ach meid, als we op grove modeovertredingen gaan kijken, kunnen we harry zelf ook wel afbranden! matjes zijn zooooo februari.quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:54 schreef amaranta het volgende:
die schoenen van hermelien kunnen echt niet onder die jurk...
*grijpt in nek* Oh no!!!quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:43 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ach meid, als we op grove modeovertredingen gaan kijken, kunnen we harry zelf ook wel afbranden! matjes zijn zooooo februari.
Ik mis het wapperhandje Jerrequote:Op dinsdag 29 november 2005 18:43 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ach meid, als we op grove modeovertredingen gaan kijken, kunnen we harry zelf ook wel afbranden! matjes zijn zooooo februari.
smileydb is niet meer onlinequote:Op dinsdag 29 november 2005 19:12 schreef Jerruh het volgende:
[..]
[afbeelding]
ik kan m niet vinden...
Ik vind ze gewoon ronduit smerigquote:Op dinsdag 29 november 2005 19:56 schreef blieblie het volgende:
Eigenlijk hé...
Zijn spruitjes weinig lekker.
Kutquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:43 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Je hebt geluk..je hebt geen matje maar een MATquote:
Als je dan toch open wilt rijden wees dan een bink:quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:54 schreef Mex_ het volgende:
[afbeelding]
Kom maar op met het commentaar, vrouwenauto, kappersauto etcetc..!
Voor de liefhebbers
Voor de prijs van 1 Donkervoort koop je 3 MX5jes serie NC.quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:13 schreef FlowDesign het volgende:
NC ?
Vrouwen auto, kappers auto, voor 'mannen' met roze bloesjes etc.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:54 schreef Mex_ het volgende:
[afbeelding]
Kom maar op met het commentaar, vrouwenauto, kappersauto etcetc..!
Voor de liefhebbers
Geen idee, maar zo'n mazda heeft gewoon een fout imago.quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:34 schreef blieblie het volgende:
[..]
Voor de prijs van 1 Donkervoort koop je 3 MX5jes serie NC.
Is een donkervoort dan een ton euro?
Toch niet bij die ballo's aan het kanaal hè? Die zijn zo erg daarquote:
Ik kom weleens ergens.quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:55 schreef daNpy het volgende:
Hoe de neuk wéét jij dat?
de acht schijnt relaxed te zijnquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:59 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik kom weleens ergens.
Vorig jaar intro zijn we daar op een gare middag geweest. Don't ask me why.
Ik heb daar toen met wat pilsjes in een stoel gezeten en ben daarna naar huis gegaan om te slapen.
Wat ze bij Top Gear zeggen is heilig voor sommige mensenquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:47 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Geen idee, maar zo'n mazda heeft gewoon een fout imago.
En dan bedoel ik niet fout in de zin van een Opel Manta fout, want die zijn zo fout dat het ze cool maakt.
Nee ik bedoel gewoon dat er niemand naar je omkijkt als je in een MX5 rijdt. Er zit totaal geen emotie in die wagen. Het is gewoon typisch gevalletje Japanse successtory. Of zoals Jeremy het al zei in de afgelopen TopGear: Zo'n auto is gemaakt door een coöperatie en niet door een man (of vrouw) met een droom die zijn (of haar) ziel erin heeft gelegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |