quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:55 schreef Mastroianni het volgende:
Kijk eens bij Oger in de uitverkoop.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:01 schreef Mastroianni het volgende:
Nu.
De DFS collectie is standaard al rond jouw budget, dus nu moet je er zeker wel wat moois vandaan kunnen slepen.
Soli, heb even die pic voor je gefixed.quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:31 schreef Solitarias het volgende:
Dit is een slank Italiaanse pak...... voor rond de 500 eur moet je bij Oger oid wel iets kunnen kopen.....
Zie tevens mijn sig als je meer wilt weten.....
Caruso als ik me niet vergis.quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:48 schreef Halfgedraaide het volgende:
Dat is een mooi pak!!!Welk merk is dat?
Waar letten jullie kenners op bij pakken behalve pasvorm? Materiaal, afwerking etc? Waar moet ik naar kijken?
In het begin niet vaak. Maar als ik over aantal maanden klaar ben met mijn studie wellicht vaker i.v.m. werk. Dus daar moet ik idd ook rekening mee houden.quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:12 schreef Solitarias het volgende:
Pak is idd van Caruso. Ben er wel erg blij mee!
Ik zou ook nagaan: moet ik het pak vaak aan, of eerder af en toe. Kies een sterkere stof als het echt een doordraagpak wordt!
Ga ook eens langs bij Pauw (van Baerlestraat t.o. garage museum plein) en vraag daar om het huismerk. Dat wordt bij Pauw door Caruso gemaakt.quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:06 schreef Halfgedraaide het volgende:
Ok bedankt voor de tips mannen, daar heb ik echt wat aan. Ik maandag of dinsdag eens kijken bij Oger dan heb ik vrij.
Koop geen ontzettend mooi duur pak voor je werk, gaat ie alleen maar van achteruit.quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:15 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
In het begin niet vaak. Maar als ik over aantal maanden klaar ben met mijn studie wellicht vaker i.v.m. werk. Dus daar moet ik idd ook rekening mee houden.
Ja elke keer als je net in de buurt bent gaat het meisje weg. Dus is technisch onhaalbaar.quote:Op woensdag 30 november 2005 13:19 schreef berent het volgende:
Ik ben ook al flink bezig geweest voor het pak, maar volgens mij is het idd onhaalbaar.
Mooie zaak maar niet veel voor onder de 800 euro. Mooie Caruso RTW vanaf 1000 euro of zo.quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:15 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Ga ook eens langs bij Pauw (van Baerlestraat t.o. garage museum plein) en vraag daar om het huismerk. Dat wordt bij Pauw door Caruso gemaakt.
Uitverkooptijd doet Pauw ook aan hoorquote:Op woensdag 30 november 2005 20:29 schreef Fastcruiser het volgende:
[..]
Mooie zaak maar niet veel voor onder de 800 euro. Mooie Caruso RTW vanaf 1000 euro of zo.
Wel een heerlijke zaak voor als je budget hebt
Ik weet niet of het straks bij de organisatie waar ik kom te werken gebruikelijk is om vaak een pak te dragen. Misschien alleen bij zakelijke bezoeken en dergelijke. En je ziet het vanzelf waar collega's mee rond lopen. Dus wanneer dat zo is koop ik er vanzelf nog een goedkoper pak bij voor meer dagelijks gebruik. Ik ga er eerst vanuit dat ik het pak niet zo vaak nodig heb en misschien met solliciteren. Dus dan wil ik wel in ieder geval 1 mooi pak in mijn bezit hebben.quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:52 schreef postman het volgende:
[..]
Koop geen ontzettend mooi duur pak voor je werk, gaat ie alleen maar van achteruit.
Je hebt hem zeker nodig voor de feestdagen? Anders zou ik nog ff wachten tot de uitverkoop.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:25 schreef The_Lawyer het volgende:
K zag vandaag bij Van Overveen & Van Wissen te Maastricht een prachtige smoking van Canali. Ik overweeg hem aan te schaffen (kost ¤ 1.100); is dat een redelijke prijs of wat aan de hoge kant?
Ja ok als je persee dat merk en dat pak wilt wel ja. Dan zou ik hem gewoon kopen als je financieel ook lekker zit. Anders zou ik nog ff rond kijken bij andere zaken of wachten tot uitverkoop.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:31 schreef The_Lawyer het volgende:
Ze hebben van elke maat maar één exemplaar, aldus de verkoper. Toch een gevalletje van nu of niet, lijkt me....
Ik hoorde vandaag dat de kostprijs van een Boss-pak dat in China is gemaakt zo'n 69 dollar is....quote:Op donderdag 1 december 2005 00:55 schreef Mastroianni het volgende:
Boss is zo'n beetje de slechtste prijs/kwaliteit verhouding die je kunt kopen.
Voor een Canali is dat zelfs een zeer scherpe prijs. Canali is zeg maar het instapmerk onder de betere pakken, uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:25 schreef The_Lawyer het volgende:
K zag vandaag bij Van Overveen & Van Wissen te Maastricht een prachtige smoking van Canali. Ik overweeg hem aan te schaffen (kost ¤ 1.100); is dat een redelijke prijs of wat aan de hoge kant?
Suitsupply is zeker z'n geld waard. Boss niet.quote:Op donderdag 1 december 2005 15:53 schreef Tuutje het volgende:
Half jaartje geleden een pak bij suitsupply gekocht. Compleet pak (jasje,broek,overhemd,strop) + een extra overhemd was ik 450,- kwijt.
Ik vind 'm lekker zitten, goed afgewerkt en niet gelijmd/geplakt zoals bij veel andere wel is. Een extra overhemd kost ongeveer 50-60 euro. Zitten ook heel lekker en voelen stevig aan.
Voordeel: Het pak wordt ter plekke op maat gemaakt, kan je dus op wachten!
Ben in Rotterdam Centrum geweest, heeeel slecht geholpen daar. Stonden me zo de zaak uit te kijken, die stelletje minimumloonverkopertjes.
Later toch maar eentje gekocht, maar dan wel in Tilburg, daar uitstekend geholpen!
En als je zo'n pak (net als ik) maar af en toe draagt dan is het meer dan voldoende. Al die paupers die over pakken zeiken van 1000+ euro moet je niet naar luisteren. Is weggegooid geld als je geen 'echte liefhebber' bent.
[Centraal] Ik zoek een kledingstuk #7quote:Op donderdag 1 december 2005 22:45 schreef Gio het volgende:
Dit is een mooi topic om te vragen of iemand weet waar je tegenwoordig nog overhemden met een Mao boord kunt kopen, die zijn echt nergens te vinden en ik vind ze zo mooi
Die is zelfs beter, bedanktquote:Op donderdag 1 december 2005 22:49 schreef Mastroianni het volgende:
[Centraal] Ik zoek een kledingstuk #7
Je moet er iemand naar láten kijken. Wat het best staat is vaak wel afhankelijk van je figuur idd. Ik kom met Canali aardig weg.quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:48 schreef Halfgedraaide het volgende:
Dat is een mooi pak!!!Welk merk is dat?
Waar letten jullie kenners op bij pakken behalve pasvorm? Materiaal, afwerking etc? Waar moet ik naar kijken?
Grappig, V O en V W is inderdaad mijn vaste zaak. Voor Canali is dat inderdaad niet duur- maar stap daar gewoon even naar binnen- ze geven graag advies- prima zaak (O had je al gedaan zie ik..). Canali wordt daar normaal op maat besteld- vandaar waarschijnlijk.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:25 schreef The_Lawyer het volgende:
In of exclusief masker?quote:Op maandag 12 december 2005 20:29 schreef Random_hero het volgende:
*trap
Morgen ga ik ook een pak aanschaffen en ik zat zelf te denken aan zoiets als deze:
[[url=http://xs59.xs.to/pics/05501/suit.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Iemand enig idee wat ik daar (zonder overhemd en stropdas) daar ong. aan kwijt zal zijn?
Mexx een kakmerk? Sorry hoor maar Mexx maakt gewoon betaalbare (lees: goedkopere) pakken die zeker niet qua prijs en uitstraling op 1 lijn liggen met Boss en Armaniquote:Op maandag 12 december 2005 20:39 schreef Casperrrr het volgende:
HOUT-BROX
Daar betaal; je voor een pak minimaal 450 euro maar dan heb je ook wat. Dus voor 500 heb je een heel leuk pak. Niet van zo'n kakmerk als mexx, armai of boss. Nee dan koop je het huismerk van houtbrox. Pak 4 life!
Ze hebben meerdere winkels in nederland
ff googlen en je komt op de site van houtbrox en daar vind je de adressen
maar wel qua kwaliteit!quote:Op maandag 12 december 2005 20:45 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Mexx een kakmerk? Sorry hoor maar Mexx maakt gewoon betaalbare (lees: goedkopere) pakken die zeker niet qua prijs en uitstraling op 1 lijn liggen met Boss en Armani
Idd, alhowel ik nog wel even een paar weken zou wachten, dan gaat de sale pas echt los....quote:Op maandag 12 december 2005 23:51 schreef Rapaille het volgende:
Kool (rotterdam) schijnt ook mooie dingen te hebben. Even als Oger DFS. Zijn denk ik wel leuke aanbiedingen nu te vinden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |