Maar zaterdag nog niet als eerst!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:22 schreef Yeahinho het volgende:
Klonk niet eens zo slecht in de laatste show.
Desondanks moet ie er toch maar snel uit.
mee eensquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nope eerst Harm, Aaron of Marescha
ik hoop het!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:28 schreef chansadres het volgende:
Zaterdag is Rock aan de beurt, dat is zijn ding dus hij zal gaan knallen denk ik
nee ik ook niet echtquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:47 schreef --Globe-- het volgende:
Ik vind Rock niet echt bij Serge passen eerlijk gezegd.
Daarom komt hij denk ik ook op dr kruk te zittenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:47 schreef --Globe-- het volgende:
Ik vind Rock niet echt bij Serge passen eerlijk gezegd.
Maar hij komt denk ik wel op de kruk te zitten denk ikquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nope eerst Harm, Aaron of Marescha
Ik denk het ook. Wel jammer. Hoewel er best een stijgende lijn in zit, denk ik niet dat hij z'n vervelende geluid nog gaat kwijtraken...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
Volgens mij is Serge best wel populair bij de bakvisjes, dus die komt voorlopig nog niet op de krukken denk ik.
Wie Serge??? Nee denk het niet..... ik denk echt wel dat hij ver gaat komen!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:14 schreef Woelli het volgende:
[..]
Maar hij komt denk ik wel op de kruk te zitten denk ik![]()
Hij gaat zeker nog wel paar rondes verder, maar toch komt op de krukquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wie Serge??? Nee denk het niet..... ik denk echt wel dat hij ver gaat komen!
we zullen zienquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:56 schreef Woelli het volgende:
[..]
Hij gaat zeker nog wel paar rondes verder, maar toch komt op de kruk![]()
5 of 6 denk ik. Het houdt een keer op.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:58 schreef chansadres het volgende:
Laatste 3 is hoogsthaalbare denk ik
denk je? k denk dat hij wel redelijk populair is.... bij de kleine meisjesquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
5 of 6 denk ik. Het houdt een keer op.
Ik gok 6quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
5 of 6 denk ik. Het houdt een keer op.
nee niet aaronquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:04 schreef Woelli het volgende:
[..]
Die zijn al weggelegd voor
Floortje, Christon, Aäron, Raffaëla en Ellen![]()
Gewoon duimen van nietquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:06 schreef Woelli het volgende:
[..]
Wil ik ook niet![]()
Maar ik ben bang van wel![]()
Ik dacht echt dat hij bezig was met een komisch-positief commentaar, maar hij boorde Serge gewoon compleet de grond in.quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:00 schreef caradoc het volgende:
Serge of christon zijn echt het typ om wonderwall te doen. En dan denk ik meer aan Serge ..
en het is tijd voor een dame om eens te winnen...nou vind ik het over het algemeen een vrouwenstem toch lekkerder om naar te luisteren dan een mannenstem...uitzonderingen daar gelatenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:59 schreef Giggio het volgende:
Laat de jury maar zeggen wat ze willen zeggen, maar tot nu toe zit Serge er nog steeds verdient in!!! De Wild-card bij de laatste 8, al 5 verslagen!! Go Serge Go, misschien niet de beste stem, maar wel één van de meest afwisselende kandidaten, oftewel: veelzijdig itt anderen die ik nu wel gezien heb.. van mij maggie nog echt wel een paar weken blijven!! (winnen zaltie niet want deze Idols-serie zal door een dame gewonnen moeten worden, dat staat al vast sinds het begin)
hij ziet er wel leuk uit hoor.... niet lelijk....quote:Op zondag 22 januari 2006 00:06 schreef Syytön het volgende:
Vreemd hoe Serge steeds doorgaat! Erg vreemd! Van zijn uiterlijk moet ie het niet hebben en zijn stem is ook niet echt briljant. Bovendien vind ik 'm altijd erg gemaakt overkomen, vorige week kreeg ik gewoon plaatsvervangende schaamte. Gelukkig zei de jury er nu wat over.
Hij werd de dancing queen genoemdquote:Op zondag 22 januari 2006 06:39 schreef -Wolf- het volgende:
Serge... klinkt erg gay.
Ik zou zeggen, lees dit eens http://www.webpiraat.nl/wp/list_messages/16742/34quote:Op zondag 22 januari 2006 00:06 schreef Syytön het volgende:
Vreemd hoe Serge steeds doorgaat! Erg vreemd! Van zijn uiterlijk moet ie het niet hebben en zijn stem is ook niet echt briljant. Bovendien vind ik 'm altijd erg gemaakt overkomen, vorige week kreeg ik gewoon plaatsvervangende schaamte. Gelukkig zei de jury er nu wat over.
quote:Op zondag 22 januari 2006 11:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, lees dit eens http://www.webpiraat.nl/wp/list_messages/16742/34.
quote:Op zondag 22 januari 2006 11:00 schreef BVO het volgende:
[..]
DAt wel. Maar ik zag liever Serge vertrekken dan Christonquote:Op zondag 22 januari 2006 06:37 schreef DeeCruise het volgende:
Ik hoop dat ie blijft...hij verdient t
Ik ergerde me dood aan de nick "Marloezzel".quote:Op zondag 22 januari 2006 11:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |