Nee.quote:Op zondag 4 december 2005 15:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb je door dat je hier veel meer over jezelf zegt dan over mij?
Alweer zo'n rechtse Tokkie!quote:Op zondag 4 december 2005 16:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Iemand van 9 die sneeuwballen gooit weet niet beter, maar iemand van 17. Of het nu tegen een raam of tegen een muur is. Iemand van 17 weet waar hij/zij mee bezig is. De hele dag door worden er sneeuwballen tegen muren en ramen gegooid hier, als dan iemand van 17 loopt te kloten en je grijpt hem in de kraag dan kan ik best begrijpen dat je diegene wat klappen verkoopt. Niet meer dan terecht.
Volgens de wet gelukkig niet, en dan heb ik het nog niet eens over stom fatsoen.quote:Op zondag 4 december 2005 16:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Iemand van 9 die sneeuwballen gooit weet niet beter, maar iemand van 17. Of het nu tegen een raam of tegen een muur is. Iemand van 17 weet waar hij/zij mee bezig is. De hele dag door worden er sneeuwballen tegen muren en ramen gegooid hier, als dan iemand van 17 loopt te kloten en je grijpt hem in de kraag dan kan ik best begrijpen dat je diegene wat klappen verkoopt. Niet meer dan terecht.
Heb je ook nog wat te melden of blijft het bij kansloos geblaat?quote:
Een paar keer per dag sneeuwballen tegen het raam of tegen de muur hoef je niet te pikken, zeker niet van een 17-jarige.quote:Op zondag 4 december 2005 17:33 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Volgens de wet gelukkig niet, en dan heb ik het nog niet eens over stom fatsoen.
En kijk, er is kloten en treiteren he. Een paar keer per dag sneeuwballetje tegen het raam/muur. Zo gaat dat al eeuwen. Sneeuw = gooien.
Als ze doelbewust jouw huis opzoeken en dan gooien met de intentie om schade aan te richten is het iets anders. Dán heb je het recht om binnen bepaalde proporties je bezit te verdedigen. Dus niet iemand in een rolstoel doen belanden omdat er een barst in je ruit zit (ja, dan leert hij het wel, maar dan leer jij weer andere perspectieven van "zeep oprapen in gezelschap"), maar iemand stevig bij de arm afleveren bij de ouders dan wel een hijsje voor de kop kan dan wel weer.
Wow, je verzint er echt dingen bij he. Knap.quote:Op zondag 4 december 2005 17:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Een paar keer per dagsneeuwballen tegen het raam of tegen de muur hoef je niet te pikken, zeker niet van een 17-jarige.
Lezen is niet je sterkste punt.quote:Op zondag 4 december 2005 17:37 schreef Kloot-Jan het volgende:
[..]
Wow, je verzint er echt dingen bij he. Knap.
Waar zie je dat staan dan?quote:Op zondag 4 december 2005 17:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Lezen is niet je sterkste punt.
Gewoon even goed kijken, analfabeet.quote:
Het staat er niet idd.quote:Op zondag 4 december 2005 17:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Gewoon even goed kijken, analfabeet.
www.hansanders.nlquote:
Het staat er niet.quote:Op zondag 4 december 2005 17:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Een leesbril op sterkte kost nu maar ¤ 35,00. Dat is zelfs voor linkse paupertjes betaalbaar.
Iemand op z'n bek rammen was toen nog niet zo ingeburgerd zoals het in dit topic lijkt. Godverdomme zeg, alsof er opeens een kudde hooligans tegelijk op Fok zit.quote:Op zondag 4 december 2005 19:36 schreef joshus_cat het volgende:
Oh, dus als je twintig jaar geleden sneeuwballen tegen iemand z'n huis stond te gooien, kreeg je een lollie van de bewoner?![]()
Idd, types als Geert Wilders.quote:Mensen die ieder suf incidentje misbruiken voor hun eigen politieke agenda, dat is waar nederland aan ten onder gaat.![]()
Ik weet niet hoe oud je werkelijk bent, maar d'r is maar heel even in een bepaald elitair subcultuurtje een ban geweest op corrigerende tikken. Daarvoor, daarna en buiten dat subcultuurtje werd vrolijk doorgemept als andere mensen dingen deden die de meppers niet zindenquote:Op zondag 4 december 2005 20:38 schreef Kloot-Jan het volgende:
Iemand op z'n bek rammen was toen nog niet zo ingeburgerd zoals het in dit topic lijkt.
ITYM 'welkom in de echte wereld'quote:Godverdomme zeg, alsof er opeens een kudde hooligans tegelijk op Fok zit.
Niet alleen types als wilders.... ook dichter bij huis. Zeg maar, in je eigen kamer.quote:Idd, types als Geert Wilders.
Corrigerende tikken komen van ouders lieve schat. Niet van wildvreemde mannen. Wat komt d'r straks? De corrigerende pijpbeurt voor stoute meisjes van 9?quote:Op zondag 4 december 2005 20:49 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud je werkelijk bent, maar d'r is maar heel even in een bepaald elitair subcultuurtje een ban geweest op corrigerende tikken. Daarvoor, daarna en buiten dat subcultuurtje werd vrolijk doorgemept als andere mensen dingen deden die de meppers niet zinden
Of mensen als PietVerdriet ... die noemt iedereen met wie hij niet eens is een Volkskrantlezer.quote:Niet alleen types als wilders.... ook dichter bij huis. Zeg maar, in je eigen kamer.
Dat vind jij. Als die ouders daarin tekortschieten dan kan ik me prima voorstellen dat er 'wildvreemde mannen' zijn die dat tekort aanvullen.quote:Op zondag 4 december 2005 20:53 schreef Kloot-Jan het volgende:
Corrigerende tikken komen van ouders lieve schat. Niet van wildvreemde mannen.
Die pa hoeft z'n kinderen ook niet te slaan.quote:Op zondag 4 december 2005 22:49 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Dat vind jij. Als die ouders daarin tekortschieten dan kan ik me prima voorstellen dat er 'wildvreemde mannen' zijn die dat tekort aanvullen.
Overigens, als de pa van TS een beetje ballen had dan was de pa van TS naar de man gestapt en had 'm stevig afgeblaft (motto:'d'r is er maar een die m'n kinderen mept en dat ben ik, kijk maar'). Voor zoiets heb je helemaal geen politie nodig.
Ach, weer zo'n zielepoot die 'in discussie gaat met zijn kinderen op basis van gelijkwaardigheid'. Da's jouw keuze; mijn keuze is anders. Respecteer dat.quote:Op zondag 4 december 2005 23:11 schreef Kloot-Jan het volgende:
Die pa hoeft z'n kinderen ook niet te slaan.
O ja man ruk vooral mn posts volledig uit het verband.quote:Op zondag 4 december 2005 23:26 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Ach, weer zo'n zielepoot die 'in discussie gaat met zijn kinderen op basis van gelijkwaardigheid'. Da's jouw keuze; mijn keuze is anders. Respecteer dat.
Dan moet je zelf maar duidelijker zijn in wat je nou precies bedoelt, tree-hugger.quote:Op zondag 4 december 2005 23:28 schreef Kloot-Jan het volgende:
O ja man ruk vooral mn posts volledig uit het verband.
Waar gaat het topic nou over, drolhoofd? Over corrigerende tik of over sneeuwballen gooien?quote:Op zondag 4 december 2005 23:32 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Dan moet je zelf maar duidelijker zijn in wat je nou precies bedoelt, tree-hugger.![]()
Jawel.quote:Op zondag 4 december 2005 23:34 schreef Kloot-Jan het volgende:
Je gaat kinderen 17-jarig hangtuig toch niet slaan als ze met sneeuw tegen je muur aan gooien
Kijk, dat zegt al een hoop. Waarom zou je je er überhaupt druk om maken?quote:Op zondag 4 december 2005 17:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Een paar keer per dag sneeuwballen tegen het raam of tegen de muur hoef je niet te pikken, zeker niet van een 17-jarige.
Met andere woorden: Die kerel loopt de hele dag door pubertjes tegen het smoelwerk aan te rossen..........ja, dat scheelt een hoopquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:33 schreef Devolution het volgende:
Update!
Mijn zusje zit op tennis, en zijn dochter ook. En toen mijn vader haar was komen ophalen, toen tikte die vent op zijn raam. "Ben jij de vader van Devolution en Sharon (zusje)?" Tja en toen gingen ze het er dus over hebben. Dat die man spijt had enzo ("onze dochters kunnen het erg goed vinden en ik wist niet dat het om haar broer ging etc). Hij vertelde ook waarom hij zo tekeerging. Der waren die morgen twee jongens geweest die sneeuwballen gooiden tegen hun huis, en toen kwam ie naar buiten en had 1 van hen een klap verkocht. Toen hij die avond een groep jongeren bij zijn huis twee sneeuwballen zag gooien, dacht hij dat het een soort terreur/wraakactie was voor die twee jongens van die morgen. Daarom trad ie zo grof op, zei hij.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:33 schreef Devolution het volgende:
Mijn zusje zit op tennis, en zijn dochter ook..
Dus de reden dat hij jou klappen verkocht, was gewoon omdat hij eerder een andere jongen klappen had verkocht?quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:33 schreef Devolution het volgende:
Update!
Mijn zusje zit op tennis, en zijn dochter ook. En toen mijn vader haar was komen ophalen, toen tikte die vent op zijn raam. "Ben jij de vader van Devolution en Sharon (zusje)?" Tja en toen gingen ze het er dus over hebben. Dat die man spijt had enzo ("onze dochters kunnen het erg goed vinden en ik wist niet dat het om haar broer ging etc). Hij vertelde ook waarom hij zo tekeerging. Der waren die morgen twee jongens geweest die sneeuwballen gooiden tegen hun huis, en toen kwam ie naar buiten en had 1 van hen een klap verkocht. Toen hij die avond een groep jongeren bij zijn huis twee sneeuwballen zag gooien, dacht hij dat het een soort terreur/wraakactie was voor die twee jongens van die morgen. Daarom trad ie zo grof op, zei hij.
Aan de andere kant zouden een hoop kindjes het zonder pappie moeten stellen dan...quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:06 schreef Pietverdriet het volgende:
Als iedere Nederlandse Huisvader was als deze hadden we in NL niet zoveel problemen met jeugdcriminaliteit.
een volk dat voor tirannen zwichtquote:Op dinsdag 6 december 2005 15:12 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Aan de andere kant zouden een hoop kindjes het zonder pappie moeten stellen dan...
Hehe, ik doelde eerder op het feit dat die huisvaders dan de bak in mogen wegens het mishandelen van minderjarigen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
een volk dat voor tirannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Da's waar, dan zouden we weer veel last hebben met oudere-huisvader-criminaliteitquote:Op dinsdag 6 december 2005 15:06 schreef Pietverdriet het volgende:
Als iedere Nederlandse Huisvader was als deze hadden we in NL niet zoveel problemen met jeugdcriminaliteit.
Ja inderdaad elke sneeuwbalterrorist is er 1 teveel.quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
een volk dat voor tirannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
hmwoa uit noodweer terugmeppen is niet onverstandig hoorquote:Op maandag 28 november 2005 21:16 schreef Devolution het volgende:
Hey, ik was daarnet met een groep van zo'n 7 man sneeuwballen aan het gooien op wat muren van huizen. Toen gooiden we een sneeuwbal op zo'n ruikeluishuis en toen kwam er zo'n gek naar buiten. Wij dus natuurlijk snel wegfietsen en die vent stapt in zn auto. Maar we hadden hem afgeschut dus wij dachten dat we veilig waren. Maar toen ik naar huis fietstse met wat andere vrienden toen besprong die vent mij ineens vanuit een zijstraat en ik viel van me fiets. En die vent pakte me toen bij me kraag en gaf me een volle klap in me gezicht. Daarna begon ie zeer gewelddadig vragen te stellen met zo nu en dan een klap voor mij en me vrienden (ik 3 in totaal, en 4 andere vrienden elk 1). We zijn zo verstandig geweest om niet terug te slaan. Er kwamen ook volwassenen uit de straat kijken, dus getuigen hebben we genoeg.
Nu is mijn vraag; wat kan ik hier tegen doen? Aangifte? En wat doet de politie er dan aan?
Alvast bedankt voor de replys
Oh, trouwens. Vlak voor ie ging had ie me weer vastgepakt. Toen vroeg ie aan zijn zoon (die mij kent) hoe ik heet. Daarna gaf ie mij nog een klap en toen zei ie dat als er het komende jaar ook maar íets gebeurt, dat ie dan naar mij toe komt. Oftewel, hij heeft me ook nog bedreigd.
Kun jij geen eigen topic openen over jouw situatiequote:Op woensdag 7 december 2005 19:22 schreef a-child-in-chains het volgende:
Ik had het er echt niet bij laten zitten.
Ik zou z,n omgeving, z,n huis, z,n auto bestuderen. En ik zou beginnen met z,n auto.
Dan z,n huis bakladden met vretende verf ofzo.
Ik zou z,n auto echt een paar keer goed oakken.\ als ie een mooie heeft.
Eerst krassen om z,n no claim, daarna flink met verfafbijter gaan smeren.
HA!
Maar daarentegen zou ik niet met sneeuwballen tegen iemands raan gaan goooien in eersteinstantie. Zo benook wel weer. Maar als iemand mij slaat of wat dan ook en ik
denk dat ik hem of haar niet fysiek aan kan. verzin ik wel wat hoor.
Ik heb teveel meegemaakt om shit over me heen te laten lopen.
Ik heb nog nooit een vriendin gehad en nooit sex, een leven vol ellende met eczeem en shit.
Ik ben zo gefrustreerd als de pest (ben wel aardig hoor als je dat ook bent)
Aan mij heb je een slechte als je ruzie zoekt.
quote:
in welk subforum moet zoiets?quote:Op woensdag 7 december 2005 19:33 schreef Henk_Telefoon het volgende:
ja, d plaats kan daar bepaald worden héOpen hem eens zou ik zeggen !!!
die man is duidelijk buiten zijn boekje gegaan. aan de andere kant: hadden jij en je loservriendjes maar van andersmans spullen af moeten blijvenquote:Op maandag 28 november 2005 21:16 schreef Devolution het volgende:
Hey, ik was daarnet met een groep van zo'n 7 man sneeuwballen aan het gooien op wat muren van huizen......
Oh, trouwens. Vlak voor ie ging had ie me weer vastgepakt. Toen vroeg ie aan zijn zoon (die mij kent) hoe ik heet. Daarna gaf ie mij nog een klap en toen zei ie dat als er het komende jaar ook maar íets gebeurt, dat ie dan naar mij toe komt. Oftewel, hij heeft me ook nog bedreigd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |