Vandaag was voor mij een MAANDAG
![]()
Vanmorgen ging ik op weg naar mijn werk, niks aan de hand kat in het bakkie ZOU je zeggen
Maar halverwege op de A15 bij kilometer paaltje 82.5 begaf mijn auto het al rijdende
Ik kon geen gas meer geven en op het display stond een motor storing
GODVERDOMME!!!!!!!!! (dat riep ik dus)
ik reed aan de linkerkant en aangezien ze al jaren bezig zijn aan de weg en deze erg smal is en geen vluchtstrook riep ik nogmaals GODVERDOMME!!!!!!!
![]()
ik deed mn gevaren licht aan en liet mijn auto uitrollen en ging naar de rechterbaan waar ik tot stilstand kwam nog een paar keer geprobeerd mijn auto te starten maar tevergeefs
Dus maar via de passagierskant uitgestapt en over de vangrail geklommen na wat bellen geregeld dat er een sleepbedrijf kwam (Klpd) die kwamen na een half uur waardoor er al een flinke file stond en ik het vreselijk koud had, waarna ze mij daar zo snel mogelijk weg haalden en bij de eerst volgende afslag dropte
nu moet ik straks met mn vader mn auto halen (slepen) naar de Garage
Ik ben PISSED! dat dit mij moet overkomen net voor DECEMBER!!
wel moet ik dikke props geven aan de man die stopte met zn 4wdrive ding om me te slepen! alleen had ik toen al het sleepbedrijf geregeld, en dat kon dus niet
![]()
(er zijn dus blijkbaar nog behulpzame mensen!)
en dikke props voor het bedrijf waar ik binnen in de kantine lekker mocht opwarmen en wachten op een vriendin die mij kwam ophalen
![]()
Daar gaan mn zuur verdiende centjes
en ik denk dat als het niet al teveel kost en ik een andere leuke auto zie dat ik meteen een andere neem want ik ben m spuugzat hij rijdt nieteens lekker
![]()
(Opel Astra sport 98')
ik wil mn Mondeo terug
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH