abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 december 2005 @ 14:25:43 #176
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33244572
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 14:22 schreef Duderinnetje het volgende:
@ Knorretje: hé, in die buurt heb ik ook nog eens gewoond!

En Be heeft daar nog niet zo lang geleden geplast in een buurtcafé (lang verhaal)
Klopt idd! Wat een avond was dat zeg!
  dinsdag 20 december 2005 @ 14:32:48 #177
120777 Saabmobiel
Hopsieflopsie!
pi_33244756
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 14:21 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

En ik zou gewoon niet weten hoe je parkeernood oplost in het stadscentrum. Dan zou de gemeente huizen moeten afbreken
Idereen in een smart Ik heb me altijd blauw gelachen in Groningen. Ik kon hem overal kwijt. Stond dat groene monster weer dwars in een parkeervak..
U geeft mij het gevoel alsof ik met één been in de stijgbeugel ben blijven hangen en mijn paard me door een met wilde bijen bevolkt brandnetelveld sleurt.
The pain was enough to make a shy bald buddhist reflect and plan a mass murder.
  dinsdag 20 december 2005 @ 14:35:40 #178
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_33244844
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 14:32 schreef Saabmobiel het volgende:

[..]

Idereen in een smart Ik heb me altijd blauw gelachen in Groningen. Ik kon hem overal kwijt. Stond dat groene monster weer dwars in een parkeervak..
Een sm... sma... Ik bedoel: een smar...

Nee het lukt me niet
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 20 december 2005 @ 14:39:00 #179
120777 Saabmobiel
Hopsieflopsie!
pi_33244946
U geeft mij het gevoel alsof ik met één been in de stijgbeugel ben blijven hangen en mijn paard me door een met wilde bijen bevolkt brandnetelveld sleurt.
  dinsdag 20 december 2005 @ 15:22:40 #180
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_33246093
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 14:39 schreef Saabmobiel het volgende:
Maar ik geloof best dat 'ie handig is hoor

Als je hem maar niet voor míjn deur neerzet

O en ik je nick maar geloven
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 20 december 2005 @ 15:51:39 #181
120777 Saabmobiel
Hopsieflopsie!
pi_33246771
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 15:22 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Maar ik geloof best dat 'ie handig is hoor

Als je hem maar niet voor míjn deur neerzet

O en ik je nick maar geloven
Je mag m'n nick geloven

Ik rijdt al ruim anderhalf jaar geen smart meer (en dat heeft een reden van pakmbeet anderhalf A4tje) Maar ik kan later tegen m'n kleinkinderen zeggen: "Kijk, zo'n auto heeft je opa ook gehad" M'n kleinkinderen mij uitlachen uiteraard. En onder het motto "Opa was al seniel op z'n dertigste" wordt ik dan afgevoerd naar huize weltevree.

Maar wanneer staat de verhuizing gepland?
pi_33246877
Tvp hier, over 3 weken ga ik samenwonen met m'n vriend, en aangezien we allebei nog bij onze ouders wonen en gelijk in een koophuis gaan hokken, moet er veel geregeld worden
In de mythologie was Cassiopeia de koningin van Ethiopië en getrouwd met koning Cepheus. Ze hadden één dochter: Andromeda.
  dinsdag 20 december 2005 @ 15:56:51 #183
120777 Saabmobiel
Hopsieflopsie!
pi_33246938
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 15:54 schreef Cassiopeia het volgende:
Tvp hier, over 3 weken ga ik samenwonen met m'n vriend, en aangezien we allebei nog bij onze ouders wonen en gelijk in een koophuis gaan hokken, moet er veel geregeld worden
Slaat de stress al een beetje toe?
pi_33247327
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 15:56 schreef Saabmobiel het volgende:

[..]

Slaat de stress al een beetje toe?
Valt nu nog mee omdat we over anderhalve week pas echt kunnen verhuizen (dan kunnen de muren pas worden gedaan)

maar toevallig komt dit tegelijk met een belangrijk schoolvak dat ik nog moet afronden om mijn studie te kunnen afsluiten. Daar gaat nog veel werk in zitten (werkstuk over een zeer moeilijk onderwerp) en dat moet toch wel redelijk binnenkort af zijn. Ik heb me namelijk al ingeschreven voor de diploma-uitreiking in maart...

Dus toch wel beetje stressy
In de mythologie was Cassiopeia de koningin van Ethiopië en getrouwd met koning Cepheus. Ze hadden één dochter: Andromeda.
  dinsdag 20 december 2005 @ 16:15:25 #185
120777 Saabmobiel
Hopsieflopsie!
pi_33247464
Dan komt het ineens ook allemaal tegelijk. Moet er nog veel gebeuren aan het huis?
pi_33247636
tis nieuwbouw, dus valt reuze mee
  dinsdag 20 december 2005 @ 18:47:09 #187
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_33251879
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 15:51 schreef Saabmobiel het volgende:

[..]

Je mag m'n nick geloven

Ik rijdt al ruim anderhalf jaar geen smart meer (en dat heeft een reden van pakmbeet anderhalf A4tje) Maar ik kan later tegen m'n kleinkinderen zeggen: "Kijk, zo'n auto heeft je opa ook gehad" M'n kleinkinderen mij uitlachen uiteraard. En onder het motto "Opa was al seniel op z'n dertigste" wordt ik dan afgevoerd naar huize weltevree.

Maar wanneer staat de verhuizing gepland?
Dan is het je vergeven

Laatste weekend van februari gaan mijn spullen over denk ik.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_33277063
nog een tip voor goede dozen: luierdozen halen bij een drogist (geven ze meestal zo mee) of bij een kinderdagverblijf vragen.

Zorg ook dat je je papperassen bij elkaar stopt. en weer makkelijk terug kan vinden.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  woensdag 21 december 2005 @ 17:51:03 #189
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_33281151
quote:
Op woensdag 21 december 2005 15:55 schreef Jelief het volgende:
nog een tip voor goede dozen: luierdozen halen bij een drogist (geven ze meestal zo mee) of bij een kinderdagverblijf vragen.

Zorg ook dat je je papperassen bij elkaar stopt. en weer makkelijk terug kan vinden.
Luierdozen, TenaLady-dozen... de buurt zal wel denken:

Nee goede tip
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_33330791
he duderinnetje, wanneer staat je verhuizing eigelijk gepland? of heb ik dara overheen gelezen ?
ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime...
  vrijdag 23 december 2005 @ 14:47:10 #191
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_33344088
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 00:24 schreef Gompy58 het volgende:
he duderinnetje, wanneer staat je verhuizing eigelijk gepland? of heb ik dara overheen gelezen ?
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 18:47 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Laatste weekend van februari gaan mijn spullen over denk ik.
Kom je helpen?
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 23 december 2005 @ 15:59:23 #192
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_33346459
Ik heb de verhuizing overleefd. Min of meer.
For great justice!
  vrijdag 23 december 2005 @ 17:06:51 #193
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_33348419
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 15:59 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb de verhuizing overleefd. Min of meer.
Niets kapot gegaan?
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 23 december 2005 @ 19:49:22 #194
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_33352167
Hier ook nog even spammen:
Ik word hbo-juf! Juf journalistiek. Ik ga colleges geven en practicum begeleiden. Arme, arme studenten. In de knop gebroken

En dit is niet eens off topic, want bij de Grote Oversteek naar Groningen hoorde ook het vinden van nieuw werk. Ik hoopte stiekum dat er een vacature in het onderwijs zou komen en voilá. Brief geschreven, paar dagen later op gesprek en de volgende dag was alles rond!
Dit geeft zo ontzettend veel rust rond de verhuizing. Heerlijk hoe nu echt alles rond is. We hebben en geweldig huis, ik heb mijn huidige huis snel en goed (en lekker zonder makelaar!) kunnen verkopen én ik heb een baan. Van mij mag de verhuizing mórgen plaatsvinden
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 23 december 2005 @ 19:52:49 #195
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33352255
Kan me voorstellen dat dat een lekker gevoel geeft Dude!
Reden voor een glaasje bubbels of zo!
  vrijdag 23 december 2005 @ 20:01:56 #196
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_33352485
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 19:52 schreef Brighteyes het volgende:
Kan me voorstellen dat dat een lekker gevoel geeft Dude!
Reden voor een glaasje bubbels of zo!
Over bubbels gesproken: toen Arty en ik net dat huis hadden gekocht zaten we te fantaseren dat we een fles champagne zouden kopen ter doop, om die dan door het raam te gooien.

En als de verkopers dan boos naar buiten stormen zeggen:
"Ja heu... we hebben het toch gekocht! Whehehehe..."

Maar we betwijfelden of ze die grap zouden begrijpen
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 23 december 2005 @ 22:52:27 #197
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_33357010
Ik heb wel eens een stel helpen verhuizen. Op de gelukkige dag zelf bleek dat ze niks gepakt hadden.
En alles ging mee, inclusief 50 lege pringles blikken (voor de kinderen op school-zij is lerares)

Zijn excuus: Zij was de avond ervoor weg, dus hij moest op de baby passen, kon dus niks inpakken, ging maar video kijken
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ik denk dat je niet tegerlijkertijd moet verhuizen, en dat je eerst je slaapkamer in orde moet brengen, en dan alvast kleine spulletjes kan verhuizen.
Ik heb ook gezien dat als je vrienden en verhuizers gebruikt op de grote dag, dat zij minder lief voor je mooie spulletjes zijn dan jijzelf zou zijn. *gruwel*
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 20:01 schreef Duderinnetje het volgende:
Over bubbels gesproken: toen Arty en ik net dat huis hadden gekocht zaten we te fantaseren dat we een fles champagne zouden kopen ter doop, om die dan door het raam te gooien.

En als de verkopers dan boos naar buiten stormen zeggen:
"Ja heu... we hebben het toch gekocht! Whehehehe..."

Maar we betwijfelden of ze die grap zouden begrijpen
LOL
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  vrijdag 23 december 2005 @ 22:58:20 #198
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_33357171
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 22:52 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik heb wel eens een stel helpen verhuizen. Op de gelukkige dag zelf bleek dat ze niks gepakt hadden.
En alles ging mee, inclusief 50 lege pringles blikken (voor de kinderen op school-zij is lerares)

Zijn excuus: Zij was de avond ervoor weg, dus hij moest op de baby passen, kon dus niks inpakken, ging maar video kijken
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ik denk dat je niet tegerlijkertijd moet verhuizen, en dat je eerst je slaapkamer in orde moet brengen, en dan alvast kleine spulletjes kan verhuizen.
Ik heb ook gezien dat als je vrienden en verhuizers gebruikt op de grote dag, dat zij minder lief voor je mooie spulletjes zijn dan jijzelf zou zijn. *gruwel*
[..]

LOL
OMG Ik geloof dat ik als verhuishulp dan gewoon zou aftaaien eerlijk gezegd. Bekijk het dan maar.

Hoe bedoel je niet tegelijkertijd? Niet alles in één keer? Zelf wil ik de komende tijd al dozen meegeven aan Arty, zodat op de verhuisdag zelf voornamelijk de grote stukken overblijven.

En ja, er sneuvelt altijd wel iets. O de spullen die hier al kapot zijn gegaan in de handen van verhuishulpen
Aan de andere kant: Dat is het risico als je hulp vraagt, dat wéét je.
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 23 december 2005 @ 23:12:07 #199
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_33357558
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 22:58 schreef Duderinnetje het volgende:
OMG Ik geloof dat ik als verhuishulp dan gewoon zou aftaaien eerlijk gezegd. Bekijk het dan maar.
Ja, maar.. tja.. och.. achteraf ws wel, ik had mij iets vertild, beetje rugpijn aan overgehouden
Maar dat ging na 1 week gelukkig weg
Het blijft een vriend dus ik heb em verbaal gekastijd En toch gebleven om te helpen...
quote:
Hoe bedoel je niet tegelijkertijd? Niet alles in één keer? Zelf wil ik de komende tijd al dozen meegeven aan Arty, zodat op de verhuisdag zelf voornamelijk de grote stukken overblijven.
Ja precies, zoeits. Alles wat je niet direct nodig hebt alvast overbrengen, mits je daar al ruimte ervoor hebt.
quote:
En ja, er sneuvelt altijd wel iets. O de spullen die hier al kapot zijn gegaan in de handen van verhuishulpen
Aan de andere kant: Dat is het risico als je hulp vraagt, dat wéét je.
Maar ook beschadigingen aan kasten enzo...dat vind ik minder 13.gif

De laatste verhuizing waar ik aan meehielp ging wel snel, die maat van me had alles al ingepakt; zijn woonkamer stond vol met dozen..dus dat was redelijk makkelijk.
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_33358461
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 23:12 schreef Shark.Bait het volgende:

Maar ook beschadigingen aan kasten enzo...dat vind ik minder 13.gif
Mijn ervaring is dat je beter een stel professionele sjouwers bij een verhuizing kunt hebben dan een stel vrienden die alleen achter een bureau'tje zitten. Ook al bedoelen ze 't nog zo goed, ze hebben domweg niet die controle over een lomp ding die een beetje potige jongen wel heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')