abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50096883
*skipt ook*
Beetje ernstig egotripperij dat.
Biets wel een kaartje van een marktplaatspersoon op de dag van t optreden, onder de verkoopprijs wel te verstaan en anders laat maar zitten..

Veeschuur
Akoestiek in hallen die niet bedoeld zijn voor concerten
Maroon 5 management
45 euro kostende tickets voor niet legendarische bands met matige albums
pi_50097173
Voor in een klein zaaltje met 1000 mensen zou ik het nog wel doen, misschien. Maar niet in die grote ***zaal. Zonde van mijn geld.
  maandag 4 juni 2007 @ 17:53:00 #243
22273 Dizer
Save the beard!
pi_50097940
quote:
Op maandag 4 juni 2007 17:16 schreef JeroenV het volgende:
Brabanthallen
39,50
8 december

Ik sla over.
Friends don't let friends remain beardless...
  zaterdag 7 juli 2007 @ 22:55:29 #244
22273 Dizer
Save the beard!
pi_51245518
Hmm... nieuw album, na 300 jaar. Nog steeds zelfde topic zonder enige beweging. Gaat goed .

Maar goed, het maakt niet uit. Want Dizer neemt al zijn woorden terug. Het nieuwe album is buitengewoon goed. Hoe vaker je er naar luistert hoe beter hij nog klinkt totdat je op een niveau bent waar ik nu ben en je kan zeggen: Ik vind het een volwaardige opvolger. Wellicht netzo goed. Alle nummers zijn top. Het is wel een pop album, maar daar moet je doorheen luisteren. Het is gewoon een goed album. Er zitten leuke nummers tussen, maar ook juweeltjes.

Nummers zoals Goodnight Goodnight, Better That We Break, Not Falling Apart, en mijn persoonlijke favoriet: Infatuation springen er echt ontzettend ertussen uit. Naast deze nummers zijn nummers zoals If I Never See Your Face Again, Back At Your Door ook ontzettend goed. De rest valt in de categorie tot ontzettend leuk tot pop leuk.

Alles bij elkaar, vidn ik het een zeer succesvolle album. Petje af. Ze hadden een moeilijke start bij mij, maar steeds met een stijgende lijn. Maar ze hebben het gehaald. Toppie.
pi_51245988
Nou, ik vind het nog steeds een behoorlijk matig album. Sterker nog...hij is al van mijn auto MP3-cd verdwenen en heb m echt al dik een maand niet meer geluisterd.
Heb m echt de eerste paar weken vaak geluisterd in de hoop dat ik misschien iets ging horen wat het toch briljant maakte...maar helaas, meer dan een paar leuke af en toe luisternummers heeft dat album niet voort gebracht.
pi_51254392
Ik moet het nieuwe album nog steeds ff binnenhalen. Hun eerste single vond ik wel erg sterk.
pi_51255631
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 23:07 schreef Jill-RMC het volgende:
Nou, ik vind het nog steeds een behoorlijk matig album. Sterker nog...hij is al van mijn auto MP3-cd verdwenen en heb m echt al dik een maand niet meer geluisterd.
Heb m echt de eerste paar weken vaak geluisterd in de hoop dat ik misschien iets ging horen wat het toch briljant maakte...maar helaas, meer dan een paar leuke af en toe luisternummers heeft dat album niet voort gebracht.
Same here. Af en toe komen Can't Stop en Little of Your TIme wel nog eens voorbij vliegen, maar that's it. Hij haalt 't niveau van SAJ gewoon niet.
pi_51559924
En Wake Up Call is schijnbaar al uit hier.

Hoorde m net voorbij komen bij "Nieuw op 538"
pi_51560933
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 15:13 schreef Jill-RMC het volgende:
En Wake Up Call is schijnbaar al uit hier.

Hoorde m net voorbij komen bij "Nieuw op 538"
Volgende week in: "Afgedankt op 538. Voor altijd op SKY"
pi_51565020
Ik moest lachen
Vind dat wel (totdat de overkill zijn werk gaat doen) 1 van de leukere nr's van t album.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 21:47:45 #251
22273 Dizer
Save the beard!
pi_51573507
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 15:41 schreef jmac het volgende:

[..]

Volgende week in: "Afgedankt op 538. Voor altijd op SKY"
Wake Up Call is niet bepaald een SKY nummer .
pi_51573640
Alles is een SKY nr als t geoverkillt kan worden en geen hardrock of hardhouse is
  dinsdag 17 juli 2007 @ 21:51:51 #253
22273 Dizer
Save the beard!
pi_51573674
Hmm.. das waar .

Infatuation had als single moeten komen. Topnummer .
pi_52005693
De video van Wake Up Call:
http://www.youtube.com/watch?v=HOskLZ-w3RA

Een paar opmerkingen van mijn kant:
- Sow The Calling flashbacks!
- Mickey dat shirt....nee.
- Jesse, ook dat shirt...nee.
- Ey is dat niet die gast van Kidnapped?
- Okay na de eerste minuut zijn die teksten in beeld best annoying.
- Deze clip gaat in amerika echt zo gecensureerd worden
- Ja heel erg gecensureerd

Verder vind ik het een vrij onboeiende clip eigenlijk. Ik voel ook aan dat ik niet de doelgroep ben. Gok dat die brainstormsessie ongeveer zo is gegaan.
"Sow jongens zeg eens wat willen jullie nou graag in een clip zien?"
"Wij?"
"Ja, jullie. We moeten de mannelijke fans ook eens een keer een leuke clip geven."
"Ow...owkee....mmm wat zien wij graag eens denken...."
"Strippers!"
"Coole auto's!"
"Ielig mannetje kicked bad guy's ass"
"Owja d'r moet wat gesloopt worden.."
"Ja en doe ook maar een explosie!"
"Dus we hebben...strippers, coole auto's, bad guy's ass word gekicked door ielig mannetje, dingen moeten kapot en een explosie..."
"Yups"
"Willen jullie ook nog een plot ofzo?"
"We zijn mannen....dus we zijn tevreden met strippers, coole auto's en explosies."
"Owkay....nou dan ga ik zo aan de slag...ik kijk even deze clip van The Calling af en dan....leuke locatie eigenlijk zo met dat viaduct.....Ey jongens ik denk dat al weet wat we gaan doen!"

[ Bericht 1% gewijzigd door Jill-RMC op 31-07-2007 23:59:28 ]
  dinsdag 31 juli 2007 @ 23:56:23 #257
22273 Dizer
Save the beard!
pi_52005901
Ik vind het een coole clip .
pi_52006012
I rest my case
  woensdag 1 augustus 2007 @ 00:01:04 #259
22273 Dizer
Save the beard!
pi_52006042
Sorry, er komen gewoon een hoop mooie vrouwen langs .
pi_52022410
Ik vind dat je kunt zien dat ze er veel tijd en moeite in gestopt hebben.. Verder snap ik, áls er al een plot in zit, geen hol van het verhaaltje...

Enig voordeel: Jesse heeft zijn haar geknipt!
pi_52168730
Wake Up Call clip nu ook al Nederlandse MTV, das best snel.
pi_52178745
Maroon5 is genomineerd voor de MTV VMA's in de categorie Best Group
pi_52449309
Nieuwe single zal Won't Go Home Without You worden.
pi_52459861
Een van mijn favorieten van het album
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
pi_52462539
Ik ga 8 december wel naar het concert, de kaartjes zijn inderdaad belachelijk duur, maarja dat is tegenwoordig altijd zo.. Ik ben erg benieuwd, hoop dat Adam weer wat van zijn oude zelfvertrouwen terug krijgt want op de filmpjes op youTube van live-optredens van makes me wonder komt hij echt nog heel erg onzeker over.. Ik vind SAJ tot nu toe nog steeds een betere CD, maar ik vind dit album eigenlijk origineler..
pi_52463872
Ik vind de optredens (net zoals vandaag ook de Today Show) erg saai. Het is net alsof er *vroegah* wat meer energie in zat. Begin me ook steeds meer te ergeren aan de zang van Adam live, hij klinkt erg hijgerig en gehaast....vroeger was dat echt veel minder.

*begint te bouwen aan d'r timemachine*

Fijn terug naar september '03 en alles nog een keer beleven

Waar is Hiro als je m nodig hebt?
pi_52463949
Zijn er al meer dan 1000 kaartjes verkocht?
pi_52466094
Jongens wat is wont go home without you toch een prachtnummer!
pi_52579893
Maroon 5-zanger miste gekreun Sharapova
Uitgegeven: 21 augustus 2007 10:08

AMSTERDAM - Adam Levine heeft verklapt waarom zijn romance met tennisbabe Maria Sharapova maar van korte duur was. "Ze maakte geen enkel geluid tijdens de seks", vertelt de zanger in het Russische tijdschrift Exile.

"Ik was zo teleurgesteld, ik dacht echt dat ze het uit zou schreeuwen."

De blonde tennisster zou er tijdens de daad als 'een dode kikker' bij liggen. "Ze werd zelfs boos als ik kreunde" vertelt de 28-jarige zanger, die met Maroon 5 hits scoorde als 'She will be loved' en 'Makes me wonder'. "Ze zei dat ze zich dan niet kon concentreren."

Levine, die eerder het bed deelde met Jessica Simpson en Natasha Bedingfield, grapt dat hij na zijn affaire met Sharapova een maand lang medicijnen tegen paniekaanvallen moest gebruiken. "De schok was groter dan toen ik erachter kwam dat de paashaas niet bestaat."
pi_52589392
Volgens de woordvoerder van de band is er niks waar van dat verhaal. Maar smeuïg is het wel
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')