dit soort opmerkingen heb ik dus geen reet aan lees ook de andere reacties eensquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:46 schreef thefunny het volgende:
Wie gaat er dan ook in vredesnaam in een Opel Astra rijden..... Je kunt beter met Onur Air gaan vliegen, dan heb je nog veel meer kans dat je op je bestemming aankomt!
trouwens ik zie nu pas dat je niet gelezen had dat er geen vluchtstrook is daar die is 3km verderop!quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:21 schreef IndemnitY het volgende:
[..]
Lezen is ook een kunst hè, ik zei, als die file er al staat (dan rijden ze echt niet met 70 langs je auto). En de auto de vluchtstrook opduwen is dan niet 3 km maar 3 meter.
Maar goed, kijkend naar jouw reaktie heb je het file-gedeelte gewoon overdreven ofzo![]()
denk hetquote:Op dinsdag 29 november 2005 17:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Is iedereen altijd zo vriendelijk in de klaagbaak?
![]()
Alsof dat zoveel zin heeft om bij iedere keer als je de motorkap opengooit de distributieriem te controleren, dat doen ze bij de APK controle ook wel. Erg snel slijt zo'n ding niet. Zo gek veel kan je tegenwoordig niet meer controleren aan auto's, er hoeft maar 1 sensor in de motor storing te geven en je bent de lul. Kan je zelf dan geen zak aan doen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:59 schreef 2QT2BSTR8 het volgende:
Kijk, zo'n distributieriem kun je dus ook controleren als je weer eens je water bijvult.
Of dat nou het leukste (=enigste) is wat je ermee kunt doen, weet ik niet maar het zal zeker niet het enige zijn.
Probeer het anders eens met format, resetten en opnieuw installeren.
1000 Euro is het ergste? Kan me ergere dingen voorstellen. Ga eens uit van total loss. Dan is al het andere een fooi.
Denk niet dat ik het vandaag nog red om medelijden met je te hebben.
Wat betreft dat handige display dat aangeeft dat je motorstoring hebt wanneer tijdens het rijden de motor uitvalt, staat daar ook op wanneer je de ruitenwissers aan hebt staan?
Jij bent echt geniaal.
Schade, denn du warst toll.quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:38 schreef Sickert het volgende:
[..]
denk het
ik ga er vanaf nu maar niet meer op in stelletje zielige losersik dacht laat ik het in KLB zetten om ff van me af te schrijven krijg je van die betweters
![]()
Een viaduct gaat er niet onderdoor, een weg gaat er wel onderdoor.quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:32 schreef Sickert het volgende:
[..]
trouwens ik zie nu pas dat je niet gelezen had dat er geen vluchtstrook is daar die is 3km verderop!
dat heb ik net nog bekeken toen ik er langs reedt om m op te halen
en er is ook nog een heuvel op de weg waar een viaduct onderdoor loopt probeer m daar maar eens alleen over heen te krijgen
hah!quote:Op woensdag 30 november 2005 09:38 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Je kunt zeggen wat je wil, maar ik vind dat 2QT2BSTR8 wel humor heeft![]()
onzin, distributieriem kijken ze met APK niet naarquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:06 schreef frenkck het volgende:
[..]
Alsof dat zoveel zin heeft om bij iedere keer als je de motorkap opengooit de distributieriem te controleren, dat doen ze bij de APK controle ook wel. Erg snel slijt zo'n ding niet. Zo gek veel kan je tegenwoordig niet meer controleren aan auto's, er hoeft maar 1 sensor in de motor storing te geven en je bent de lul. Kan je zelf dan geen zak aan doen.
Qua motoren zijn opels echt wel goed. Ik heb een kadett gehad, gekocht bij km. stand 116.000 en tot en met km stan 388.000 heb ik hem afgezeikt elke keer als ik erin reed dat wil je niet weten. Bv met -10 instappen starten en gelijk tot de toerenbegrenzer doortrekken in iedere versnelling. Boeide hem echt helemaal niets. 3 weken met de olie onder minimaal op de peilstok gereden, boeide hem ook nix. 5 minuten gewoon vol het gas inhouden in de vrij, je raad het al, boeide hem niets.quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Klote voor je, maar ja een opel is ook niet alles he.
Hopelijk valt de schade mee, anders wordt het wel een hele dure maand![]()
Nouja, de astra staat wel bekend als frequent garage-bezoeker.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:11 schreef Bloody_Hell het volgende:
[..]
Qua motoren zijn opels echt wel goed. I
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |