Pas op voor je stemquote:Op woensdag 30 november 2005 00:50 schreef Day het volgende:
[..]
GIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIL
Jij snapt het tenminstequote:Op woensdag 30 november 2005 00:54 schreef MissHobje het volgende:
Ik vind het echt steeds vreemder gaan hier zegom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Snapt geen hol van enzo..
Maargoed.. was al bekend dat het steeds niet klopt heom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
* Snaptnix haalt wijn weer uit de kast en geeft hem door aan beertjequote:Op woensdag 30 november 2005 01:00 schreef lovebear het volgende:
[..]
Geef die wijn maar hier lieverdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tnxquote:Op woensdag 30 november 2005 01:02 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
* Snaptnix haalt wijn weer uit de kast en geeft hem door aan beertje
quote:Op woensdag 30 november 2005 01:06 schreef lovebear het volgende:
[..]
Tnxom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zal ik nu chaos makenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bommie en Cuall en ookquote:Op woensdag 30 november 2005 01:06 schreef teamlead het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.gewoon doen!!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
BTW: wie zit er nu wel nog in de finaleom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jippiequote:Op woensdag 30 november 2005 01:07 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
En Bommie en Cuall
IKKEom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 30 november 2005 01:07 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
IKKEom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En Bommie en Cuall
uhm... geen idee,zit gewoon nog op MSN hoorquote:Op woensdag 30 november 2005 01:10 schreef teamlead het volgende:
Totaal off-topic, maar niet minder belangrijk: ben ik de enige bij wie msn platligtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De mijne doet t hoorquote:Op woensdag 30 november 2005 01:10 schreef teamlead het volgende:
Totaal off-topic, maar niet minder belangrijk: ben ik de enige bij wie msn platligtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dank jequote:Op woensdag 30 november 2005 01:09 schreef teamlead het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Drie waardige finalistenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
(de rest is allemaal al wegom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Gaat rap zo....)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hier doet ie ut gewoonquote:Op woensdag 30 november 2005 01:10 schreef teamlead het volgende:
ik accepteer de cookies.
Hier werkt allesquote:Op woensdag 30 november 2005 01:10 schreef teamlead het volgende:
ik accepteer de cookies.
Trusten beertjequote:Op woensdag 30 november 2005 01:16 schreef lovebear het volgende:
Ik ga mn bedje in truste allemaal en veel plezier nogom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 30 november 2005 01:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
uhm... geen idee,zit gewoon nog op MSN hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 30 november 2005 01:11 schreef lovebear het volgende:
[..]
De mijne doet t hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 30 november 2005 01:14 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Hier doet ie ut gewoonom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 30 november 2005 01:16 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hier werkt allesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Helemaal niet off-topic, jij wilt gewoon geheime stemafspraken makenquote:Op woensdag 30 november 2005 01:10 schreef teamlead het volgende:
ik accepteer de cookies.
Slaap lekker lovebearquote:Op woensdag 30 november 2005 01:16 schreef lovebear het volgende:
Ik ga mn bedje in truste allemaal en veel plezier nogom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ach teamlead kennende is ie gewoon vergeten er nieuwe batterijen in te stoppenquote:Op woensdag 30 november 2005 01:16 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hier werkt allesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Truste.quote:Op woensdag 30 november 2005 01:16 schreef lovebear het volgende:
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 30 november 2005 01:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Helemaal niet off-topic, jij wilt gewoon geheime stemafspraken makenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop