Bod staat genoteerd!quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:34 schreef Parkinson_XTC het volgende:
ik begin alvast met 75,-
kan momenteel gewoon niet meer poen missen voor "luxe-artikelen"
De wiet wel..quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:29 schreef American_Nightmare het volgende:
Hee wasteil man, eindelijk van de drugs af?
We kunnen wel een afbetalingsregeling treffen op basis van je uitkering.. Misschien wil CWI wel direct doorstorten naar mij. Anders wil de Becam je best wel wat lenen!quote:Op woensdag 30 november 2005 20:31 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
ik zou willen dat ik m kon kopen
Minder blowen helpt hier tegenquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:34 schreef Parkinson_XTC het volgende:
Stuur me even een mailtje (adres staat in profiel)!quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:34 schreef Parkinson_XTC het volgende:
ik begin alvast met 75,-
Nogmaals oproep op mij te mailen!quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:34 schreef Parkinson_XTC het volgende:
ik begin alvast met 75,-
75 stond er al als bod van Parkinson_XTC.. als je er boven gaat zitten is hij van jou als er verder niemand meer overheen gaat. Anders staat hij toch maar te verstoffen en dat is zonde!quote:Op woensdag 7 december 2005 14:01 schreef SinCerEly het volgende:
75 hier geboden dan maar .... kwil m wel hebben!
hahahahahahahahahahahaquote:Op woensdag 7 december 2005 15:12 schreef WeirdMicky het volgende:
Wiet verdampen ipv te roken, Vaporizing en Aromatherapie!
Je hebt hem zelf voor 75 gekocht op marktplaats, hem toen nog gebruikt en nu doorverkopen voor winst?
1 keer gebruikt en daarbij zelfs gebruikte containers gebruikt, beter gezegd: de complete package is nog aanwezig. Daarnaast is de vraagprijs een vraagprijs. Dat ik toendertijd hem flink heb kunnen afdingen is een flinke meevaller geweest.quote:Op woensdag 7 december 2005 15:12 schreef WeirdMicky het volgende:
Wiet verdampen ipv te roken, Vaporizing en Aromatherapie!
Je hebt hem zelf voor 75 gekocht op marktplaats, hem toen nog gebruikt en nu doorverkopen voor winst?
Vond ik zeker, maar als je vraagprijs 110 was terwijl je hem zelf voor 75 2e hands had gekocht, dan vind ik dat toch een tikkeltje overdreven.quote:Op woensdag 7 december 2005 16:22 schreef WaSTeiL het volgende:
De complete package is het meer dan waard. Doe ermee wat je wilt. Aangezien je een bod gedaan hebt boven de 75 euro vond je het wel waarschijnlijk wel waard.
Het blijft FOK! waar iedereen natuurlijk zo laag mogelijk biedt.quote:Op woensdag 7 december 2005 16:36 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Vond ik zeker, maar als je vraagprijs 110 was terwijl je hem zelf voor 75 2e hands had gekocht, dan vind ik dat toch een tikkeltje overdreven.
Als de rest afhaakt dan is hij voor dat bedrag van jou!quote:Op woensdag 7 december 2005 16:53 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik wil wel voor 75 afspreken bij Utrecht in de buurt?
75 ophalen is goedkoper en makkelijker dan 80 incl.quote:Op woensdag 7 december 2005 20:55 schreef SinCerEly het volgende:
80 inc. wil ik m wel, als WM daar overheen wilt gaan, mag ie m hebben van me
Hij is verkocht.. en geloof ik ook wel erg bevallen gezien de berichten die ik van hem kreeg.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:28 schreef Conflict het volgende:
Hij is dus verkocht?
Anders heb ik interesse.
Balen!quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:39 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
Hij is verkocht.. en geloof ik ook wel erg bevallen gezien de berichten die ik van hem kreeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |