fuck heej man, de halve maanstraat..da's toevallig...die weet ik nou net niet te liggenquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:19 schreef Jerruh het volgende:
[..]
de acht schijnt relaxed te zijn
magoed, ik doe toch al oneindhoventopicachtige dingen, zoals bij De Rechter werken, bi zijn en in de halve maanstraat wonen.
jow artique!!quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
fuck heej man, de halve maanstraat..da's toevallig...die weet ik nou net niet te liggenJ.
Wat Jeremy zei ging dus niet over de Miata, maar over een ander Koreaans/Japans gebakje. Maar zoals Floris terecht opmerkt is het gewoon een massaproductieding voor vrouwen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wat ze bij Top Gear zeggen is heilig voor sommige mensen
En de miata is coolNee hij valt niet op...maar ik rij geen auto voor andere mensen. Een miata is klein, licht, heeft vermogen en RWD. En dan nog boosten ook
Doe mij maar een mx5 ipv zo'n engels blok hout met ziel wat alleen hard rechtdoor kan.
De Donkervoort is niet Engels maar Nederlands en heeft het ronderecord op de Nurnburgring.quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wat ze bij Top Gear zeggen is heilig voor sommige mensen
En de miata is coolNee hij valt niet op...maar ik rij geen auto voor andere mensen. Een miata is klein, licht, heeft vermogen en RWD. En dan nog boosten ook
Doe mij maar een mx5 ipv zo'n engels blok hout met ziel wat alleen hard rechtdoor kan.
Top Gear is entertainment mensen. Erg leuk entertainment. Niets meer, niets minder.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:52 schreef blieblie het volgende:
Je moet Top Gear alleen niet gebruiken als bron om je zin te krijgen, omdat 90% wat ze daar roepen een mening van Jeremy Jackson is.
Helaas snappen niet veel Fokkers dat.
Toch blijft Top Gear mijn no1 autoprogramma.
Puur vermaak en racen met erg dikke auto's zonder een tenenkrommend irritante presentatoren als de heren Coronel, Philarzyk of Kalff.
Dat ronde record is al lang weer terug had ik begrepen.quote:Op woensdag 30 november 2005 09:12 schreef blieblie het volgende:
Maar dus... Voor de rest zal het me een rotzorg wezen wat jullie van de MX5 vinden. Ik vind em erg gaafen ga er zeker 1 kopen zodra ik het rijdende houden van dat ding kan betalen.
dat ronde record is overigens ook niet meer... Maar ze gaan binnenkort een nieuwe poging doen om het weer terug te pakken
quote:But the Elise is not the best British sports car... because the
Mazda MX-5 is! Yes, yes I admit it; it's not entirely British. In
fact it could be argued that it's sort of completely... Japanese!
But you see, the thing is, if you go to Tokyo and order bacon, eggs,
mushrooms, and so-on-and-so-forth, even though they're in Japan
they'll still call it 'a full English Breakfast'. Ideas travel, so I
don't care where this car was designed, or where it was made, it's
still a full English Sports Car!
The MX-5 kicked off the sports car renaissance, and ever since it
came along in 1989 everyone else has been trying to beat it with more
power, more-wheel-drive, more whizz-bangs, and more fancy gearboxes.
But you can't beat the original recipe, a recipe that was written
more than sixty years ago - keep it simple! The Mazda has a
not-very-powerful 1.8 litre engine at the front, where it belongs,
not in the middle. And drive goes to the back, like it should. It's
as complicated as wood!... So who cares if it doesn't have an
electric hood and climate control. A bit chilly? Well you're
British for heavens sake - wear a hat!
quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:34 schreef blieblie het volgende:
[..]
Voor de prijs van 1 Donkervoort koop je 3 MX5jes serie NC.
Is een donkervoort dan een ton euro?
De Ring loopt inderdaad (onder andere!) om het plaatsje Nürburg heen. Vanuit diverse plekken langs de Ring is de burcht te zienquote:Op woensdag 30 november 2005 09:42 schreef blieblie het volgende:
Omdat ie rond de burcht van het plaatsje Nur (met umlaut, maar dit toetsenbord snapt dit niet) loopt toch?
Als je bij de start staat kan je em zien geloof ik.
Snappen de mensen gelijk waarom het Nurburgring is.
Een Subaru Impreza MY00 GTTurbo.quote:Op woensdag 30 november 2005 10:05 schreef Mex_ het volgende:
@ Flow
Noem jij eens iets anders in dezelfde prijsklasse (~30.000) met meer uitstraling (subjectief, ik weet het..) en soortgelijke prestaties dan een MX-5.
Uitstralingquote:Op woensdag 30 november 2005 10:07 schreef daNpy het volgende:
[..]
Een Subaru Impreza MY00 GTTurbo.
Van het geld dat over is krijg je hem met kwaliteitsproducten over de 300pk en een jaar lang onderhoud
Qua model en prijs komt 'ie in de buurtquote:
Wat dacht je van een Z3quote:Op woensdag 30 november 2005 10:09 schreef blieblie het volgende:
MR2 is pas echt een kappers auto. Dat ding is wel zo fout.
Het onderhoud van een MR2 is zowieso niet te betalen met het blok achterin.quote:Op woensdag 30 november 2005 10:11 schreef daNpy het volgende:
Je houd ervan, of je haat hem.
Feit is dat je voor een redelijk bedrag (goedkoper dan Evo en andere auto's met 4WD en 250+pk) een snelle auto krijgt met 4WD
Jammer dat steeds meer sjonnies er nu in gaan rijden omdat hij goedkoper word.
Maar uiteindelijk kunnen ze het onderhoud tch niet betalen (en kunnen ze hem niet fatsoenlijk behandelen) dus zal het weer een sjonnie-af auto zijn.
Ah ok, ik weet zo geen nieuw prijzen uit mn hoofdquote:Op woensdag 30 november 2005 10:10 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Qua model en prijs komt 'ie in de buurtAlleen de turbo heb je standaard niet voor dat geld
Ik had het btw over nieuwe auto's. De nieuwe NC kost zo'n 30K.
Zolang je hem normaal behandeld is er niet meer onderhoud aan dan bij de MX-5.quote:Op woensdag 30 november 2005 10:12 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Het onderhoud van een MR2 is zowieso niet te betalen met het blok achterin.
Een nieuwe MR2 heb je vanaf 32K, de S2000 is zo'n 50K en een CTR zit op 30K (met fwdquote:Op woensdag 30 november 2005 10:13 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ah ok, ik weet zo geen nieuw prijzen uit mn hoofd
Wat kost een Civic Type R bijvoorbeeld?
De S2000 blijft voortreffelijk... de enige echte mannen roadster imo
Op den duur zullen er toch andere koppelingsplaten in moeten, distririem vervangen etcetc, dingen die toch net wat lastiger zijn bij een MR2.quote:Op woensdag 30 november 2005 10:14 schreef daNpy het volgende:
[..]
Zolang je hem normaal behandeld is er niet meer onderhoud aan dan bij de MX-5.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |