Straks is lieske weg dan kan je niet meer klagen, lijkt mij erg vervelend voor je.quote:Op maandag 28 november 2005 14:56 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Neeeee jij niet. Jij bent mijn lieve mental coach hier![]()
Maar Lieske mag iig weg, ze voegt niks toe en haar geblèr en gejank bezorgt me koppijn. Bovendien word ik gek van die Lieske-caps hier waar we al een tijdje mee doodgegooid worden door een stel fanatiekelingen.
Ik hoop niet dat Lieske weg gaat... dan blijven er weinig mooie capmomenten over. Op een Dido of Nathalie zit ik niet te wachtenquote:Op maandag 28 november 2005 15:03 schreef regenworm het volgende:
[..]
Straks is lieske weg dan kan je niet meer klagen, lijkt mij erg vervelend voor je.
En bedankt voor de tip de lieske caps komen vanavond weer langs en voor jouw een speciale editie.![]()
Dank je wup... de gezichten spreken voor zichquote:
quote:Op maandag 28 november 2005 15:01 schreef Bocaj het volgende:
Dido, dump die Roel nou maar...
Roel is een onbetrouwbare primitieve man die je altijd weer zal teleurstellen...
Hij kan zich niet inhouden als hij teveel gedronken heeft dus dat wordt nog wat later...
Tevens heeft hij in zijn leven al veel te veel wiet op en dat komt nooit meer goed...
![]()
Ach kunne ze het straks weer goedmaken..quote:
Doet ze haar naam dramaqueen weer eer aan.quote:Op maandag 28 november 2005 15:08 schreef Bocaj het volgende:
Dido huilt nu...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |