Tipje van de sluier, als je wilt?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:30 schreef pea4fun het volgende:
Hm, voor mij staat ook een verhuizing in de planning. Al veel nuttige tips gevonden.
We zitten midden in de onderhandelingen voor een lekker ouderwets ingedeeld huis, met apparte woonkamer en eetkamerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:24 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Tipje van de sluier, als je wilt?
Dat kan buiten Brabant ook wel toch?quote:Op zondag 22 januari 2006 11:48 schreef pea4fun het volgende:
Ow en we wonen in brabant, dus we gaan er meteen openslaande deuren in de eetkamer maken
ja maar ik las ergens in dit topic dat dat was waar brabanders voor gaan in een huisquote:Op zondag 22 januari 2006 17:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat kan buiten Brabant ook wel toch?![]()
Ik denk het wel, we zijn zo verliefd op het huis dat we zelfs bereid zouden zijn de vraagprijs te betalenquote:Leuk Pea! Ik hoop dat de onderhandelingen succesvol zijn![]()
O, dat klopt ja!quote:Op zondag 22 januari 2006 17:58 schreef pea4fun het volgende:
[..]
ja maar ik las ergens in dit topic dat dat was waar brabanders voor gaan in een huis![]()
[..]
Ik denk het wel, we zijn zo verliefd op het huis dat we zelfs bereid zouden zijn de vraagprijs te betalennu maar hopen dat die eigenaar niet meeleest
Dit gevoel ken ikquote:Op zondag 22 januari 2006 18:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Doe ik meteen even een update. Zo'n dertig dozen ingepakt en het huis is ontzield. Tot de vijftiende doos ging het goed. Dingen verdwenen wel uit het zicht, maar het bleef nog 'thuis'. Tot ik de boekenkasten leeghaalde. Boeken weg = sfeer weg, wat mij betreft en ik voel me helemaal onthand. Ik wil nu alleen al snel verhuizen om mijn boekenkast weer te kunnen inrichten
Dezelfde verhuisdozen?quote:Op zondag 22 januari 2006 19:45 schreef poemojn het volgende:
Grappig, ons interieur lijkt op het jouwe.
Iemand enig idee hoeveel 'boekendozen' (20cm lager dan een normale doos) je nodig hebt voor 4 normaal formaat boekenkasten?
Oeh de foto's van de muur... dat stel ik nog maar even uit, anders ga ik me helemaal zo thuisloos voelenquote:Op zondag 22 januari 2006 21:42 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
Dit gevoel ken ik
Wij schijnen over een week de sleutel te krijgen, weet niet of dat gaat lukken want er moet nog een nieuw plafond in ons nieuwe huis, maar goed
de huiskamer word langzamerhand ingepakt. kleed is van de vloer, overgordijnen zijn weg (alleen rolgordijnen hangen er nog) kast is inmiddels weggegooid en alle foto's e.d zijn van de muur gehaald. Saai hoor, kan niet wachten tot die hele verhuizing afgelopen is
Heb je wel wat hulp geregeld?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:39 schreef MissyMirjaM het volgende:
ah, ik moet ook binnenkort
5 februari is mijn geplande verhuisdag, zie er al als een berg tegenop.
jawelquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Heb je wel wat hulp geregeld?
Wat een leuk huisje!quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:11 schreef pea4fun het volgende:
De verkoper heeft ons bod geaccepteerd. 14 april wordt de datum, het grote opruimen en inpakken kan beginnen
het huisje (de helft wordt ons plekkie)
[afbeelding]
Dank je, ik ben ook helemaal blijquote:
Pea gefeliciteerd!!!quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:11 schreef pea4fun het volgende:
De verkoper heeft ons bod geaccepteerd. 14 april wordt de datum, het grote opruimen en inpakken kan beginnen
het huisje (de helft wordt ons plekkie)
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |