Weet je wat... Je hebt gelijkquote:Op maandag 28 november 2005 16:39 schreef ArTiC het volgende:
Hoe vergelijk je een website met een software pakket?
Ik snap gewoon het principe niet dat een zelfstandige een eigen pakket laat maken terwijl het goedkoper is een modulair pakket te kopen zodat hij er nog ondersteuning op heeft ook :s
Hellimonder!quote:Op maandag 28 november 2005 16:40 schreef blieblie het volgende:
De sjiekste jas op Fok!
Geweldig topic.
De TS blijft ook maar reageren, geweldig!quote:Op maandag 28 november 2005 16:40 schreef blieblie het volgende:
De sjiekste jas op Fok!
Geweldig topic.
Ik weet niet wat ze tegenwoordig aannemen van de paradigit maar ik moest een nieuwe voeding:quote:Op maandag 28 november 2005 16:44 schreef Mex_ het volgende:
[..]
De TS blijft ook maar reageren, geweldig!
Boh gek vet sjiek ze hebben niet voor niets grenzen weetje!!quote:Op maandag 28 november 2005 23:34 schreef Maikuuul het volgende:
Dus jullie willen mijn brommer zien he ? Ja gek morgen komtie !
Als je daar meer last van hebt: gloeilampje in je luchtfilter bouwen.quote:Op maandag 28 november 2005 19:03 schreef daNpy het volgende:
Hey Artic, ik heb geen CAI meer nodig.
De benzine bevriest met dit weer ín mijn carburateur![]()
Ongeveer 1250 euri inderdaad. Maar het is niet mogelijk voor jou om een licht rijbewijs te halen hoorquote:Hoe duur is voor normale stervelingen een motorrijbewijs halen?
Wel een echte hé. Dat je bij wijze van spreken op een niet begrensde Buell of Ducati mag rijden
Of niet meer naar België gaan, daar hebben ze nog steeds geen zoabquote:Op dinsdag 29 november 2005 10:56 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Als je daar meer last van hebt: gloeilampje in je luchtfilter bouwen.
Ik weet er GVD alles van... keer moest ik ons moeder ophalen in Brussel, heel dat kuteind stortregen gehad en ik zag echt geen KONT. ZOAB moet verplicht worden, dan maar wat meer glijden op de wegquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:02 schreef daNpy het volgende:
[..]
Of niet meer naar België gaan, daar hebben ze nog steeds geen zoab
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |