als je geen certificaat hebt en je rijd toch, is het bedrijf verantwoordelijk is mij altijd verteld.quote:Op maandag 28 november 2005 19:02 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
jup, ik heb dat ook een keer meegemaakt in een magazijn. Als jij iets kapot rijd zonder heftruck certificaat dan ben jij verantwoordelijk voor de schade. Enigste manier is nog om te zeggen dat iemand reed die wel een certificaat heeft. Dan valt het gewoon onder de verzekering.
Precies , dat dacht ik dus ookquote:Op maandag 28 november 2005 19:12 schreef Escape het volgende:
[..]
als je geen certificaat hebt en je rijd toch, is het bedrijf verantwoordelijk is mij altijd verteld.
hmm ik twijfel nu, dan zal het wel zo zijn geweest dat het bedrijf daarom heeft gezegt dat iemand anders reed omdat ze anders zelf de schade moesten betalen. Er was namelijk iemand door een muur gereden met die hefboomtruckquote:Op maandag 28 november 2005 19:12 schreef Escape het volgende:
[..]
als je geen certificaat hebt en je rijd toch, is het bedrijf verantwoordelijk is mij altijd verteld.
Het is dus de taak van de werkgever ervoor te zorgen dat er deskundige mensen rijdenquote:Zorg voor deskundige bestuurders. De chauffeur moet inzicht hebben in de gevaren, zich bewust zijn van de risico’s en moet handelen volgens de veiligheidsregels.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |