Pas op voor je stemquote:Op woensdag 30 november 2005 00:50 schreef Day het volgende:
[..]
GIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIL
Jij snapt het tenminstequote:Op woensdag 30 november 2005 00:54 schreef MissHobje het volgende:
Ik vind het echt steeds vreemder gaan hier zeg![]()
Snapt geen hol van enzo..
Maargoed.. was al bekend dat het steeds niet klopt he
* Snaptnix haalt wijn weer uit de kast en geeft hem door aan beertjequote:Op woensdag 30 november 2005 01:00 schreef lovebear het volgende:
[..]
Geef die wijn maar hier lieverd![]()
Tnxquote:Op woensdag 30 november 2005 01:02 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
* Snaptnix haalt wijn weer uit de kast en geeft hem door aan beertje
quote:
Bommie en Cuall en ookquote:Op woensdag 30 november 2005 01:06 schreef teamlead het volgende:
[..]gewoon doen!!
BTW: wie zit er nu wel nog in de finale
quote:
uhm... geen idee,zit gewoon nog op MSN hoorquote:Op woensdag 30 november 2005 01:10 schreef teamlead het volgende:
Totaal off-topic, maar niet minder belangrijk: ben ik de enige bij wie msn platligt
De mijne doet t hoorquote:Op woensdag 30 november 2005 01:10 schreef teamlead het volgende:
Totaal off-topic, maar niet minder belangrijk: ben ik de enige bij wie msn platligt
Dank jequote:Op woensdag 30 november 2005 01:09 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Drie waardige finalisten
(de rest is allemaal al wegGaat rap zo....)
Hier doet ie ut gewoonquote:Op woensdag 30 november 2005 01:10 schreef teamlead het volgende:
Hier werkt allesquote:Op woensdag 30 november 2005 01:10 schreef teamlead het volgende:
Trusten beertjequote:Op woensdag 30 november 2005 01:16 schreef lovebear het volgende:
Ik ga mn bedje in truste allemaal en veel plezier nog![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 01:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
uhm... geen idee,zit gewoon nog op MSN hoor![]()
quote:
quote:
quote:
Helemaal niet off-topic, jij wilt gewoon geheime stemafspraken makenquote:Op woensdag 30 november 2005 01:10 schreef teamlead het volgende:
Slaap lekker lovebearquote:Op woensdag 30 november 2005 01:16 schreef lovebear het volgende:
![]()
![]()
Ach teamlead kennende is ie gewoon vergeten er nieuwe batterijen in te stoppenquote:
Truste.quote:Op woensdag 30 november 2005 01:16 schreef lovebear het volgende:
![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 01:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Helemaal niet off-topic, jij wilt gewoon geheime stemafspraken maken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |