Of fles terug gevenquote:Op woensdag 30 november 2005 01:18 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Truste.![]()
![]()
(wel eerst de kurk op de fles, of de lege fles opruimen)
quote:Op woensdag 30 november 2005 01:18 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ach teamlead kennende is ie gewoon vergeten er nieuwe batterijen in te stoppen![]()
Wat zeg je dat liefquote:Op woensdag 30 november 2005 01:18 schreef MissHobje het volgende:
Ik ga stemmen
Slijmbalquote:
quote:
Ik heb er wel een, vond hem zelf niet zo geslaagd, maar ik zal hem zo wel online zetten, misschien win ik er nog een stem meequote:Op woensdag 30 november 2005 01:21 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Slijmbal![]()
Nog nieuwe leuke filmpjes in de maak?![]()
Alleen al om die hilarische filmpjes verdien je de winstquote:Op woensdag 30 november 2005 01:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb er wel een, vond hem zelf niet zo geslaagd, maar ik zal hem zo wel online zetten, misschien win ik er nog een stem mee
quote:Op woensdag 30 november 2005 01:23 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Alleen al om die hilarische filmpjes verdien je de winst![]()
UHm... de 2e plaats natuurlijk![]()
En jij noemt jezelf snaptnixquote:Op woensdag 30 november 2005 01:23 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Alleen al om die hilarische filmpjes verdien je de winst![]()
UHm... de 2e plaats natuurlijk![]()
Wil jij geen blote BB tieten zien danquote:
mwah.. hangt er vanaf wie er aan die tieten vast zittenquote:Op woensdag 30 november 2005 01:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wil jij geen blote BB tieten zien dan![]()
quote:
Dan moet je op mij stemmen dat weet je toch, dan zal je het zienquote:Op woensdag 30 november 2005 01:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
mwah.. hangt er vanaf wie er aan die tieten vast zitten
Heb je geen vrouwvriendelijkere campagnequote:Op woensdag 30 november 2005 01:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan moet je op mij stemmen dat weet je toch, dan zal je het zien
Ik gooi de teaser er nog maar een keer in
http://media.putfile.com/BB-PC-eend-campagne
Helaas... te snel chantal in beeld...quote:Op woensdag 30 november 2005 01:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan moet je op mij stemmen dat weet je toch, dan zal je het zien
Ik gooi de teaser er nog maar een keer in
http://media.putfile.com/BB-PC-eend-campagne
Geheime stemafspraken roelerenquote:Op woensdag 30 november 2005 01:26 schreef MissHobje het volgende:
quote:Op woensdag 30 november 2005 01:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Geheime stemafspraken roeleren![]()
Im in love![]()
Weet niet of ik er tijd voor en zin in heb, maar aanmoedigingpunten kunnen helpenquote:Op woensdag 30 november 2005 01:29 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Heb je geen vrouwvriendelijkere campagne![]()
Heb jij geluk dat wij net buiten de finale vielen door 1 minpuntje teveel. Anders had je het nog moeilijker gehadquote:Op woensdag 30 november 2005 01:27 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Sorry, maar geef toe ze zijn geweldig
Mijn probleem, iedereen heeft zo z'n eigen ding wat hem/haar leuk maakt. Jij ben t weer een lieverd om Bommie, APK, Kribbet en Demins lig ik vaak blauw in dit topic. Rest waardeer ik de manier van posten weer van![]()
Nomineren *zucht* het is nog nooit zo moeilijk geweest![]()
BB zou dus definitief niks voor mij zijn.
je bedoelt die anderhalve centimeter van Roel?quote:Op woensdag 30 november 2005 01:29 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Heb je geen vrouwvriendelijkere campagne![]()
Af en toequote:Op woensdag 30 november 2005 01:32 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Gek eendje ben je toch afentoe![]()
Je doet weer raar hoorquote:Op woensdag 30 november 2005 01:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Geheime stemafspraken roeleren![]()
Im in love![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |