Ik moest me heel erg inhouden om jou niet te quoten en te verbeterenquote:Op woensdag 11 januari 2006 02:20 schreef Sokolsky het volgende:
Wat maakte ik een paar posts geleden trouwens een knoepert van een spelfout. Ik verdedig me vast door te stellen dat ik eerst "over jouw hobby's" wilde schrijven.
Nijmeegse Eendrachts Combinatie. Dacht ik.quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:39 schreef Sokolsky het volgende:
Waar staat NEC ook alweer voor? Want ze zeggen wel NAC ("nak"), omdat die C voor Combinatie staat.
Filmhuis!?quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:42 schreef victorinox het volgende:
[..]
Filmhuis!?
De Pathé in Helmond is nog kleiner.![]()
NAC is natuurlijk Norse Arbeiders Club.quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:43 schreef laurenzo85 het volgende:
Nijmegen Eendracht Combinatie om precies te zijn. NAC is weer wat anders...
Mwoah, ik vind de Lux veel te groot om nog over een gezellige filmhuissfeer te spreken.quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:43 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]Dat zegt meer over de Pathé in Helmond dan over het filmhuis in Nijmegen, lijkt me.
Ik niet weten. Ik nooit geweest zijn in Lux. Maar als je als Pathé kleiner bent dan een filmhuis in Nijmegen lijk je me een behoorlijk zielig excuus voor een Pathétheater.quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:44 schreef victorinox het volgende:
[..]
Mwoah, ik vind de Lux veel te groot om nog over een gezellige filmhuissfeer te spreken.
Nou ja, ik noem alles waar ze filmhuisfilms draaien voor het gemak een filmhuis. Het is eigenlijk ook meer een multiplex ofzo. Ook voor theater, debatten en optredens van bandjes. En café natuurlijk.quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:44 schreef victorinox het volgende:
[..]
Mwoah, ik vind de Lux veel te groot om nog over een gezellige filmhuissfeer te spreken.
Niet in alle zalen worden echt films gedraaid. De grote zaal beneden is voor debatten, theater en bands.quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:50 schreef victorinox het volgende:
Ik vind dat een filmhuis met 9 zalen, zichzelf geen filmhuis meer mag noemen.
Hij is zelfs groter dan Pathé Eindhoven.
Zelfs The Lord of the Rings heeft in de Lux gedraaid.quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:52 schreef laurenzo85 het volgende:
Die ken ik niet... Maar een filmhuis is niet alleen een filmhuis als het maar 2 zalen heeft (toch?)... Hij moet ook filmhuisfilms draaien natuurlijk...
Ik vind dat of je wel of geen filmhuis bent, meer afhangt van de soort films die je draagt. Of dat er geen Pathé op je voordeur staat. Dan de hoeveelheid en grote van de zalen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:50 schreef victorinox het volgende:
Ik vind dat een filmhuis met 9 zalen, zichzelf geen filmhuis meer mag noemen.
Hij is zelfs groter dan Pathé Eindhoven.
Advendo = Aangenaam Door Vermaak En Nuttig Door Ontspanningquote:Op woensdag 11 januari 2006 02:51 schreef Sokolsky het volgende:
NAC = Noad Advendo Combinatie.
Noad staat dan weer voor Nooit Opgeven Altijd Doorgaan, en Advendo heb ik ook geweten. Maar nu even niet.
Ja, nouja... Dat was ook een groots boek enzoquote:Op woensdag 11 januari 2006 02:53 schreef victorinox het volgende:
[..]
Zelfs The Lord of the Rings heeft in de Lux gedraaid.![]()
Ik wel. Het één is een filmhuis en het andere een bioscoop. Hoe moelijk kan het zijn.quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:54 schreef California het volgende:
Ik heb de distinctie bioscoop/filmhuis nooit begrepen.
Dogmafilms, Birth of a nation, Nosferatu, films met dode Japanners.... die vind je in filmhuizen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:54 schreef California het volgende:
Ik heb de distinctie bioscoop/filmhuis nooit begrepen.
Die draait in Lux.quote:Op woensdag 11 januari 2006 03:00 schreef Sokolsky het volgende:
En Broken Flowers dan?
quote:Bioscopen Nijmegen
Lux (7 zalen)
website
Sinds enige jaren Nederlands grootste en nieuwste Filmhuis. Een drukbezocht strak vormgegeven café doen je beseffen dat er best plek is voor de artfilm in Nederland. De zalen zijn van Pathékwaliteit alleen iets kleiner. De programmering is zoals je mag verwachten, erg goed. De kleinere film krijgt hier ruim baan.
En Sin City? En Kill Bill? En LOTR?quote:Op woensdag 11 januari 2006 03:00 schreef Sokolsky het volgende:
En Broken Flowers dan?
LotR heeft in Lux gedraaid, die andere twee weet ik niet....quote:Op woensdag 11 januari 2006 03:04 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
En Sin City? En Kill Bill? En LOTR?
Er is natuurlijk altijd een grijsgebied.
ik ook niet.quote:Op woensdag 11 januari 2006 03:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
LotR heeft in Lux gedraaid, die andere twee weet ik niet....
Oh ja. En als een film huis een huis is waar films vertoond worden... wat is een bioscoop dan?quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:56 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik wel. Het één is een filmhuis en het andere een bioscoop. Hoe moelijk kan het zijn.
Een scoop waar je biot. Of een bio waar je scoopt. Dat weet ik nooit.quote:Op woensdag 11 januari 2006 03:15 schreef California het volgende:
[..]
Oh ja. En als een film huis een huis is waar films vertoond worden... wat is een bioscoop dan?
Ook Sin City en Kill Bill hebben in Lux gedraaid. Maar ook in Pathé's natuurlijk.
Een gebouw waar je bio scoopt natuurlijk.quote:Op woensdag 11 januari 2006 03:17 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Een scoop waar je biot. Of een bio waar je scoopt. Dat weet ik nooit.
Ik ben nog nét niet dood.quote:Op woensdag 11 januari 2006 03:21 schreef Sokolsky het volgende:
wyccie, ik heb een vraag aan jou opgedragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |