quote:Op donderdag 6 april 2006 16:13 schreef avonne het volgende:
Heb de dvd ook in huis!!in de topix naam staat toch [SPOILERVRIJ] ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door CrazyPhunk op 07-04-2006 11:49:18 (spoiler tag ingevoegd) ]
sorry, ik dacht niet dat dat een spoiler zou zijn. Ik heb ge-editquote:Op donderdag 6 april 2006 16:42 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
in de topix naam staat toch [SPOILERVRIJ] ?
je kan beter het hele berichtje in spoiler tags zettenquote:Op donderdag 6 april 2006 19:50 schreef avonne het volgende:
[..]
sorry, ik dacht niet dat dat een spoiler zou zijn. Ik heb ge-edit
quote:Op donderdag 6 april 2006 16:42 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
in de topix naam staat toch [SPOILERVRIJ] ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GNU Terry Pratchett
ik heb hem gratis bij aanschaf van 35 euro huurtegoed bij viedeolandquote:
Weinig meer aan toe te voegen, uitermate teleurstellend.quote:Op donderdag 24 november 2005 09:44 schreef MeneerTim het volgende:
Ik ben gisteren in Pathe Tuschinski gaan kijken.
Zware tegenvaller. Voor het eerst sinds ze de boeken aan het verfilmen zijn verheugde ik me zo op de film. Ik blijf erbij dat het doodzonde is om films te maken terwijl de boekenreeks nog loopt, maar dit leek wel echt een spectakelstukje te worden. Dat was het ook wel, het was schitterend gemaakt en één grote achtbaan van aktiescenes, maar ik had ook echt het idee dat ik naar een aktiefilm aan het kijken was. Er was nauwelijks dialoog, de interessante plotwendingen hebben ze van de scherpe kantjes ontdaan en ze namen uitgebreid de tijd voor de spannende hoofdstukken uit het boek die eigenlijk maar een klein onderdeel van het verhaal vormen.
De acteurs, hoewel het werkelijk een sterrenensemble is, waren niet heel overtuigend. Voldemort was misschien het lichtpuntje alleen hij is veel te geschminkt. Totaal geen innemende manipulatieve man zoals ik me had voorgesteld maar gewoon een soort ork. Hermelien begint steeds meer over de top te acteren terwijl ze wel knapper wordt en Perkamentus is een soort clown geworden. Ik mis Richard Harris. Daniël Radcliffe wordt wel iets beter. Voor de rest had eigenlijk niemand een substantiële rol.
Deel drie was stukken beter. Dit is weer zo'n Eftelingattractie als deel 1 en 2.
Daar geven ze toch niet de 2 disc-versie weg?quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb hem gratis bij aanschaf van 35 euro huurtegoed bij viedeoland
quote:Op zaterdag 8 april 2006 10:30 schreef Patch het volgende:
[..]
Daar geven ze toch niet de 2 disc-versie weg?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |