How you doin'?quote:
okquote:Op dinsdag 29 november 2005 10:15 schreef dolle_hond het volgende:
open s n nieuw deel patch
quote:
geen ideequote:Op dinsdag 29 november 2005 16:09 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Sta ik nu voor straf niet in de OP?
Dat is de FMT top 100 (qua puntenaantal). Ongeveer.quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:09 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Sta ik nu voor straf niet in de OP?
Ik vind dit niet meteen nodig. Dit zou eventuele nieuwkomers die willen meedoen misschien afschrikken.quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:06 schreef wyccie het volgende:
Ik fietste daarnet door de kou en opeens bedacht ik iets....
De FMT jubileumvragen..... als iemand een vraag instuurt kan die natuurlijk geen punten verdienen. En misschien vindt iemand het wel leuk om meerdere vragen in te sturen. Die loopt dan vaker punten mis.
Moeten we dan iedereen die mee wil doen met beantwoorden ook verplichten een vraag in te zenden?
Iedereen kan miljoenen punten toekennen om een rangschikking voor z'n eigen vraag te bekomen, maar hij of zij kan maximum 5 FMT-punten toekennen aan de "beste".quote:Als er maar enkele punten worden toegekend per vraag is er niks aan de hand, maar als er vragen zijn met 50 deelvragen en voor elke deelvraag kan een punt verdiend worden, krijg je wel grote achterstanden.
Gaan we hier iets aan doen, of maakt het niks uit?
quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:20 schreef Sokolsky het volgende:
Dat hangt er van af. Als de rest allemaal minder goed heeft heb je er 5. Als de rest allemaal meer goed heeft heb je er 0.
Dan moet je mijn vraag eerst goed beantwoorden! Of bedoel je voor het jubileum?quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:38 schreef Sokolsky het volgende:
Ik zit dat laatst geziene topic te lezen en krijg ineens een geweldig idee voor een vraag
uurtje of 3 of zo?quote:Op woensdag 30 november 2005 10:31 schreef dolle_hond het volgende:
hey sheri
hoe laat ontwaakt wyccie?
quote:Op woensdag 30 november 2005 10:43 schreef dolle_hond het volgende:
zullen we dan maar doorstarten
Graag gedaanquote:Op woensdag 30 november 2005 18:12 schreef dolle_hond het volgende:
bedankt voor t openen wyccie
Ja, daar wilde ik nog wat over vragen.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:46 schreef dolle_hond het volgende:
6 december wordt t jub-topic geopend.
posten van vragen kan nog tot 20e oid
Uiteraard, lijkt me het simpelste.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:00 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ja, daar wilde ik nog wat over vragen.
Het topic wordt dus de 6de geopend en ik neem aan dat daar alleen maar de vragen in komen.
Dus de rest van het slowchat over de vragen en dergelijke gewoon hier?
Dat weet ik nog nietquote:En hoelang kunnen er vragen cq antwoorden gepost/verzonden worden?
niet zo impertinentquote:Op donderdag 1 december 2005 21:21 schreef Sokolsky het volgende:
Hoe groot is dat ding van jou dan wel niet? Ik ben 'r gisteravond mee bezig geweest en heb 'm nu bijna af.
Nouuu...het zit zo, het beeldscherm van mijn laptop was al een tijdje stuk...en ik had 'm op moeten sturen, ALLANGquote:Op vrijdag 2 december 2005 09:30 schreef dolle_hond het volgende:
hoe zit t nou met je monitor?
ahaquote:Op vrijdag 2 december 2005 09:49 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Nouuu...het zit zo, het beeldscherm van mijn laptop was al een tijdje stuk...en ik had 'm op moeten sturen, ALLANGmaar ik kan niet zolang zonder mijn laptop...
Maar goed, ik gebruikte een externe monitor en dat ging prima...totdat 'ie er ineens mee kapte...dus ik dacht, andere monitor, probleem opgelost... MOOI NIET!!Blijkt het waarschijnlijk aan de poort van mijn laptop te liggen...
Reparatie kost 500 euro of zo, maar een vriend van me zegt dat hij er wel een nieuw beeldscherm op kan zetten, op mijn laptop en zo'n ding kost ongeveer ¤150,00 ...maar dan moet ik die eerst weer ergens vandaan halen...
*zucht*
nope...quote:Op vrijdag 2 december 2005 09:56 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
aha
maar nu kun je je laptop dus helemaal niet gebruiken?
Niks bij jou is toeval.quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
Denk je nu echt dat het toeval is dat ik al honderd keer bij een lijstje er steeds ééntje te kort kwam.
hoe kan dat nou?quote:Op maandag 5 december 2005 09:24 schreef Sheridana het volgende:
Drie dvd's gehad van Sint
Miller's Crossing, Once upon a time in America en Spider, alleen special editions
* PETS!quote:Op maandag 5 december 2005 09:42 schreef Sheridana het volgende:
Sint weet dat ik een beetje ongeduldig ben...
daar hebben wij FMT-ers geen tijd voorquote:Op maandag 5 december 2005 15:59 schreef Mennosson het volgende:
Patch Adams vanavond op tv (net 5)
Dus iemand heeft een leuke pakjesavond
Oh jaquote:Op maandag 5 december 2005 16:01 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
daar hebben wij FMT-ers geen tijd voor
we moeten onze vragen voor t jubileum afmaken
Hoe laat wordt dat topic geopend?quote:Op maandag 5 december 2005 16:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Oh ja.
Ik had nog een idee voor een aanvulling van mijn OP. Waardoor mijn vraag weer wat achterstand heeft opgelopen. Ze komt wel hoor, maar niet meteen na de topicopening vrees ik. Mogelijk morgen later op de dag of woensdag
.
Dat weet ik nog nietquote:Op maandag 5 december 2005 16:59 schreef victorinox het volgende:
[..]
Hoe laat wordt dat topic geopend?
quote:Op maandag 5 december 2005 17:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
Of misschien vannacht om 00.00u.(35%)
Ik weet wel zeker dat jij er erg veel weet.quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:20 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Zou je daar mij de antwoorden van willen mailen? Al weet ik 80% wel
![]()
Dan vat je het verkeerd op, want dat is geen enkel geval de bedoelingquote:Op dinsdag 6 december 2005 09:57 schreef Patch het volgende:
Bij vrijwel iedereen staan leuke opmerkingen of daar zijn leuke opmerkingen van op toepassing.
Alles in connectie met mij is alleen maar gemeen...![]()
degene met de meeste subpunten krijgt 5 punten bij mijquote:Op dinsdag 6 december 2005 11:39 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik neem trouwens aan dat ondanks de complexiteit en moeilijkheidsgraad van de vragen, gebruik van imdb e.d. nog steeds uit den boze is.
Maakt de snelheid van antwoorden eigenlijk ook nog uit voor punten toekenning?
En verder wil ik ook natuurlijk alvast![]()
![]()
Wyccie
![]()
![]()
bedanken.
met subpunten bedoel ik de punten die men BINNEN mijn vraag kan scoren.quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:14 schreef Sokolsky het volgende:
Subpunten?
Als mensen precies hetzelfde inleveren of precies evenveel goed hebben wil ik ook wel naar de eerste inzender kijken, maar dat lijkt mij tamelijk onwaarschijnlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |