Klopt idd!quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:22 schreef Duderinnetje het volgende:
@ Knorretje: hé, in die buurt heb ik ook nog eens gewoond!
En Be heeft daar nog niet zo lang geleden geplast in een buurtcafé (lang verhaal)
Idereen in een smartquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:21 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
En ik zou gewoon niet weten hoe je parkeernood oplost in het stadscentrum. Dan zou de gemeente huizen moeten afbreken![]()
Een sm... sma... Ik bedoel: een smar...quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:32 schreef Saabmobiel het volgende:
[..]
Idereen in een smartIk heb me altijd blauw gelachen in Groningen. Ik kon hem overal kwijt. Stond dat groene monster weer dwars in een parkeervak..
![]()
Maar ik geloof best dat 'ie handig is hoorquote:
Je mag m'n nick gelovenquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Maar ik geloof best dat 'ie handig is hoor![]()
Als je hem maar niet voor míjn deur neerzet![]()
O en ik je nick maar geloven![]()
Slaat de stress al een beetje toe?quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:54 schreef Cassiopeia het volgende:
Tvp hier, over 3 weken ga ik samenwonen met m'n vriend, en aangezien we allebei nog bij onze ouders wonen en gelijk in een koophuis gaan hokken, moet er veel geregeld worden
Valt nu nog mee omdat we over anderhalve week pas echt kunnen verhuizen (dan kunnen de muren pas worden gedaan)quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:56 schreef Saabmobiel het volgende:
[..]
Slaat de stress al een beetje toe?![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:51 schreef Saabmobiel het volgende:
[..]
Je mag m'n nick geloven![]()
Ik rijdt al ruim anderhalf jaar geen smart meer (en dat heeft een reden van pakmbeet anderhalf A4tje) Maar ik kan later tegen m'n kleinkinderen zeggen: "Kijk, zo'n auto heeft je opa ook gehad" M'n kleinkinderen mij uitlachen uiteraard. En onder het motto "Opa was al seniel op z'n dertigste" wordt ik dan afgevoerd naar huize weltevree.
Maar wanneer staat de verhuizing gepland?
Luierdozen, TenaLady-dozen... de buurt zal wel denken:quote:Op woensdag 21 december 2005 15:55 schreef Jelief het volgende:
nog een tip voor goede dozen: luierdozen halen bij een drogist (geven ze meestal zo mee) of bij een kinderdagverblijf vragen.
Zorg ook dat je je papperassen bij elkaar stopt. en weer makkelijk terug kan vinden.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:24 schreef Gompy58 het volgende:
he duderinnetje, wanneer staat je verhuizing eigelijk gepland? of heb ik dara overheen gelezen ?
quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Laatste weekend van februari gaan mijn spullen over denk ik.
Niets kapot gegaan?quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:59 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb de verhuizing overleefd. Min of meer.
Over bubbels gesproken: toen Arty en ik net dat huis hadden gekocht zaten we te fantaseren dat we een fles champagne zouden kopen ter doop, om die dan door het raam te gooien.quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:52 schreef Brighteyes het volgende:
Kan me voorstellen dat dat een lekker gevoel geeft Dude!
Reden voor een glaasje bubbels of zo!
quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:01 schreef Duderinnetje het volgende:
Over bubbels gesproken: toen Arty en ik net dat huis hadden gekocht zaten we te fantaseren dat we een fles champagne zouden kopen ter doop, om die dan door het raam te gooien.
En als de verkopers dan boos naar buiten stormen zeggen:
"Ja heu... we hebben het toch gekocht! Whehehehe..."![]()
Maar we betwijfelden of ze die grap zouden begrijpen![]()
OMGquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:52 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik heb wel eens een stel helpen verhuizen. Op de gelukkige dag zelf bleek dat ze niks gepakt hadden.
En alles ging mee, inclusief 50 lege pringles blikken (voor de kinderen op school-zij is lerares)
Zijn excuus: Zij was de avond ervoor weg, dus hij moest op de baby passen, kon dus niks inpakken, ging maar video kijken
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ik denk dat je niet tegerlijkertijd moet verhuizen, en dat je eerst je slaapkamer in orde moet brengen, en dan alvast kleine spulletjes kan verhuizen.
Ik heb ook gezien dat als je vrienden en verhuizers gebruikt op de grote dag, dat zij minder lief voor je mooie spulletjes zijn dan jijzelf zou zijn. *gruwel*
[..]LOL
Ja, maar.. tja.. och.. achteraf ws wel, ik had mij iets vertild, beetje rugpijn aan overgehoudenquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:58 schreef Duderinnetje het volgende:
OMGIk geloof dat ik als verhuishulp dan gewoon zou aftaaien eerlijk gezegd. Bekijk het dan maar.
Ja precies, zoeits. Alles wat je niet direct nodig hebt alvast overbrengen, mits je daar al ruimte ervoor hebt.quote:Hoe bedoel je niet tegelijkertijd? Niet alles in één keer? Zelf wil ik de komende tijd al dozen meegeven aan Arty, zodat op de verhuisdag zelf voornamelijk de grote stukken overblijven.
Maar ook beschadigingen aan kasten enzo...dat vind ik minder 13.gifquote:En ja, er sneuvelt altijd wel iets. O de spullen die hier al kapot zijn gegaan in de handen van verhuishulpen![]()
Aan de andere kant: Dat is het risico als je hulp vraagt, dat wéét je.
Mijn ervaring is dat je beter een stel professionele sjouwers bij een verhuizing kunt hebben dan een stel vrienden die alleen achter een bureau'tje zitten. Ook al bedoelen ze 't nog zo goed, ze hebben domweg niet die controle over een lomp ding die een beetje potige jongen wel heeft.quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:12 schreef Shark.Bait het volgende:
Maar ook beschadigingen aan kasten enzo...dat vind ik minder 13.gif
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |