Kom maar hier met dat icoonquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:17 schreef babyfeet het volgende:
Dankje sinterkloon
ik ben heel blij
maar ik krijg die leuke userincoon er niet bij (krijg hem niet als usericoon is te groot)![]()
quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:23 schreef m@x het volgende:
Wat nou bakkie leut?
Deze piet lust wel een neut!
Choco met een scheutje erin,
dat is helemaal naar mijn zin.
even geheel offtopic.. ik heb net je site bekeken... ziet er echt geweldig uit zeg.... mn broertje en schoonzusje verwachten in mei hun eerste kindje... ik ga zeker wat bij je bestellen. Ik heb me al aangemeld bij je nieuwsbriefquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:23 schreef Lishe het volgende:
Nou, ik voel me ook een beetje simpel als ik zie wat er allemaal gemaakt is. Maar LadyS, mij werd vantevoren verteld dat het om het gebaar gaat. Echt hoor!
quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:23 schreef moussy het volgende:
LadyS, gewoon een hulp vragen.
Er zijn mensen die zich er graag aan wagen
nu ben ik een beetje laat,quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:23 schreef Lishe het volgende:
Nou, ik voel me ook een beetje simpel als ik zie wat er allemaal gemaakt is. Maar LadyS, mij werd vantevoren verteld dat het om het gebaar gaat. Echt hoor!
Ik vind ze vooral ook erg origineel... en daar hou ik wel van...quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:29 schreef Lishe het volgende:
Lief en leuk Diaan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |