Dat dacht ik dus ookquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:45 schreef bloodymary het volgende:
Ik snap niet waarom ze allemaal van die toespelingen zaten te maken op die danseressen om hem heen. Die jongen is toch overduidelijk homo.....
Liever een zachte dan een harde gquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:42 schreef n00cL30n het volgende:
Serge is chewoon kei- chaaf!
daar is dit forum voorquote:Op woensdag 4 januari 2006 02:45 schreef DeeCruise het volgende:
Mijn god, allemaal (althans grotendeels) negatieve reacties terwijl jullie nog nooit met em gesproken hebben...Leer em eerst eens kennen voordat je uberhaupt iets kunt zeggen over iemand![]()
Gedeeltelijk eens....Vind het alleen een beetje onzin in dit geval.Serge is gewoon een relaxte gast, en om dan puur op basis van t feit dat ie op stijldansen zit hem een homo te noemen vind ik nogal triest, thats all...quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
daar is dit forum voor![]()
Als je het allemaal niet aan kan.... dat er negatieve reacties worden gegeven dan kan je beter weggaan![]()
Hij was echt heel slecht ja. Ik snap niks van zijn populariteit (die volgens mij ook heel erg meevalt).quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:25 schreef Svensational het volgende:
Jammer dat je geen anti-stemmen kan uitbrengen
ik snap het welquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hij was echt heel slecht ja. Ik snap niks van zijn populariteit (die volgens mij ook heel erg meevalt).
Raar, raar.
Heb jij geluid op je tv? En beeld?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:25 schreef SCH het volgende:
Een van de betere van vanavond, haalt op zijn sloffen de laatste 5
Als je 'm alleen op z'n uiterlijk het beste vind, is het ook wel triest hoorquote:
Gatsie nee zeg, ik vind hem doodeng. Er zitten sowieso geen aantrekkelijke mannen in - bij de vrouwen is Floortje wel leuk om te zienquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als je 'm alleen op z'n uiterlijk het beste vind, is het ook wel triest hoor
ik vind dat die ook goed kan zingenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als je 'm alleen op z'n uiterlijk het beste vind, is het ook wel triest hoor
Ja, dat heb ik ook. Vind niet dat ie denderend zingt en ook niet dat ie er als een Idol uitziet, maar toch heeft ie wel wat.quote:Op zondag 8 januari 2006 10:57 schreef dolle_hond het volgende:
op de een of andere manier mag ik m wel
quote:Op zondag 8 januari 2006 02:16 schreef caradoc het volgende:
Heb niets met meneer Serge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |