kom kom, jij weet net zo goed als mij dat dat cliché in stand gehouden word door mensen die geen geld hebben!quote:
ik denk dat de vraag in deze zou moeten zijn of je vriend(in) het zou doen.quote:
tja, student hequote:op dinsdag 29 november 2005 00:52 schreef vosss het volgende:
[..]
kom kom, jij weet net zo goed als mij dat dat cliché in stand gehouden word door mensen die geen geld hebben!
ook jah maar zou jhet toe laten dat ze vriend(in) het zou doenquote:op dinsdag 29 november 2005 00:52 schreef vosss het volgende:
[..]
ik denk dat de vraag in deze zou moeten zijn of je vriend(in) het zou doen.
zou je er ook weinig moeite mee hebben als je vrouw of man jou uit zou lenen voor sex voor die miljoenquote:op dinsdag 29 november 2005 01:03 schreef tafkahs het volgende:
weinig moeite mee, vrouwen van mijn leeftijd zijn toch al wat gewend
mwoa, ligt er aan eigenlijk. voor een miljoen had ik denk ik een nieuwequote:op dinsdag 29 november 2005 01:05 schreef crazywitch het volgende:
[..]
zou je er ook weinig moeite mee hebben als je vrouw of man jou uit zou lenen voor sex voor die miljoen
of denk je er dan anders over ?
geld maakt gelukkig tot een bepaald punt, daarna wordt het slechts decadentie.quote:op dinsdag 29 november 2005 00:52 schreef vosss het volgende:
[..]
kom kom, jij weet net zo goed als mij dat dat cliché in stand gehouden word door mensen die geen geld hebben!
maar daarna gaat de vraagprijs wel wat omhoog toch?quote:op dinsdag 29 november 2005 01:26 schreef p8 het volgende:
het is meer de vraag of mijn vriendin dat wel wil.
maar ik denk dat ze het voor 500k echt wel doet. plus nog 500k voor mij. relaxt man
dat zeg ik, als je er al sowieso een te besteden had natuurlijkquote:op dinsdag 29 november 2005 01:29 schreef rubbereend het volgende:
voor 1 miljoen mag hij haar zelfs meenemen
quote:op dinsdag 29 november 2005 01:29 schreef rubbereend het volgende:
voor 1 miljoen mag hij haar zelfs meenemen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |