Mijn idee ook! Ze zong wel het allerbeste vond ik, maar echt boeiend vond ik haar toch weer niet. Ze deed me trouwens vanavond een beetje denken aan Ellen van Damme, alhoewel die natuurlijk wel superruig is.quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:16 schreef PeRi het volgende:
Het kwam gewoon niet over.
Nee, ze is een dertiger, vandaarquote:Op zaterdag 3 december 2005 17:52 schreef flubub het volgende:
geen overactief gillend kind.
Je hebt hyperactieve dertigers hoorquote:Op zondag 4 december 2005 00:31 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nee, ze is een dertiger, vandaar![]()
Ze kan zingen, daar houdt het dan ook meteen bij op.![]()
Haar stemmen kwamen zeker wel doorquote:Op maandag 5 december 2005 14:10 schreef freeler het volgende:
ze was met i-jay de beste. Ze zingt supergoed. dat gezeur van keurig, ze kan ook rocken, prima dus! Dat wilde Henk Jan toch horen!??! Begint 'ie te zeiken over dat dit rocknummer weer te keurig was ...... Misschien is ze geen idolytpe met piekhaar en nepgedrag, maar ze behoort zeker bij de laatste 10! Ik hoorde ook dat sms berichten naar Merle op 5656, weer werden teruggestuurd met de melding dat een andere kandidaat gestemd moest worden ..... nah, dat kan toch niet, wat is dat voor nepsysteem bij idols?!!
Het is "algemeen bekend" dat de voorstukjes beelden zijn van de generale repetitiequote:Op maandag 5 december 2005 14:28 schreef freeler het volgende:
hmmmmm .... hebben jullie goed opgelet? Hoe kan het bijvoorbeeld dan dat iedereen het nummer van de liveshow anders zong in de voorstukjes/compilaties dan tijdens de liveshow zelf, terwijl ze hetzelfde nummer zongen en dat het dus hetzelfde moest zijn???????? Floortje zong namelijk niet vals in haar voorstukje ....
Ja daar heb je gelijk in, zie ik ook niet echt voor me, dat ze op d'r 20e wel zo was...quote:Op zondag 4 december 2005 13:36 schreef flubub het volgende:
[..]
Je hebt hyperactieve dertigers hoorIk zie haar er niet voor aan dat ze op dr 20e wel hysterisch ging gillen of janken als ze door was geweest of niet. (maar weten doe ik et niet natuurlijk
)
Ja precies, ik vind het ook zonde dat Merle niet door is. Dat gezeik over wel of niet keurig, bah. En dat ze geen idool zou kunnen zijn dat zie ik ook niet zo. Er zijn ook mensen voor wie bijv. Barbara Streisand een idool is toch? Ik had het idee dat de jury Merle wilde lozen omdat ze bij nader inzien toch niet zo in hun (commerciële) plaatje paste. Aan de andere kant wilde de jury I-Jay met alle geweld wel door laten gaan, en dat doel bereikten ze met zekerheid door I-Jay op de eerste plaats te zetten in hun top 4. Gezien de geleverde (zang)prestaties was die positionering lachwekkend, dus dat was duidelijk een strategische keuze, net als trouwens de rest van de top 4 van de jury. Het had overigens niet veel gescheeld of I-Jay was niet eens in de top 3 van de kijkers beland, want het verschil met de nummer 4 van de kijkers (Sonny) was marginaal. Ik blijf zitten met de vraag waarom die I-Jay zo gepusht moet worden en Merle werd afgebrand. Het schijnt dat sommigen Merle met haar 33 jaar toch te 'oud' vinden voor de doelgroep, maar die I-Jay is ook 33 en dáár hoor je dan weer niemand over. Rara hoe kan dat?quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:35 schreef fayle het volgende:
Pff, I-Jay tien keer ingeruild voor Merle!
Boe!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |