Zaterdag avond ga ik altijd uit dus dan ben ik niet te vinden op het forum. Vanmiddag zal ik best nog wel een paar keer langs komen.quote:Op zondag 4 december 2005 12:22 schreef twi het volgende:
[..]
Zo, was je daar weer...Ben benieuwd hoe vaak we je vanmiddag zien als het voorspoedig gaat met RKC...Een stuk meer als gisteravond in elk geval
ik heb zeker intressequote:Op zaterdag 3 december 2005 15:30 schreef Royal_Flush het volgende:
Als je echt wil,zal ik kijken of ik nog 'n extra kaartje ken regelen.Moet in feite geen probleem zijn....
Ik zie dat er steeds meer jongens los naar de wedstrijden gaan!Mooi zo,fuck die combi......quote:
Ben ons in 't vak hadden die boertjes niet zo'n praatjes!Om ons heen zag je steeds meer lege stoeltjes en steeds meer stewards.....quote:Op zondag 4 december 2005 14:21 schreef xboxps2 het volgende:
was zeker koud ja... en dan van die tering brabanders naast me die blij gingen doen...
quote:Op zondag 4 december 2005 15:27 schreef xboxps2 het volgende:
Jodekoeken 1-1 door vrije trap blesure tijd 1e helft
Hopelijk krijgen die een beetje tegenstand in de CL, anders gaat het lastig worden. Mag Simons wel weer een penalty missenquote:Op zondag 4 december 2005 12:44 schreef xboxps2 het volgende:
en als we winnen volgende week staan we gelijk met psv...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |