Gertquote:Op woensdag 30 november 2005 00:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Owraidie, gooi mij er dan maar helemaal uit.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb het er eigenlijk gewoon wel een beetje mee gehad.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Weet wel naar wie je nominatie gaat als je er terug in magquote:Op woensdag 30 november 2005 00:39 schreef Day het volgende:
[..]
Zeg 1 van de grootste zeikstralen in deze topicreeksom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Raad eens naar wie mijn stem NIET gaat?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat ga je stemmen, poepie? De piano?quote:Op woensdag 30 november 2005 00:41 schreef Day het volgende:
Ik ga NU stemmen!
Day?!?quote:Op woensdag 30 november 2005 00:41 schreef Day het volgende:
Ik ga NU stemmen!
GIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIILquote:Op woensdag 30 november 2005 00:49 schreef demins het volgende:
Gil maar als je klaar bent!
quote:Op woensdag 30 november 2005 00:52 schreef teamlead het volgende:
WOENSDAG - WIE MAG TERUG KEREN IN HET HUIS
Motivatie:
Onbegrijpelijk dat zij ooit het huis heeft moeten verlaten. Isa hóórt hier gewoon! Isa rulesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
EINDE BERICHT
quote:Op woensdag 30 november 2005 00:53 schreef teamlead het volgende:
Ik wil heel graag terug hoor.. dus bij twijfel: stem op mijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Slaap lekker Deminsquote:Op woensdag 30 november 2005 00:54 schreef demins het volgende:
Ik ga NU slapen!
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en voor Day:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Trustequote:Op woensdag 30 november 2005 00:54 schreef demins het volgende:
Ik ga NU slapen!
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en voor Day:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Chaos, chaos, chaosquote:Op woensdag 30 november 2005 00:54 schreef MissHobje het volgende:
Ik vind het echt steeds vreemder gaan hier zegom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Snapt geen hol van enzo..
Maargoed.. was al bekend dat het steeds niet klopt heom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
tsja.. maar toen ik op de bank zat, heb ik niet geronseld.. werkte ook nietquote:Op woensdag 30 november 2005 00:54 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Stemmen ronselen werkt meestal averechts heom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja sorry, was de eerste had wat goed te maken met Dayquote:Op woensdag 30 november 2005 00:56 schreef teamlead het volgende:
[..]
tsja.. maar toen ik op de bank zat, heb ik niet geronseld.. werkte ook nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ps: heb jij al gestemd?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 30 november 2005 00:58 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja sorry, was de eerste had wat goed te maken met Dayom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb een beetje chaos gecreeerd geloof ikom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Om me te nomineren, haal ik d'r terug. Dit gaat niet goed hierquote:Op woensdag 30 november 2005 00:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.oke...Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
maar ach.. Day verdient het ook om terug te kerenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Geef die wijn maar hier lieverdquote:Op woensdag 30 november 2005 01:00 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Om me te nomineren, haal ik d'r terug. Dit gaat niet goed hierom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
* Snaptnix zet eerst de wijn weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop