dat kan ik me niet voorstellen, dat een vagina een hele bubbel lucht "opneemt".quote:Op maandag 28 november 2005 17:54 schreef Xebrozius het volgende:
Omdat daar ontzettend veel bloedvaten zitten onder een dun membraam, dit stelt de bloedvaten in de gelegenheid om lucht op te nemen. Als er dermate veel lucht wordt opgenomen en dit in het lichaamsstelsel komt krijg je enstige ziekteverschijnselen zoals hartstilstanden en hersenbloedingen...
Ben jij stiekem heel intelligent of kan je gewoon goed googlen?quote:Op maandag 28 november 2005 17:54 schreef Xebrozius het volgende:
Omdat daar ontzettend veel bloedvaten zitten onder een dun membraam, dit stelt de bloedvaten in de gelegenheid om lucht op te nemen. Als er dermate veel lucht wordt opgenomen en dit in het lichaamsstelsel komt krijg je enstige ziekteverschijnselen zoals hartstilstanden en hersenbloedingen...
Nee hoor deze informatie weet ik gewoon... Ooit eens gehoord en vond het zo bizar dat ik het onthouden heb.quote:Op maandag 28 november 2005 17:59 schreef Aventura het volgende:
Xebrozius fokt met Wikipedia ernaast.
Maareh, het heeft geloof ik iets te maken met embolie ofzo. Moet het even opzoeken.
Het klopt wel geloof ik. Het is hier al eens eerder aan de orde gekomen.quote:Op maandag 28 november 2005 18:05 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Nee hoor deze informatie weet ik gewoon... Ooit eens gehoord en vond het zo bizar dat ik het onthouden heb.
bronquote:Yes, it's a true but very rare occurrence. When air is blown or forced directly into a vagina — without allowing any air to escape — an air embolism (the abnormal presence of air in the cardiovascular system) could form, which can be fatal. Women who are more at risk for this unlikely possibility are those whose pelvic vessels are enlarged (meaning, increased blood supply to the vagina) due to a condition such as trauma and possibly pregnancy. So, if a very large amount of air were to be blown or forced into their vaginal canals, it's possible that the air could enter their bloodstream, causing a blockage in a blood vessel.
Helaas zitten op dit forum ook mensen met een beetje verstand van zaken, zoals ik. Vind het overigens wel geweldig dat mensen je onzin gelovenquote:Op maandag 28 november 2005 17:54 schreef Xebrozius het volgende:
quote:Op maandag 28 november 2005 18:08 schreef AndreB. het volgende:
[..]
Helaas zitten op dit forum ook mensen met een beetje verstand van zaken, zoals ik. Vind het overigens wel geweldig dat mensen je onzin geloven![]()
Je mag geen lucht in een vagina blazen omdat dan de folikkels inversie zullen ondervinden en je in geval van bevruchting misvormde kindjes zal krijgen,![]()
Klopt niet, ben redelijk deskundig, op de niet echt serieuze opmerking na natuurlijk. Haarvaatjes kunnen alleen lymfevocht opnemen dmv een bepaald soort eiwitten. Omgekeerde osmose is onmogelijk en je zou extreem hoge druk moeten toepassen. Opname van lucht en uberhaubt zuurstof is miniem. Lucht in een vagina blazen zal slechts grappige geluidjes tot gevolg hebben.quote:Op maandag 28 november 2005 18:18 schreef Aventura het volgende:
Lees dan nog een keer Xebro's stukje en dat van mij, daar is je antword.
quote:Op maandag 28 november 2005 18:28 schreef AndreB. het volgende:
[..]
Klopt niet, ben redelijk deskundig, op de niet echt serieuze opmerking na natuurlijk. Haarvaatjes kunnen alleen lymfevocht opnemen dmv een bepaald soort eiwitten. Omgekeerde osmose is onmogelijk en je zou extreem hoge druk moeten toepassen. Opname van lucht en uberhaubt zuurstof is miniem. Lucht in een vagina blazen zal slechts grappige geluidjes tot gevolg hebben.
jou heb ik al serieus beantwoord, niet zo piepen.quote:Op maandag 28 november 2005 18:18 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
[..]
ik vraag het me serieus af, dus bok ff op met die smileys.
quote:Op maandag 28 november 2005 18:32 schreef releaze het volgende:
[..]
jou heb ik al serieus beantwoord, niet zo piepen.
Nóem je dat een serieuze beantwoording? Zout toch ff op.quote:Op maandag 28 november 2005 17:49 schreef releaze het volgende:
geen flauw idee. je pompt er constant lucht in tijdens het neuken, dus.... waar heb je dat vandaan?
heb jij nog nooit geneukt ofzo? er wordt constant lucht in de vagina van de vrouw gepompt en naar mijn inzicht zijn daar nog nooit vrouwen aan overleden. ik vind het daarom moeilijk te bevatten dat zoiets als blazen gevaarlijk kan zijn. "Waar heb je dat vandaan" vraag ik omdat ik wil weten waar je gehoord hebt dat dat gevaarlijk is. Het is een doodnormaal antwoord, ik ging er alleen van uit dat het een fabel was.quote:Op maandag 28 november 2005 19:02 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
[..]
[..]
Nóem je dat een serieuze beantwoording? Zout toch ff op.
niet de handeling zelf, maar de post op zich.quote:Op maandag 28 november 2005 19:14 schreef releaze het volgende:
[..]
heb jij nog nooit geneukt ofzo? er wordt constant lucht in de vagina van de vrouw gepompt en naar mijn inzicht zijn daar nog nooit vrouwen aan overleden. ik vind het daarom moeilijk te bevatten dat zoiets als blazen gevaarlijk kan zijn. "Waar heb je dat vandaan" vraag ik omdat ik wil weten waar je gehoord hebt dat dat gevaarlijk is. Het is een doodnormaal antwoord, ik ging er alleen van uit dat het een fabel was.
Maar dat is wat anders, dan loopt de lucht weer net zo hard naar buiten. Het gaat hier over hard blazen en daarbij de vagina helemaal afsluiten. Dat kan dus wel degelijk gevaarlijk zijn.quote:Op maandag 28 november 2005 19:14 schreef releaze het volgende:
[..]
heb jij nog nooit geneukt ofzo? er wordt constant lucht in de vagina van de vrouw gepompt en naar mijn inzicht zijn daar nog nooit vrouwen aan overleden. ik vind het daarom moeilijk te bevatten dat zoiets als blazen gevaarlijk kan zijn. "Waar heb je dat vandaan" vraag ik omdat ik wil weten waar je gehoord hebt dat dat gevaarlijk is. Het is een doodnormaal antwoord, ik ging er alleen van uit dat het een fabel was.
Yep dat staat hier ook:quote:Op maandag 28 november 2005 20:39 schreef erodome het volgende:
Dit risiko is trouwens eigenlijk alleen echt geldig bij zwangere vrouwen meen ik me te herrineren....
quote:Women who are more at risk for this unlikely possibility are those whose pelvic vessels are enlarged (meaning, increased blood supply to the vagina) due to a condition such as trauma and possibly pregnancy. So, if a very large amount of air were to be blown or forced into their vaginal canals, it's possible that the air could enter their bloodstream, causing a blockage in a blood vessel.
ik geloof/dacht dat de TS het gewoon had over in de vagina blazen. het lijkt mij niet dat dat kwalijk kan zijn.quote:Op maandag 28 november 2005 20:34 schreef Aventura het volgende:
[..]
Maar dat is wat anders, dan loopt de lucht weer net zo hard naar buiten. Het gaat hier over hard blazen en daarbij de vagina helemaal afsluiten. Dat kan dus wel degelijk gevaarlijk zijn.
Niet dat ik me kan voorstellen waarom iemand dat zou willen doen.
Alleen koolzuur, als het goed is...quote:Op maandag 28 november 2005 21:27 schreef mvdejong het volgende:
Als het werkelijk potentieel dodelijk zou zijn, dan is de medische stand schuldig aan poging tot doodslag/moord. Bij bepaalde problemen aan het vrouwelijk voortplantings-apparaat wordt namelijk lucht of koolzuur ingeblazen, zodat alles, en met name de eierstokken, goed openstaan. Daarna worden een roentgen-foto gemaakt zodat eventuele verstoppingen dan duidelijk te zien zijn.
Dat kan, ja. Maar of dat dan echt pijnlijk is? Dan moet het wel erg lang duren, hoor.quote:De reden waarom lucht inblazen afgeraden wordt (en dan echt het bij wijze van grapje proberen je vriendin als een ballon op te blazen) is dat deze behandeling vaak zeer pijnlijk is. Dat komt omdat zo oppervlakken uitdrogen die daar niet voor bedoeld zijn.
Het probleem ontstaat meestal na de controle. Het is niet goed mogelijk om alle lucht/koolzuur eruit te krijgen, en vervolgens staat de vrouw op. Er blijft dus vrij hoog een gasophoping zitten, daar droogt het dan uit, en het resultaat schijnt, zoals het in het Engels zo fraai heet, "excruciating" te zijn.quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:16 schreef Bright het volgende:
[..]
Dat kan, ja. Maar of dat dan echt pijnlijk is? Dan moet het wel erg lang duren, hoor.
quote:Op maandag 28 november 2005 18:29 schreef Topmaat het volgende:
Omdat het dan een vaginair zou heten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |