Hoezo?quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zeg vandingesenvandonges. Ja. Hoi.... ben je bekend met het bergip ONZ?
Dat is geneog voor yvonne.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:32 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik ben een MAN
Ach welnee, dat denk je maarquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:32 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik ben een MAN
Score:3quote:
Probeer het eerst maar eens bij yvonne. Vrouwen komen daarna wel.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:34 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Hoe zal ik dat ooit aan een vrouw duidelijk moeten maken :-/
yeah babyquote:
Zeepje, bukken, gevangenis, grote negerquote:
quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Probeer het eerst maar eens bij yvonne. Vrouwen komen daarna wel.
Jaaaah...maar dan wil ik 'em in Mango en Citroen smaak. En dan kunnen we ze mixen en dan zijn we voor altijd en altijd samen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hubba Bubba, van die Duitse aardbeienkauwgum!samen een rolletje kopen en delen?
Als dat geen belletje doet rinkelen...quote:
Met een hele grote plasserquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeepje, bukken, gevangenis, grote neger
Ik zei flikkerquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:40 schreef yvonne het volgende:
Flikker eens op met dat geklef uit mn topic
Oh die Bubba!quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:bubba
The muscular black guy in prison that makes others prisoner into his bitch.
NOOOOO BUBBA NOOOOOO! *insert noise here*
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=bubba
gatverquote:
Oke, 2 secquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:40 schreef yvonne het volgende:
Flikker eens op met dat geklef uit mn topic
Trouwen?quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:39 schreef xman het volgende:
[..]
Jaaaah...maar dan wil ik 'em in Mango en Citroen smaak. En dan kunnen we ze mixen en dan zijn we voor altijd en altijd samen.![]()
![]()
Zo kloptie wel!quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Fotoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:
ook van die site:quote:
quote:A homosexual gay beast who finds men's bums attractive and must rape them, and will suck your cock until it drops off.
If you see this man, you must run. Do not attempt to fight back, for he'll only overpower you with his bear's strength and trunk of a cock.
Bubba's North Highland base resides in the "abandoned" ScotRail carriage maintenance depot in Inverness.
Do not show off your homophobic feelings, he has Bubba Patrols all over the world who will find you. They will take you to Bubba, who will bum you to death.
Bubba's Generals are Ricardo, Jazz Horny, Smoochy and Hugsy Bear. And don't forget the "I need sex" guy and Dong.
He will not die. You must protect yourself with the Ass Blocker 3000. And avoid the Golden Surfer at all costs.
Bubba is 7 feet tall, 500lbs, hairy, bald headed, has a little girl's voice and walks around naked. He is very homosexual. Beware!!! Especially you men with gigantic bums.
Hoor ik daar een reeks?quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Fotooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Ik geloof dat we eindelijk ergens komenquote:
Moeten we wel eerst een zegen krijgen van Fok!'s moeder overste!!quote:
Als we maar ergens komenquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik geloof dat we eindelijk ergens komen
Je zei komen, hihihihihiquote:
Maar jij bent een vrouwmens! *RIL*quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Fotooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
whehehequote:
Ik kijk wel even de andere kant opquote:
Jij bent de vrolijkste van het hele stel hè? ;')quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:52 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Volgens mij moet er hier nog iemand opgevoed worden
ga je overal die foto posten ?quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:50 schreef Maikuuul het volgende:
Ey yvonne zoeen tijger wou me vader eerst aan ze ketting hebben die jij in de foto hebt.
Check mij ik heb een panther
[afbeelding]
je komt echt niet buiten [HOMO] he?quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:52 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Volgens mij moet er hier nog iemand opgevoed worden
Dus ik ben een *bling*bling* yvonne?quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:50 schreef Maikuuul het volgende:
Ey yvonne zoeen tijger wou me vader eerst aan ze ketting hebben die jij in de foto hebt.
Check mij ik heb een panther
[afbeelding]
Nee, dat ben ik.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij bent de vrolijkste van het hele stel hè? ;')
Goud noem ik niet bling-bling eerlijk gezegd. ik noem het gewoon,quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dus ik ben een *bling*bling* yvonne?
Maar ik ben altijd heel vrolijk, alleen niet genereus met mijn gezichtsuitdrukkingen!quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij bent de vrolijkste van het hele stel hè? ;')
Jij pimp jijquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dus ik ben een *bling*bling* yvonne?
Ik zie dat de batterijen van m'n camera op zijn.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik kijk wel even de andere kant op
quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:58 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ben weg, latex !
Soms is het gewoon bijna te makkelijkquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:58 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ben weg, latex !
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |