beschermingquote:
kipquote:
zaadjequote:
jaquote:
marsepeinquote:
speculaasquote:
appeltaartquote:
appelmoesquote:
afwegenquote:
onzekerquote:
zelfverzekerdquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:49 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
onzeker
Ik had mijn halveaangepast en jij doet een halve
posten
![]()
zelfvertrouwenquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:50 schreef Arcee het volgende:
[..]
zelfverzekerd
Krijg je een dubbeleterug.
![]()
eigenwaardequote:Op dinsdag 29 november 2005 00:51 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
zelfvertrouwen
Das stukken beter![]()
bijbelkennisquote:
Minder als in ik heb de verhalen gehoord maar weet niet waar de klepel hangtquote:
Oh, je kunt die klepel ophangen waar je wilt, da's een beetje hoe er mee omgegaan wordt.quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:01 schreef PrintScreen het volgende:
Minder als in ik heb de verhalen gehoord maar weet niet waar de klepel hangt
Genoeg
Dat word dus die vrije spijker in de schuurquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:04 schreef Arcee het volgende:
[..]
Oh, je kunt die klepel ophangen waar je wilt, da's een beetje hoe er mee omgegaan wordt.
voldoende
Mooi plekje.quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:12 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dat word dus die vrije spijker in de schuur
Geslaagd
Daar bederft het voorlopig nietquote:
Niks meer aan doen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:15 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Daar bederft het voorlopig niet
Examinator
Was ik ook niet van planquote:
Weet je wat ik wel van plan ben?quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:20 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Was ik ook niet van plan
Controleren
Te gaan slapenquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:21 schreef Arcee het volgende:
[..]
Weet je wat ik wel van plan ben?
conducteur
Correct.quote:
vakantiequote:Kaartje
Kretaquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:26 schreef Arcee het volgende:
[..]
Correct.
Slaap lekker, lieve PS.
[..]
vakantie![]()
Warmquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:28 schreef PrintScreen het volgende: