Hm. Dat ziet er nog heel netjes uit in vergelijking met mijn keuken.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:21 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja, zo erg. En: ZonderVaatwasser
![]()
Ach kom dit is ronduit verschrikkelijkquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:34 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Hm. Dat ziet er nog heel netjes uit in vergelijking met mijn keuken.
(wat daarbij wel heel erg meespeelt is dat ik keukens puur functioneel zie, en dat ik met m'n huidige keuken prima kan leven. Plus dat ik 't toch een stukje kapitaalvernietiging vindt om voor veel $$$ een keuken te laten plaatsen die d'r over een jaar of wat toch wordt uitgerost door de volgende koper (die de dan weer hypermoderne combinatie van oranje met khakibruin gebruikt..)
Maar als je je d'r aan ergert wordt 't een ander verhaal...
Jaaaaaaaaaa, groot feest in de zomer. BBQ's in de tuin aan en partyquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:29 schreef RedRoses het volgende:
Wat een leuk huisje Duderinnetje!
De keuken is idd wel wat saaaai![]()
Vergeet je niet de verhuizers en helpers te bedanken met een leuke housewarming? Of een lekker etentje (buffetje eventueel)?
Ja en het toilet is net zoquote:
Zijn Nederlanders zo onavontuurlijk?quote:Woonwensen verschillen per landstreek
[ANP, januari 2005]
De ultieme woondroom van Nederlanders is een grote tuin. In het Noorden is een huis in een bosrijke omgeving de ideale woonwens. Midden-Nederland heeft de voorkeur voor een huis in de stad met dakterras of dakkapel en bewoners in Zeeland, Noord-Brabant of Limburg hebben het liefst een oud huis met openslaande tuindeuren.
Als Nederlanders verhuizen gaan zij niet ver van huis, zo’n 10 km van hun huidige woning. De belangrijkste reden om te verhuizen is dat men liever woont in een rustiger omgeving met veel natuur. Voor dorpsbewoners is de omgeving waar men de kinderjaren heeft doorgebracht van belang. Stedelingen geven de voorkeur aan een kindvriendelijke buurt en een goede bereikbaarheid. 46% van de respondenten geeft aan het liefst te wonen nabij bos en winkels (40%).
Dat kan pas als ik er woon.quote:Op maandag 5 december 2005 11:27 schreef timmeeeh het volgende:
* inschrijven bij gemeente
Kan je ook van te voren doen geloof ik. Maar het heeft idd geen prioriteitquote:Op maandag 5 december 2005 11:41 schreef QyRoZ het volgende:
Dat kan pas als ik er woon.
Zodra je een huur/koopcontract oid hebt kun je je laten inschrijven.quote:Op maandag 5 december 2005 11:46 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
Kan je ook van te voren doen geloof ik. Maar het heeft idd geen prioriteit
ja uitwonende stufi, maar ondertussen betaal je ook die maand huur dus per saldo kan je er niet echt op vooruit gaan lijkt me..quote:Op maandag 5 december 2005 12:16 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
Zodra je een huur/koopcontract oid hebt kun je je laten inschrijven.
Ik heb al meer dan een maand een huurcontract maar ga er pas in januari wonen(in de tussentijd dus lekker uitwonend stufi ontvangen)
Haal even zo'n verhuis-/postdoorstuurpakketje bij TPG. Zit een handige lijst bij en veel instanties kun je met een vinkje in de kantlijn door TPG laten weten wat je nieuwe adres is.quote:Op maandag 5 december 2005 11:20 schreef QyRoZ het volgende:
Okay, ik ga binnenkort verhuizen naar mijn eerste koopwoning in Utrecht, aankoopgedeelte is zo goed als rond. Wat blijft er nog over?
* Opstalverzekering
* Inboedelverzekering
* Energie regelelen (Eneco? Waar? Idee! Help!)
Wat nog meer? Er zijn vast nog 500 andere dingen.
Is geregeld.quote:Op maandag 5 december 2005 20:11 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Haal even zo'n verhuis-/postdoorstuurpakketje bij TPG. Zit een handige lijst bij en veel instanties kun je met een vinkje in de kantlijn door TPG laten weten wat je nieuwe adres is.
Post door laten sturen is uiteraard ook aan te raden omdat je altijd instanties vergeet in te lichten of de administratieve molen aldaar erg langzaam draait.
Huisarts kan nog wel, zit nog steeds bij de huisarts van mn ouders, al woon ik daar al 6.5 jaar niet meer.quote:Verder moet je nog denken aan het regelen van een nieuwe huisarts en tandarts en vergeet ook van die dingen als een bonuskaart, airmiles- of OV-kortingskaart (indien van toepassing) om te zetten naar een nieuw adres.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |