Aha! Dank! Het gaat dus niet zozeer om hoe giga de wagen is, maar puur om het totaalgewicht...quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:32 schreef Brighteyes het volgende:
Stinkie zegt:
Het totale gewicht van de auto + belading mag niet meer dan 3500 kilo zijn. Staat ook op je rijbewijs als het goed is.
En de auto moet sowieso niet meer dan die 3500 kilo kunnen hebben. Dat je dus niet met een tien-tonner gaat rijden.
Als in: net-echt!quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, dat vroeg ik me ook al af, net-echtgenoot... as in... jullie zijn newly-weds?
Ze zullen je niet zo snel van de weg halen maar je moet wel heel gek doen wil je zelf over datquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:37 schreef Duderinnetje het volgende:
Aha! Dank! Het gaat dus niet zozeer om hoe giga de wagen is, maar puur om het totaalgewicht...
Oké, dan is het dus zaak het gewicht van de desbetreffende mini-truck te weten en dan uit te rekenen hoeveel meubels je er nog in mag proppen (of is 3500 zóveel dat je je daar bijna geen buil aan kan vallen, mits je geen brandkluizen vervoert?)
Ik ben zo slecht in het inschatten van gewicht enzo ik ben sinds mijn dertigste dan ook nog jaren zorgeloos door het leven gegaanquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:42 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ze zullen je niet zo snel van de weg halen maar je moet wel heel gek doen wil je zelf over dat
gewicht heen komen hoor. Dat gaat wel loslopen volgens ons.
Mss is het slim om dat eens na te vragen bij de verhuurder hoe hij daar over denkt. Die kan je mss gerust stellen.
Maar hopen dat het eind februari niet glad is danquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:03 schreef joshus_cat het volgende:
Een beetje kleine bestelbus krijgt 3500 kilo nog geeneens van z'n plaats. Dus dat merk je vanzelf wel.
(heb in den haag rondgekart met een busje volgeladen met puin; was nog geeneens een ton ofzo, maar volgens m'n pa wel duidelijk merkbaar. Zeker als je viaducten op en af moet)
Je weet dat er een kudde fok!kers stevig aan 't inzetten is op een Echte Winter?quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:07 schreef Duderinnetje het volgende:
Maar hopen dat het eind februari niet glad is dan![]()
Als die maar voorbij is in het laatste weekend van februari. want dan gaat de volksverhuizing plaatsvinden! (Tja en qua klussen in de maand feb. mag het van mij ook wel een heel vroeg voorjaar worden eigenlijk.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:13 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Je weet dat er een kudde fok!kers stevig aan 't inzetten is op een Echte Winter?![]()
100 Jaar oud antiek Frans eiken, robuust uiterlijk, met velling en geolied met een donkere teint. Planken van gemiddeld een dikke twee meter lang, 18 cm breed en 21/22 mm dik. Kost zo'n 36,- per m2. We willen zelf niet leggen (ten eerste: nog nooit gedaan, ten tweede: alle muren lopen schots met onnoemelijk veel verspringende randjes) dus dat laten we doen waardoor er nog zo'n dikke 19 euro per vierkante meter bijkomt. Dit alles is inclusief 3mm isolatiemateriaal. Dus zo'n 55,- de m2, all-in.quote:Op zondag 1 januari 2006 03:39 schreef Gompy58 het volgende:
he duderin, wat noem je relatief goedkoop kwa vloer, en wat krijg je dan ? Ben zelf ook behoorlijk aan het zoeken naar betaalbaar vloer gedoe.
Tip om je voor eeuwig populair te maken als tante (en de relatie met je familie op scherp te zetten): geef hun kinderen voor hun verjaardag een paar vierkante meter noppenfolie.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:43 schreef Duderinnetje het volgende:
O en die noppenfolie... altijd gróót inslaan (want het plopt zo lekker weg, die bubbeltjes)
Nee, nóg leuker, ik laat het de nichtjes en neefjes zien en zeg dan:quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:01 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Tip om je voor eeuwig populair te maken als tante (en de relatie met je familie op scherp te zetten): geef hun kinderen voor hun verjaardag een paar vierkante meter noppenfolie.
...en de rest van de dag zit ze hysterisch giechelend in een hoekje van haar nieuwe huis bubbeltjesfolie kapot te prikkenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:05 schreef Duderinnetje het volgende:
Nee, nóg leuker, ik laat het de nichtjes en neefjes zien en zeg dan:
ALL MINE!!!!!!!!!!!!!!! [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |