Ah, deze spreekt al yvonniaans.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:14 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
*hips*
het [HOMO] Topic gaat hieero verdder geloof ik?
oh ja.quote:
onnavolgbaarquote:
Ja hallo hoe zit dat nu hierquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:14 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
*hips*
het [HOMO] Topic gaat hieero verdder geloof ik?
Ooohhhh het is een teken van boven!!!quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:11 schreef xman het volgende:
[..]
Ja speciaal voor jou 'Citroentje'!
Voor de grappigste en leukste en![]()
![]()
-user van HEEEEEEEEL FOK! en omstreken!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ah, deze spreekt al yvonniaans.
Heequote:Op maandag 28 november 2005 23:53 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat kind heeft nu al meer neukervaring dan de rest van het homo-topic bij elkaar.. (Als we Wizje niet meerekenen dan hè).
Weet jij 't sweety? En wat is troluwens Yvonniaans?quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja hallo hoe zit dat nu hier
zijn er alweer 2 topics tegelijkertijd bezig ??
Ik had toch een iets ander woord in m'n hoofd maar vooruit..quote:
Je geeft zelf al antwoordquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:17 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Weet jij 't sweety? En wat is troluwens Yvonniaans?
woord in je hoofd, lul in je mond... whatever turns you onquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:17 schreef beaverhausen het volgende:
Ik had toch een iets ander woord in m'n hoofd maar vooruit...
Met jou in de buurt zijn we niet bang voor de hangjongeren!quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:17 schreef yvonne het volgende:
Passen jullie op?
Jullie zijn nu "buiten" hè
quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:17 schreef yvonne het volgende:
Passen jullie op?
Ow, sorry, 'k wist niet dat homo's permbannen krijgen als ze buiten het [HOMO] topic posten...quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:17 schreef yvonne het volgende:
Passen jullie op?
Liever zo dan andersom.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
woord in je hoofd, lul in je mond... whatever turns you on![]()
quote:
Ow hullup.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:19 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ow, sorry, 'k wist niet dat homo's permbannen krijgen als ze buiten het [HOMO] topic posten...
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat??quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:19 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ow, sorry, 'k wist niet dat homo's permbannen krijgen als ze buiten het [HOMO] topic posten...
Alter egoquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:20 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Zoiets, dus?
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat??
Ben jij een H o m o????????
Ieuw!!!
Blijf je wel aan deze kant van de straat had mama nog gezegd, maar neej ik moest zo nodig met m'n fietsje ook naar de overkant en toen kwam ik Grote Jongens tegen die heel gemeen deden.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:17 schreef yvonne het volgende:
Passen jullie op?
Ik denk dat ik Willeke opzet. Met "Samen zijn".quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ooohhhh het is een teken van boven!!!![]()
Nu begint net Pride (in the name of love) op mijn DVD![]()
En ik word hier verlegen van hoor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij is ie ook geen 19 en draatg ie ook geen kilt.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat??
Ben jij een H o m o????????
Ieuw!!!
Echte homo's hebben een fotoboek.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:22 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik had wat meer begrip verwacht, wat meer commitment...
Jij bent gewoon gellarboy hèquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:23 schreef xman het volgende:
[..]
Ik denk dat ik Willeke opzet. Met "Samen zijn".![]()
Precies G_E!quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:24 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Echte homo's hebben een fotoboek..
draatgquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Volgens mij is ie ook geen 19 en draatg ie ook geen kilt..
Je bent zo jong zoals je je voeltquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Volgens mij is ie ook geen 19 en draatg ie ook geen kilt..
I still got it.quote:
'k heb geen digitale fototoestel of zo'n fototoestel-telefoon.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:24 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Echte homo's hebben een fotoboek..
Wij wel, we komen wel langsquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:27 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
'k heb geen digitale fototoestel of zo'n fototoestel-telefoon.
Dan ben je dus hetero.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:27 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
'k heb geen digitale fototoestel of zo'n fototoestel-telefoon.
Dat zeg ik.quote:
quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:25 schreef xman het volgende:
[..]
Ewww nee er is een grens aan gay zijn....en hij had het duidelijk overschreden!!![]()
Ja, neej, jouw fotoboek dan.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dan ben je dus hetero.
Yvonne! hierkomen!
Ik ben dan ook kei onheaumeauquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:29 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, neej, jouw fotoboek dan..
Daar trapte ik ook in jaquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik ben dan ook kei onheaumeau.
Maar ik hou van mooie mannen, en nee, ik ben geen meisje...quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dan ben je dus hetero.
Yvonne! hierkomen!
Bubbaquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:30 schreef xman het volgende:
[..]
Ok neem jij het fototoestel mee...dan breng ik het stukje zeep wel!
*Oeps*![]()
Waarvoor hulde trouwens.quote:
Ach kom nou. Jouw modecollectie is nog groter dan die van de Bijenkorf in Amsterdam.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik ben dan ook kei onheaumeau.
Ik ook, en ik ook nietquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:31 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Maar ik hou van mooie mannen, en nee, ik ben geen meisje...
Zeg vandingesenvandonges. Ja. Hoi.... ben je bekend met het bergip ONZ?quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:31 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Maar ik hou van mooie mannen, en nee, ik ben geen meisje...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |