abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49685117
Meh, Goodnight Goodnight, Kiwi en Back at your door vind ik anders ook goede nummers.

Het is wel een album dat je vaker moet horen om te kunnen waarderen. De eerste 5 keren vond ik alle nummers hetzelfde klinken en bleef er geen een echt hangen, maar nu ik hem al zeker meer dan 10 keer gedraaid heb begin ik hem steeds meer te waarderen en komt hij zelfs in de buurt van Songs about Jane.
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
pi_49685457
Ik heb 't album echt al tig keer geluisterd en ik hoor dat er echt niet, dat steeds beter worden. Ik vond ze juist meteen de 1e keer al te makkelijk in het gehoor liggen en te meezingbaar.. Zit geen uitdaging in. Het zijn ook geen liedjes waar je na 20 keer luisteren nog in ene nieuwe dingen aan gaat ontdekken ofzo. Alleen Back At Your Door en Kiwi zou ik miss heel vaak kunnen luisteren.
Sorry, maar SAJ all the way
  donderdag 24 mei 2007 @ 18:38:40 #214
22273 Dizer
Save the beard!
pi_49734156
Ik heb de cd. Ik ben het eigenlijk volledig met Gosjke eens. Het is een typische pop cd. Zo een die je na zoveel keer luisteren niet nog eens wil horen. Op Kiwi na. Dat is een meesterwerk (mwah...)

Het is een leuke cd en er zijn leuke beats en zo. Maar voor de rest... SAJ was toch echt een cd die ik een jaar lang bijna dag in dag uit naar heb kunnen luisteren. Kan ik niet van deze cd zeggen.
Friends don't let friends remain beardless...
pi_49740525
Ben ik het ook wel mee eens. Slecht is het niet, alleen SAJ luister ik nu nog met plezier. Dat heeft die cd niet na een paar jaar.
  donderdag 24 mei 2007 @ 23:19:26 #216
37221 Ceriel
Rustig aan, hoor.
pi_49744791
k Heb de CD vandaag gekocht omdat ik Makes Me Wonder zo'n lekker nummer vond en de hits van SAJ ook. Ik kan er nog niet echt een gegronde mening over geven, ik heb de tracks pas een paar keer gehoord.

Globale eerste indruk is dat het best een lekker album is, maar ik had er stiekem iets indrukwekkenders van verwacht. 't Is zoals eerder gezegd echt een pop-cd, zo was ook mijn eerste indruk.

Wat ik wel een beetje jammer vind is dat werkelijk elke tekst in de nummers van IWBSUL gaan over liefde, relaties e.d. Geen één ander onderwerp wordt aangesneden, ook niet op een verkapte manier. Gewoon puur over relaties die uitgaan, weer aangaan, om geduld vragen, vreemdgaan, etc.

De tracks klinken op het eerste gehoor wel lekker catchy en prima geproduced. Nu ja, over het algemeen gewoon een lekker poppy CD'tje zeg maar. De track die in mijn opinie het meest positief uit de eerste 'luistersessie' kwam was Nothing Last Forever.

En ben ik nou de enige, of hadden meer mensen een (3 Doors Down's) Kryptonite-deja-vu tijdens de eerste seconde van 'Goodnight Goodnight'. Gewoon ook bijna identiek.
Edit: Ah, ik lees dat meer mensen 't reeds was opgevallen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ceriel op 24-05-2007 23:29:45 ]
Every Not Is Truething
pi_49790277
Het was zelfs mn broertje opgevallen....en dies totaal van de Hardstyle muziek
pi_49868872
Sjonge, die nieuwe tracks van Maroon 5 zijn echt teleurstellend zeg. Alleen Makes me wonder is te pruimen.
Ik heb de CD uiteraard niet gekocht!
Ze hadden iets wat ik zal omschrijven als pleasantly lighthearted met songs about jane (this love, she will be loved, harder to breathe, sunday morning etc.) dat waren goede nummers!
Nu is het RNB element te sterk en omdat ik RNB haat kan dit nieuwe album mij niet bekoren.
pi_49870937
R&B serieus?

Je weet waar R&B voor staat? Of heb je een eigen afkorting gemaakt voor RNB?
  maandag 28 mei 2007 @ 23:17:57 #220
22273 Dizer
Save the beard!
pi_49870999
quote:
Op maandag 28 mei 2007 23:16 schreef Jill-RMC het volgende:
R&B serieus?

Je weet waar R&B voor staat? Of heb je een eigen afkorting gemaakt voor RNB?
RuigeNetgeenpopBand?
  maandag 28 mei 2007 @ 23:19:39 #221
22273 Dizer
Save the beard!
pi_49871082
Oh, Ik heb al een paar favorieten:

Goodnight Goodnight
Kiwi
Wakeup Call
Makes Me Wonder
pi_49871290
quote:
Op maandag 28 mei 2007 22:29 schreef regularjoe het volgende:
Sjonge, die nieuwe tracks van Maroon 5 zijn echt teleurstellend zeg. Alleen Makes me wonder is te pruimen.
Ik heb de CD uiteraard niet gekocht!
Ze hadden iets wat ik zal omschrijven als pleasantly lighthearted met songs about jane (this love, she will be loved, harder to breathe, sunday morning etc.) dat waren goede nummers!
Nu is het RNB element te sterk en omdat ik RNB haat kan dit nieuwe album mij niet bekoren.
Met anderw woorden: je kent alleen de singles?
SWBL Stonden dus écht wel beter nr's op SAJ he.
Ik vraag me idd ook ernstig af wat er R&B is aan die nieuwe cd? Do explain... Als 't iets negatiefs is, is 't dat 't te gladde synthesizer pop is
  dinsdag 29 mei 2007 @ 02:40:11 #223
37221 Ceriel
Rustig aan, hoor.
pi_49875778
quote:
Op maandag 28 mei 2007 23:24 schreef Gosjke het volgende:

[..]

Met anderw woorden: je kent alleen de singles?
SWBL Stonden dus écht wel beter nr's op SAJ he.
Ik vraag me idd ook ernstig af wat er R&B is aan die nieuwe cd? Do explain... Als 't iets negatiefs is, is 't dat 't te gladde synthesizer pop is
Ik ben het zéker niet met je eens dat SWBL ' ' is. Dat is het nummer in mijn opinie zeker niet en heeft me zeker een aantal maanden veel luisterplezier gegeven tijdens treinritten enzo. Maar goed, da's het alom bekende smaakverhaal en daarover valt niet te... jawel, twisten.

Ik ben het zeker wel met je eens dat dit nieuwe album gladde synthesizer-pop is. Het voelt erg geproduced aan allemaal. Een bewijs is denk ik wel Makes Me Wonder, die als studiotrack krachtig uit de verf komt, maar live... Ik zag een live-filmpje op Youtube. Even zoeken... Deze ja: http://youtube.com/watch?v=98Hyt9J6gSY

Zó (!) powerless vergeleken de studioversie. Dus er is behoorlijk aan gesleuteld. Ook een kunst opzich, maar dat neemt niet weg dat het idd. een puur glad gepolijst popalbum(pje) is geworden.
Every Not Is Truething
pi_49877084
Uhm ja dat is dus het aller aller aller eerste live optreden (op nationale tv ook nog) wat ze gaven na een aantal jaar, het klinkt idd voor geen meter maar je ziet en hoort dat ze allemaal echt bloednerveus zijn.
Je zou die AOL en Yahoo Music versies eens moeten luisteren.

SWBL was opzich leuk...tot het een single werd. Daarna heeft het een btje afgedaan, net zoals This Love en Sunday Morning. HTB en MGO vallen dan weer mee omdat die het op tv en radio amper hebben gedaan....gelukkig.
pi_49878138
quote:
Op maandag 28 mei 2007 23:19 schreef Dizer het volgende:
Oh, Ik heb al een paar favorieten:

Goodnight Goodnight
Kiwi
Wakeup Call
Makes Me Wonder
Zet daar Back at your door bij en je hebt mijn favorieten
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
pi_49895252
ik vind het op zich best lekker klinken zo...
de eerste cd vond ik ook wel stuk beter in de zin van wat origineler en nu is het teveel poppie denk ik, maar nog lekkr om te luisteren hoor...
maar had verwacht dat er wel iets bijzonders uit zou komen na zo'n lang tussenpozen tussen de 2 cd's...
what you see, is what you get!
  dinsdag 29 mei 2007 @ 21:18:55 #227
22273 Dizer
Save the beard!
pi_49904619
Hmm... heb vandaag de cd al twee keer gehoord. Toch wel een coole cd .
  woensdag 30 mei 2007 @ 00:37:35 #228
37221 Ceriel
Rustig aan, hoor.
pi_49912990
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 08:36 schreef Jill-RMC het volgende:
Uhm ja dat is dus het aller aller aller eerste live optreden (op nationale tv ook nog) wat ze gaven na een aantal jaar, het klinkt idd voor geen meter maar je ziet en hoort dat ze allemaal echt bloednerveus zijn.
Je zou die AOL en Yahoo Music versies eens moeten luisteren.

SWBL was opzich leuk...tot het een single werd. Daarna heeft het een btje afgedaan, net zoals This Love en Sunday Morning. HTB en MGO vallen dan weer mee omdat die het op tv en radio amper hebben gedaan....gelukkig.
Ah ja! Dit optreden klinkt oprecht idd een stuk overtuigender! http://youtube.com/watch?v=OYuNxtjivgg

Hoewel ik nog steeds vindt dat als je voor het eerst je nieuwe superhit (want dat is het) presenteert je er wel iets cools van moet maken. Ik zou me toch lichtelijk schamen als ik zo'n tijd in de studiotrack zou hebben gestoken en er zo'n goddelijk resultaat mee behaald zou hebben er dan live zo'n bescheiden en angstig debuut van gemaakt zou hebben. Doe het dan anders gewoon ff niet.
Every Not Is Truething
pi_50088711
Concert: 8 December Brabanthallen!
VVK start aanstaande zaterdag.

Persoonlijk mening:
WTF? Brabanthallen hoe komen ze daar nou bij?
Geen HMH...
pi_50088789
quote:
Op maandag 4 juni 2007 12:58 schreef Jill-RMC het volgende:
Concert: 8 December Brabanthallen!
VVK start aanstaande zaterdag.

Persoonlijk mening:
WTF? Brabanthallen hoe komen ze daar nou bij?
Geen HMH...
Beter!

Wel vreemde locatie.
I'm an assassin and I had a job to do
pi_50088930
Stomme locatie. TE grote locatie (edit: maar alles beter dan de HMH)
Maar whatever.. dichtbij huis...
Hoe duur mag dat geintje wel niet worden?
pi_50089346
Vast duur...ik ben ff aan het kijken voor andere data in buurlanden, maar kan nog niets veel soeps vinden. Alleen lelijke fabriekhallen

7-12 Parijs
8-12 Den Bosch
9-12 Antwerpen (Lotto Arena??? doe us googlen of is dat gewoon t sportpaleis? Dan skippen we m bij voorbaat )
14-12 Wenen
15-12 Munchen
pi_50089497
Yup, is gewoon het Sportpaleis..
Dat laat maar hangen dus, das nog 5 keer groter dan de Brabantse Veehal
pi_50090022
Ja en net of ik daar nog ooit heen wil. Stel je even voor die wachthal voor de trap met een hele zooi belgische wipkippen.....I rather shoot myself in the kneecaps.

Het zou leuk zijn als ze SBE erbij zouden doen ofzo, alhoewel het ws een Arena wordt als ik de rest van die hallen zo zie.
pi_50090257
Ja.. vraag me af of ze niet een beetje overmoedig zijn wat dat betreft...
pi_50090403
Staan we iig wel lekker ruim
pi_50095646
Misschien hebben jullie hier wat aan:

MAROON 5 KOMT VOOR EEN CONCERT NAAR NEDERLAND
Op zaterdag 8 december geeft de Amerikaanse band Maroon 5 een concert in de Brabanthallen in Den Bosch. Naar aanleiding van het nieuwe album 'It Won't Be Soon Before Long' tourt de band dit jaar door diverse landen. De kaartverkoop start aanstaande zaterdag om 10.00 uur.

Maroon 5 bracht in 2002 het debuutalbum 'Songs About Jane' uit waar wereldwijd meer dan 10 miljoen albums van verkocht werden. Afkomstig van dit album zijn de hitsingles 'She Will Be Loved' en 'This Love'. De poprockband bracht vorige maand hun langverwachte tweede album 'It Won't Be Soon Before Long' uit. De eerste single van dit album 'It Makes Me Wonder' is een grote hit.

De band, bestaande uit zanger Adam Levine, gitarist James Valentine, bassist Micky Maden, drummer Ryan Dusick en toetsenist Jesse Carmichael, is na het succes van hun eerste album constant op tournee geweest. Drummer Ryan Dusick raakte hierdoor geblesseerd en werd in 2006 vervangen door Matt Flynn. Maroon 5 was voor het laatst in ons land te zien in 2004. Zij traden toen twee keer in de Heineken Music Hall en één keer in 013 op. Alle drie de concerten waren uitverkocht.

Bij Grolsch heb je als eerste toegang tot tickets voor Maroon 5! Woensdag 6 juni om 10.00 uur start de pre sale op www.grolschmusic.nl. Deze actie loopt vrijdag 8 juni om 17.00 uur af. Maximaal 2 kaarten per persoon per transactie.

Grolsch presents
MAROON 5