quote:
RPL is voor mij genoeg.quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:14 schreef Furious het volgende:
Trouwens, RPL, weet je dat wel zeker? Het is namelijk best beperkend:
De RPL opleiding voor de zweef kost hier EU 700,--quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:35 schreef Steijn het volgende:
Ik zou graag willen vliegen, zweefvliegen is lang niet zo duur als je zou denken, maar het blijft wel iets voor later.
Same here.quote:Op maandag 28 november 2005 21:36 schreef tupolev141 het volgende:
Ik ben dit jaar begonnen met zweefvliegopleiding, Is beetje in het water gevallen door omstandigheden maar het uiteindelijke doel is wel ook mijn PPL.
Ik ben gek van alles wat vliegt of ermee te maken heeft
Daar had ik ook weleens aan gedacht omdat te doen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:41 schreef tupolev141 het volgende:
ai niet verder dan 50 mijl van de airporten maar 1 passagier.
at Furious: gaaf bakje zo'n Diamond.Als ik ga lessen wordt het waarschijnlijk een C152 stoomboot
![]()
CRASH heb je al es gedacht aan ULM vliegen? Vroeger verstonden we daaronder vliegende delta's met een grasmachine erachter maar tegenwoordig heb je erg toffe vliegtuigjes. Impulse, ASSO
http://www.fed-ulm.be/FR/pratique/appareil/asso.htm
http://www.fed-ulm.be/FR/pratique/appareil/impulse.htm
Daar heb je gelijk in. Meestal zijn ze wel wat gezelliger en zijn er ook betere gesprekken mee te voeren. Ik moet er niet aan denken dat er daar allemaal enge breezahs rondlopen; "EyYy JoH, diE NieUWe DiaMoND TuRBoooo iS echt RAP joh!" Dat zie ik ook niet zitten nee.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:47 schreef tupolev141 het volgende:
Het wordt hier gedomineerd door autofetisjisten jaMaar dat is niet erg. Voor vliegen zijn er ook heel wat gespecialiseerde fora op het internet. En de gemiddelde leeftijd op Fok is misschien wat laag. Vliegen kost geld en als je een random vliegveld-kroeg binnenstapt zie je dan ook voor 90% oude knarren
Voor een auto en het uitbreiden heeft de jeugd meer voor overquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:51 schreef Furious het volgende:
Daar heb je gelijk in. Meestal zijn ze wel wat gezelliger en zijn er ook betere gesprekken mee te voeren. Ik moet er niet aan denken dat er daar allemaal enge breezahs rondlopen; "EyYy JoH, diE NieUWe DiaMoND TuRBoooo iS echt RAP joh!" Dat zie ik ook niet zitten nee.
Auto's zuigenquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:23 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Voor een auto en het uitbreiden heeft de jeugd meer voor over
dan voor vliegtuig lessen. Want ze willen showen met hun bakke
en dat kan je niet met een vliegtuig op de weg![]()
Er is er op FOK! iemand die vliegt zo'n heeeele grote vogel...
Maar z'n naam ben ik FF kwijt.
Kijk eens aan, nog een liefhebberquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:33 schreef tupolev141 het volgende:
Ik zou een nier en half mijn lever verkopen om te kunnen vliegen met een Messerschmitt 109![]()
Een ME-262(1) heeft hier in Venlo gestaan in WO IIquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:47 schreef tupolev141 het volgende:
Iemand deze site al gezien? http://www.stormbirds.com/project/index.html
Ze hebben een mal getrokken van een Me-262 die gerestaureerd werd en nu bouwen ze 5 replica's2 vliegen er al, eentje komt naar Duitsland binnenkort
Deze neem ik aanquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:52 schreef berent het volgende:
BTW: wel die met elliptische vleugels natuurlijk.
Gaafquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:47 schreef tupolev141 het volgende:
Iemand deze site al gezien? http://www.stormbirds.com/project/index.html
Ze hebben een mal getrokken van een Me-262 die gerestaureerd werd en nu bouwen ze 5 replica's2 vliegen er al, eentje komt naar Duitsland binnenkort
Ik vind de vleugels van de Spitfire niks. Wel een leuke machine verder, maar vind de BF 109 veel spectaculairderquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:51 schreef berent het volgende:
Ik vind die Messerschmitts er maar een beetje lomp uitzien.
Liever een Spitfire (ja, cliché) dat is gewoon porno. Hoe die dingen eruitzien, zo geweldig, kan ik echt m'n vingers bij aflikken.
quote:Op woensdag 30 november 2005 00:54 schreef tupolev141 het volgende:
Beetje gezever in het begin maar mijn god dat gehuil bij elke pass![]()
http://www.flightlevel350.com/viewer.php?id=3671
Wow dat klinkt goedquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:12 schreef Furious het volgende:
[..]
Waar een wil is, is een weg.![]()
CPL; kosten a 125.000 euro, MAAR! Als jij die opleiding haalt, dan soliciteer jij automatisch bij KLM (mits KLM vliegschool), als zij jou dan geen baan kunnen geven, krijg jij het gehele bedrag terug van je opleiding. Als ze je wel een baan kunnen aanbieden, dan betaal je je opleiding terug d.m.v. inhouden van je salaris (wat 95.000 euro per jaar is voor een beginner).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |