quote:
Op maandag 28 november 2005 19:17 schreef Jaape het volgende:[..]
Mee eens. Gelukkig komen de meeste supporters om een lekkere pot voetbal te kijken maar je hebt altijd weer die rukkers die de boel moeten verzieken met zieke spreekkoren en geweld
En van die rukkers die
a) nooit van hun leven in het stadion komen
b) maar wel de grootste praatjes hebben over dingen waar ze niets van weten
En Meki, er was nogal een verschil tussen wat in utrecht is gebeurd en wat er op het WK onder de 20, 18? is gebeurd.
Kun je wel andere gebeurtenissen gaan aanhalen, maar ik dacht dat het je ging om het discriminerende karakter van de verslaggeving. En de meeste van dit soort zaken halen gewoon het nieuws hoor. Dus denk even goed na wat je wil zeggen en probeer het volgende keer gerust nog eens.
quote:
Op maandag 28 november 2005 19:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:[..]
Ja tof.
En als Utrecht dan moet spelen in de ArenA, gaan zij de halve tribune slopen.
En dan eindigt het ergens met een dooie in een veldje bij de snelweg.
Tof hoor, die voetbal"supporters".
Man, je haalt dingen door elkaar die werkelijk niets met elkaar te maken hebben. Kun jij misschien niet weten, prima. Maar het slaat nergens op in ieder geval.
Uiteraard mag het niet... maar zo gaan die dingen al 30 jaar. Al met al denk ik dat de uiteindelijke schade (persoonlijk en materieel) per bezoeker nog altijd een factor 10 of 20 lager ligt dan onder het uitgaanspubliek op de zaterdagavond... M.a.w. het is allemaal een stuk minder erg dan het door veel van de minkukels hier wordt voorgesteld.
Wat betreft kwetsende spreekkoren... tsja, ik zal niet zover gaan om te zeggen dat de sporadische geweldsuitbarsting hoort bij het voetballen... de spreekkoren doen dit wel. Het zou wel iets origineler mogen, dat dan weer wel.