Damn ja.... Ben ik even blij nuquote:Op woensdag 30 november 2005 01:33 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Heb jij geluk dat wij net buiten de finale vielen door 1 minpuntje teveel. Anders had je het nog moeilijker gehad![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 01:33 schreef teamlead het volgende:
[..]
je bedoelt die anderhalve centimeter van Roel?
Stem voor de volgende ronde genoteerd!!!!quote:Op woensdag 30 november 2005 01:35 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Damn ja.... Ben ik even blij nu![]()
die geweldige streamverslagen![]()
![]()
![]()
Wat ben ik elke dag weer blij met jullie heldere verslagen.
quote:Op woensdag 30 november 2005 01:37 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Stem voor de volgende ronde genoteerd!!!!![]()
Maar ook jij kan er wat van![]()
Ik heb ook oude beelden hoor Menno of Ralph niks voor jou?quote:Op woensdag 30 november 2005 01:36 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nou nee dank je.
Eendje laat maar, qua mannen zite er niks meer in![]()
![]()
![]()
Trusten teamleadquote:Op woensdag 30 november 2005 01:41 schreef teamlead het volgende:drank is op.. dus ik ga slapen..... Slaap lekker allemaal
quote:Op woensdag 30 november 2005 01:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb ook oude beelden hoor Menno of Ralph niks voor jou?
Hmm daar is al een filmpje vanquote:
Trustequote:Op woensdag 30 november 2005 01:41 schreef teamlead het volgende:drank is op.. dus ik ga slapen..... Slaap lekker allemaal
Ben het pas later fanatieker gaan volgen.quote:Op woensdag 30 november 2005 01:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hmm daar is al een filmpje van
Maar misschien zat niet alles erin
We zijn blij met je verslagen, want 4 streams bijhouden tegelijk lukt ook niet altijd. En helaas hebben we de komende weken minder tijd, dus is het ook fijn als wij bij kunnen lezenquote:Op woensdag 30 november 2005 01:40 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dank jullie wel.
![]()
Maar fungeer alleen maar als lapmiddel tussen jullie geweldige beeldromans.![]()
Hier is die van Ralphquote:Op woensdag 30 november 2005 01:44 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ben het pas later fanatieker gaan volgen.
Zal ik toch aan het begin van het filmpjes topic nog even goed gaan kijken.![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 01:13 schreef M-en-A het volgende:
WOENSDAG - WIE MAG TERUG KEREN IN HET HUIS
Kribbet------- 2
Motivatie:
Voor hij het huis de eerste keer moest verlaten heb ik door zijn advies een kapotte paraplu opgelopen.Aangezien hij nog steeds niet heeft betaald graag KRIBBET weer terug het huis in. Dan hebben we de kans om hem nog even een schop onder zijn kont te geven als hij weer op de nominatiebank komt.
![]()
(Verder ben je een toffe gast, heb je leren waarderen om je posts)
EINDE BERICHT
RALLUFIEEEEquote:Op woensdag 30 november 2005 01:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hier is die van Ralph
http://rapidshare.de/files/6321865/RALF.wmv.html
Je hebt toch niet al gestemd he?quote:Op woensdag 30 november 2005 01:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
RALLUFIEEEE![]()
Mijn dank is groot eendje, geweldig (even rustig verder kijken nu)
199,00 euroquote:Op woensdag 30 november 2005 01:49 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ze zijn ook voor Maria
![]()
Ik heb je bonnetje op de stapel "nog te betalen" gelegd en mijn vrouw zou er nog even naar kijken![]()
![]()
We vonden de prijs van de paraplu (199,00 euro) wel wat hoog![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 01:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je hebt toch niet al gestemd he?
quote:Op woensdag 30 november 2005 01:56 schreef M-en-A het volgende:
[..]
199,00 euro![]()
Die hadden we in Londen gekocht hoor, dus zijn 199,00 Engelse Ponden.(inclusief overtocht met auto, 4 personen, slaaphut op de boot en "Captains Diner".)
![]()
De rekening van het hotel (weekendtarief 25,00 Engelse Pond) hebben we zelf voor onze rekening genomen![]()
AU!!!!!!!!!!!!!! dat was m'n neusquote:Op woensdag 30 november 2005 02:02 schreef APK het volgende:
JOSTIFLIP!
Is goed hoor, kom maar met de echte rekeningquote:Op woensdag 30 november 2005 01:56 schreef M-en-A het volgende:
[..]
199,00 euro![]()
Die hadden we in Londen gekocht hoor, dus zijn 199,00 Engelse Ponden.(inclusief overtocht met auto, 4 personen, slaaphut op de boot en "Captains Diner".)
![]()
De rekening van het hotel (weekendtarief 25,00 Engelse Pond) hebben we zelf voor onze rekening genomen![]()
Heb je een korte samenvatting van de gebeurtenissen?quote:Op woensdag 30 november 2005 02:03 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
AU!!!!!!!!!!!!!! dat was m'n neus![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |