Leuk leuk, ik heb over alles even geschreven
want ik moest haast bij iedere post complimentjes geven
wauw!
ik heb zo'n voorpret gehad voor deze avond, en nu zit ik met rode wangen achter de pc. Gezelligheid over den top, en toch in mijn eentje.
![]()
Spekkiemonster, wat een leuke surprise kreeg jij, hij is echt geinig, zo voor de hand liggend, maar toch lekker leuk!
Lief ook dat er aan Ireth werd gedacht, das erg attent.
Hahaha, ik moest ook enorm lachen om de metaaldetector en die waterzoekstop voor Poemojn, leuk bedacht!
M@x, je moet die cadeautjes van je zo spoedig mogelijk gaan incasseren, wat een heerlijkheid!
Wie mij had, onwijs bedankt, wat een leuk gedichtje, hij is raak hoor, ik heb idd weinig puf over creatieve dingetjes, drukte met 2 kotertjes!! De eerste 10 jaar geen derde voor mij, daarna zien we wel weer verder
![]()
Leuke animatie/ cadeaudinges ook! Heel lief, dank je Sinterkloon!
![]()
Leuk ook die cadeautjes die je in het echt niet zo snel zal geven, zoals een plee voor Moussy, hahahaha of was het een surprise, ach whatever. Tis leuk!
EnSinterkloon heeft gewoon echt een scanner zitten knutselen voor Snoopy, geweldig
![]()
En babyfeet kreeg een leuk digitaal cadeautje, een vers icoon, lgoed idee!
Hihihi, Tex mag gaan knutselen, en die waardebonnen moet je gaan incasseren hoor!
Jammer voor Jes! Ik heb plaatsvervangende verdrietjes voor dr,
![]()
Kus van mij! Gelukkig is het later toch weer goed gekomen...
![]()
Dat cadeau voor Rewimo, hij is leuk!!!
Een rebus voor Beef, ook zo grappig.
Whoehahahahahaha, Bright, leuk hoor, die wijffies van OUD vergeten je blunder niet zo snel.
Ah wat lief, jompelmeisje met jompelsokjes en een jompellampje, lief dat er aan haar gedacht werd!
![]()
Woei Spuuglokje, wat een heerlijk cadeau heb jij gekregen! Mooi gedicht hoor!
Het pakketje voor Evenstar was me al bekend, ik heb mogen helpen en mag het hosten, maar het komt niet van mij.
![]()
Hij is wel leuk geworden he?
Lekker lekker, malle
Pietje!meid
![]()
Lois gaat lekker een avondje uit.
Downloaden voor Daniman, dat is spannend, ben benieuwd. O hij is leuk! Vooral die laatste plaatjes
![]()
Wat is het gezellig zeg. Leuk avondje zo!
Die Neopets zeggen me niets eigenlijk, maar helaas, het is geen echt brusje voor
![]()
Dylan
![]()
Die voor Lishe is echt heeeeel leuk, hihihihi - en ik baal van dat schoonheidsfoutje
Leuke fotocollage voor Sugar, van haar gewogen 2005
Klikker de klik voor LadyBos, leuk cadeautje om zomaar te krijgen!
En de boing voor Easy, ze zijn echt leuk allemaal!