Du eh schon.

pi_32677536
In ieder geval wel een super populair topic...
  woensdag 30 november 2005 @ 03:33:45 #63
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_32688569
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 16:32 schreef Sickert het volgende:

[..]

trouwens ik zie nu pas dat je niet gelezen had dat er geen vluchtstrook is daar die is 3km verderop!
dat heb ik net nog bekeken toen ik er langs reedt om m op te halen

en er is ook nog een heuvel op de weg waar een viaduct onderdoor loopt probeer m daar maar eens alleen over heen te krijgen
Een viaduct gaat er niet onderdoor, een weg gaat er wel onderdoor.
Asjemenou
  woensdag 30 november 2005 @ 09:38:36 #64
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_32690131
Je kunt zeggen wat je wil, maar ik vind dat 2QT2BSTR8 wel humor heeft
2de in de Tour de BoF!
pi_32701315
quote:
Op woensdag 30 november 2005 09:38 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Je kunt zeggen wat je wil, maar ik vind dat 2QT2BSTR8 wel humor heeft
hah!

garage vanmiddag gebeld en de distributie riem is vervangen (ze hebben het erg druk)

maar daarmee is die nog niet gemaakt morgen wordt het kleppendeksel erafgehaald en daarnaar gekeken en de waterpomp moest ook vervangen worden ik moest rekenen op minimaal 800,- euro zoals het er nu uitziet
Narf!
pi_32701586
  woensdag 30 november 2005 @ 18:00:02 #67
110304 bima
Jepiamadogfan
pi_32702527
Ik rij al 1,5 jaar in een renault 19 nooit pech alles doet het, en.....ik heb een trekhaak!
Kosten 600 EURI aanschaf, keuring 5 maanden geleden 120 EURI klaar weer een jaartje toeren.
Ooit Kadet GT gehad, ja juist opel, lekker karren weer weinig geld, gewoon weggooien als die de keuring niet meer doorkomt.
Gewoon naar een goedkope garage karren als iets het raar doet, en zeggen dat je wilt rijden en dat het weinig moet kosten is het zo weer gefikst.
Voordeel van oude auto's is dat ze meteen weten wat er stuk aan is en wat het kost, en anders sloop, en zelf erin bouten! In het verleden al een paar keer verhalen gehoord van collega's die vet in de 4 a 5 honderd euri kwijt zijn, terwijl ik het gewoon voor een paar 10tjes van de sloop trek.

Kijk je moet natuurlijk niet willen rondrijden kijk mij nou een ik heb een dure auto, want dat is het nooit voor dat geld.

Eerlijk is eerlijk mijn vriendin denkt daar anders over
Maar ja ik ga toch meestal op de motor naar het werk.
Volgens de statistieken is 98% van de moderators dit gaan doen vanwege het machtsgevoel.
Weer iets offtopic verklaard (en verwijderd), wat niet grof/beledigend was, maar het naampje is tata humor.onderzoek5303
pi_32710416
mijn eerste auto was een nissan sunny uit 91' en mn mondeo was uit 93'

die mondeo heb ik weggedaan omdat ik daarmee een ongeluk heb gehad en daardoor reed die minder lekker ik heb daar zelf onderdelen voor besteld en er op gezet (alleen moterkap en zijschermen) de rest bij de garage laten doen maar die reed gewoon minder erna
dus ik wilde een andere auto dat deze het na een jaar begeeft tja... daar doe je niks aan dat is gewoon pech in mijn geval de ene auto gaat 100 jaar mee en de andere is na een jaar al kapot naja t komt allemaal wel goed maar het blijft kut
Narf!
  donderdag 1 december 2005 @ 13:15:36 #69
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_32724304
800 euro, nou da's mooi klote. Hopelijk blijft het daarbij, maar ja met garages weet je natuurlijk nooit. Wat dat betreft zijn het net tandartsen.
2de in de Tour de BoF!
pi_32730283
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 18:06 schreef frenkck het volgende:

[..]

Alsof dat zoveel zin heeft om bij iedere keer als je de motorkap opengooit de distributieriem te controleren, dat doen ze bij de APK controle ook wel. Erg snel slijt zo'n ding niet. Zo gek veel kan je tegenwoordig niet meer controleren aan auto's, er hoeft maar 1 sensor in de motor storing te geven en je bent de lul. Kan je zelf dan geen zak aan doen.
onzin, distributieriem kijken ze met APK niet naar APK gaat over veiligheid (remmen, banden, doorgeroeste onderdelen etc, en niet over onderhoud)

dat ding vervang je na zoveel duizend kilometer (60.000 tot 120.000 afhankelijk van merk, type moter etc), is trouwens niet te zien oftie versleten is of niet
pi_32731082
Update: net langs geweest en zag er nietzo leuk uit 16 nieuwe kleppendeksels waarvan die de prijs niet wist (monteur) (zal wel duur zijn )
nieuwe waterpomp a 70,-/80,-(deze was gaan lekken waardoor mn distributie riem nat werd en er afgeknald is)
nieuwe distributie riem + set 180,- (hier was niks van over )
+ 1 of ander klepje wat het geheel bedekt en beschermd (ook geen prijs van)

ik gok zelf op 1500,- maar dat zal wel meer worden

De oorzaak is trouwens de water pomp die is gaan lekken waardoor de distributie riem geslipt is (dit hoeft maar 1 schakeltje te gebeuren) en toen was het over
waardoor de kleppendeksels zijn verbogen en alles is vast gelopen
ik zal straks wel ff een foto maken van 1 zo'n ding die horen normaal recht te zijn
Narf!
  donderdag 1 december 2005 @ 18:26:06 #72
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_32732353
Terig, het wordt steeds erger. Zou het bij je volgende post al opgelopen zijn tot 3000
Dan ben ik toch wel blij dat ik een lease auto heb.
2de in de Tour de BoF!
pi_32732748

dit is nog geeneens de ergste die kon die niet meer vinden

er was er nog maar 1 waarvan zeker was dat die recht was
Narf!
pi_32737562
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 10:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Klote voor je, maar ja een opel is ook niet alles he.
Hopelijk valt de schade mee, anders wordt het wel een hele dure maand
Qua motoren zijn opels echt wel goed. Ik heb een kadett gehad, gekocht bij km. stand 116.000 en tot en met km stan 388.000 heb ik hem afgezeikt elke keer als ik erin reed dat wil je niet weten. Bv met -10 instappen starten en gelijk tot de toerenbegrenzer doortrekken in iedere versnelling. Boeide hem echt helemaal niets. 3 weken met de olie onder minimaal op de peilstok gereden, boeide hem ook nix. 5 minuten gewoon vol het gas inhouden in de vrij, je raad het al, boeide hem niets.
Ik heb hem 2 jaar geleden verkocht voor 2 kratten bier en hij loopt nu nog steeds goed.
Toen ik daarna een ford kocht en daarmee toch wat voorzichtiger omging maar toch altijd flink doortrekken en zo had ik na 3 weken al pech. Krukaslagers naar de klote. Daarna een mitsubishi, ook redelijk wat zeik mee gehad. Nu rijd ik een suzuki baleno GTI en die bevalt me heel goed moet ik zeggen. Heel snel en motorisch sterk opgebouwd. Maar qua sterke techniek staat opel toch bovenaan het lijstje bij mij!
pi_32740371
quote:
Op donderdag 1 december 2005 21:11 schreef Bloody_Hell het volgende:

[..]

Qua motoren zijn opels echt wel goed. I
Nouja, de astra staat wel bekend als frequent garage-bezoeker.
Onze oude astra (uit '96) heeft, na talloze garage-bezoeken, ook een kapotte distributieriem gehad waarna het halve motorblok vervangen kon worden.
En sowieso, veel mensen die astra rijden hebben vaak hele vage klachten met de boordcomputer en dergelijke, dat er dus overal lampjes beginnen te knipperen etc.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')