quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:36 schreef Sheridana het volgende:
Maar nu even niet.....vriendje op visite
Bij Gorro zit ik pas op zo'n 20 stuks. Maar er zitten nog heel veel pvdt'tjes bij...quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:09 schreef Patch het volgende:
Mocht er iemand vragen hebben mbt de vragen in het Jubileumtopic, stel ze dan gerust aan me.
Ik doe niet mee, maar helpen doe ik graag.
Vragen over dode japanners? Dan moet je niet bij mij zijn. En 1/3e van Gorro's posters ken ik helaas niet.
mail me maar welke nummers je niet weet.quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:16 schreef victorinox het volgende:
[..]
Bij Gorro zit ik pas op zo'n 20 stuks. Maar er zitten nog heel veel pvdt'tjes bij...
Neuh, ik ga het zelf proberen...quote:Op zaterdag 10 december 2005 08:42 schreef Patch het volgende:
[..]
mail me maar welke nummers je niet weet.
razookicksass@hotmail.com
owh ok, dacht in je vorige post door te schemeren dat je hulp nodig had.quote:Op zaterdag 10 december 2005 10:06 schreef victorinox het volgende:
[..]
Neuh, ik ga het zelf proberen...![]()
waarom doe je niet mee?quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:09 schreef Patch het volgende:
Mocht er iemand vragen hebben mbt de vragen in het Jubileumtopic, stel ze dan gerust aan me.
Ik doe niet mee, maar helpen doe ik graag.
Vragen over dode japanners? Dan moet je niet bij mij zijn. En 1/3e van Gorro's posters ken ik helaas niet.
nee dank jequote:
En daar blijft het ook bij. :Squote:
in het trivia topic en een punt scoren.quote:Op maandag 12 december 2005 17:57 schreef Sokolsky het volgende:
Hierzo. Waar moet ik zijn?
Mooi antwoordquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
Photoshop is als Photoshop.
Ik heb Paintshop Pro gebruikt.
quote:Op zondag 18 december 2005 16:44 schreef ArtyShock het volgende:
Rustig hoor, zo in het weekend...
jawel joh!!quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:48 schreef Sheridana het volgende:
ik ga het niet redden...jubileumvraag...
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:07 schreef Sokolsky het volgende:
't FTR-forum: de stats.
Boel FMT'ers bovenin.
De drukste dagen worden ook gedomineerd door de hoogtijdagen van FMT in 2003.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:07 schreef Sokolsky het volgende:
Boel FMT'ers bovenin.
Ik heb het boek, of 1 deel ervan denk ik, ooit gelezen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:05 schreef Sokolsky het volgende:
Overigens vond ik het vrij tof dat in die film na 10 minuten de aarde wordt vernietigd. Dat zie je niet zo vaak. Verder vond ik het een beetje flauw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |