Een gezamenlijke naampost dusquote:
Gezellig.quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een gezamenlijke naampost dus.
.
.
Tuurlijk wel. Als Hollywood ons één ding geleerd heeft dan is dat dat bruiloften perfecte plaatsen zijn om een leuke partner op te duikelenquote:Op dinsdag 29 november 2005 09:29 schreef Christine het volgende:
[..]
Gezellig.
Maar ik zie niet gelijk een reden tot een bruiloft.
Mits je niet zelf in een wit jurkje of driedelig maatpak voor het altaar verwacht wordt.quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Als Hollywood ons één ding geleerd heeft dan is dat dat bruiloften perfecte plaatsen zijn om een leuke partner op te duikelen.
Wit?quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:32 schreef Christine het volgende:
[..]
Mits je niet zelf in een wit jurkje of driedelig maatpak voor het altaar verwacht wordt.
Oh, loop ik achter? Ik heb de laatste negen maanden niet meer zo heel erg de laatste huwelijksmode gevolgd.quote:
Negen maanden? Komt dat toevallig door die zwangerschap dan?quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:34 schreef Christine het volgende:
[..]
Oh, loop ik achter? Ik heb de laatste negen maanden niet meer zo heel erg de laatste huwelijksmode gevolgd.
Waarom dacht je dat ik thuis zit?quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Negen maanden? Komt dat toevallig door die zwangerschap dan?
Als je elkaar toch (schijnheilig) eeuwige trouw gaat beloven, kun je ook net zo goed een witte jurk aantrekken en doen alsof je die avond voor de allereerste keer in je leven genomen gaat wordenquote:
Nepmaagden...quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:38 schreef Mokster het volgende:
[..]
Als je elkaar toch (schijnheilig) eeuwige trouw gaat beloven, kun je ook net zo goed een witte jurk aantrekken en doen alsof je die avond voor de allereerste keer in je leven genomen gaat worden![]()
Ben je onbevlekt ontvangen? Zo nee, dan wil ik niet met je trouwen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:37 schreef Christine het volgende:
[..]
Waarom dacht je dat ik thuis zit?
Zwangerschapsverlof.
Klinkt goedquote:Op dinsdag 29 november 2005 09:38 schreef Mokster het volgende:
[..]
Als je elkaar toch (schijnheilig) eeuwige trouw gaat beloven, kun je ook net zo goed een witte jurk aantrekken en doen alsof je die avond voor de allereerste keer in je leven genomen gaat worden![]()
Prettige wedstrijd!quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nepmaagden...![]()
Ik wil trouwen met een echte maagd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |