Fixedquote:Op maandag 28 november 2005 14:05 schreef buzzer het volgende:
het trio - linkje werkt niet..
Even geluisterd, maar wat mij betreft geen kanshebster..
Tja, dat dachten velen van Maud ook. En zie hoe ver die kwam. Alleen vind ik die verschrikkelijk (kakstem en te irritant 'correct') en vind ik Merle best o.k., ze lijkt ze me alleen nogal oud. Mooie stem en sympathieke uitstraling.quote:Op maandag 28 november 2005 14:35 schreef Maisnon het volgende:
Tsja, die gaat niet winnen, gaat ook niet zitten huilen, die blijft onopvallend denk ik
Net als Maud dusquote:Op maandag 28 november 2005 16:03 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ze ziet er inderdaad nogal oud uit en ik ben van mening dat een Idol een jeugdige, frisse uitstraling moet hebben. Dat is bij Merle zeker niet het geval. Van haar stem ben ik ook niet echt kapot. Ik denk niet dat ze de 1e workshop overleeft, tenzij ze ons ineens erg verrast, maar denk het niet eigenlijk.
Vind ik niet eigenlijk. Maud had ook dat grijze muis-achtige, maar zag er iig wel wat jonger uit. En Maud heeft een apart stemgeluid, Merle niet.quote:
ik doelde eigenlijk op het verrassen tijdens de workshopsquote:Op maandag 28 november 2005 16:11 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Vind ik niet eigenlijk. Maud had ook dat grijze muis-achtige, maar zag er iig wel wat jonger uit. En Maud heeft een apart stemgeluid, Merle niet.
Ooh ok, dan wel jaquote:Op maandag 28 november 2005 16:15 schreef Timmai het volgende:
[..]
ik doelde eigenlijk op het verrassen tijdens de workshops
Mee eens. Ziet er schattig uit, stemgeluid best okay maar geen 'x-factor' zoals ze dat daar zo mooi noemen..quote:Op maandag 28 november 2005 23:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nah, nee, is niks.
Ze lijkt ook wel een klein beetje op Bambi.quote:Op woensdag 30 november 2005 13:05 schreef BVO het volgende:
Het is idd net een kruising tussen Barbara en Irene Moors.
klinkt als een behoorlijk saai persoon..quote:Op woensdag 30 november 2005 14:08 schreef BVO het volgende:
Ze is dus al 33.
Naam: Merle
Bijnaam: Mèr
Geboortedatum: 08-01-1972
Sterrenbeeld: Steenbok
Hobby's: Zingen en meubels opknappen
Mooiste Idols-moment tot nu toe: "Elke keer dat ik weer een ronde verder kwam"
Een goede muziekachtergrond is niet alles dat je nodig hebt bij Idols he.quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:49 schreef freeler het volgende:
doe lekker wat je wil .... ze heeft een goede muziekachtergrond. Het wordt direkt finale of wildcard.
Greetzzz
oh ok, dan ga ik nu wel even iemand anders zoeken die ik niet door laat gaan, en dan merle maar voor de rest aanmoedigen omdat ze de finale haalt.quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:49 schreef freeler het volgende:
doe lekker wat je wil .... ze heeft een goede muziekachtergrond. Het wordt direkt finale of wildcard.
Greetzzz
quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:55 schreef Ill-Skillz het volgende:
Melissa Etheridge is een lelijke lesbo. Ik snap niet dat mensen haar nummers wíllen zingen!
Ze maakt heel erg goede nummers.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:55 schreef Ill-Skillz het volgende:
Melissa Etheridge is een lelijke lesbo. Ik snap niet dat mensen haar nummers wíllen zingen!
Mijn idee ook! Ze zong wel het allerbeste vond ik, maar echt boeiend vond ik haar toch weer niet. Ze deed me trouwens vanavond een beetje denken aan Ellen van Damme, alhoewel die natuurlijk wel superruig is.quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:16 schreef PeRi het volgende:
Het kwam gewoon niet over.
Nee, ze is een dertiger, vandaarquote:Op zaterdag 3 december 2005 17:52 schreef flubub het volgende:
geen overactief gillend kind.
Je hebt hyperactieve dertigers hoorquote:Op zondag 4 december 2005 00:31 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nee, ze is een dertiger, vandaar![]()
Ze kan zingen, daar houdt het dan ook meteen bij op.![]()
Haar stemmen kwamen zeker wel doorquote:Op maandag 5 december 2005 14:10 schreef freeler het volgende:
ze was met i-jay de beste. Ze zingt supergoed. dat gezeur van keurig, ze kan ook rocken, prima dus! Dat wilde Henk Jan toch horen!??! Begint 'ie te zeiken over dat dit rocknummer weer te keurig was ...... Misschien is ze geen idolytpe met piekhaar en nepgedrag, maar ze behoort zeker bij de laatste 10! Ik hoorde ook dat sms berichten naar Merle op 5656, weer werden teruggestuurd met de melding dat een andere kandidaat gestemd moest worden ..... nah, dat kan toch niet, wat is dat voor nepsysteem bij idols?!!
Het is "algemeen bekend" dat de voorstukjes beelden zijn van de generale repetitiequote:Op maandag 5 december 2005 14:28 schreef freeler het volgende:
hmmmmm .... hebben jullie goed opgelet? Hoe kan het bijvoorbeeld dan dat iedereen het nummer van de liveshow anders zong in de voorstukjes/compilaties dan tijdens de liveshow zelf, terwijl ze hetzelfde nummer zongen en dat het dus hetzelfde moest zijn???????? Floortje zong namelijk niet vals in haar voorstukje ....
Ja daar heb je gelijk in, zie ik ook niet echt voor me, dat ze op d'r 20e wel zo was...quote:Op zondag 4 december 2005 13:36 schreef flubub het volgende:
[..]
Je hebt hyperactieve dertigers hoorIk zie haar er niet voor aan dat ze op dr 20e wel hysterisch ging gillen of janken als ze door was geweest of niet. (maar weten doe ik et niet natuurlijk
)
Ja precies, ik vind het ook zonde dat Merle niet door is. Dat gezeik over wel of niet keurig, bah. En dat ze geen idool zou kunnen zijn dat zie ik ook niet zo. Er zijn ook mensen voor wie bijv. Barbara Streisand een idool is toch? Ik had het idee dat de jury Merle wilde lozen omdat ze bij nader inzien toch niet zo in hun (commerciële) plaatje paste. Aan de andere kant wilde de jury I-Jay met alle geweld wel door laten gaan, en dat doel bereikten ze met zekerheid door I-Jay op de eerste plaats te zetten in hun top 4. Gezien de geleverde (zang)prestaties was die positionering lachwekkend, dus dat was duidelijk een strategische keuze, net als trouwens de rest van de top 4 van de jury. Het had overigens niet veel gescheeld of I-Jay was niet eens in de top 3 van de kijkers beland, want het verschil met de nummer 4 van de kijkers (Sonny) was marginaal. Ik blijf zitten met de vraag waarom die I-Jay zo gepusht moet worden en Merle werd afgebrand. Het schijnt dat sommigen Merle met haar 33 jaar toch te 'oud' vinden voor de doelgroep, maar die I-Jay is ook 33 en dáár hoor je dan weer niemand over. Rara hoe kan dat?quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:35 schreef fayle het volgende:
Pff, I-Jay tien keer ingeruild voor Merle!
Boe!
Maud droeg ook altijd het liefste een spijkerbroek en een truitje, maar henkie wilde meer moood (*maud) zien. Dus hup iedere week werden de rokjes korter. Op het einde had ze niets anders over dan een brede riem. Maar merle doet één x ruiger en ze zeggen je moet wel hetzelfde blijven terwijl maud nu weer gewoon saaie spijkerbroekjes draagt met topjes----- wat zo IS ze. En tegen haar zeiden ze niet : blijf eens je zelf maar: "goh wat ontpop je je als een goede artieste" (sinds waneer zit 'goed' in de lengte van je rokje/riem)quote:Op maandag 5 december 2005 21:37 schreef --Globe-- het volgende:
Mwah ik vond haar commentaar niet helemaal ok. Er is constant tegen haar gezegd dat ze zo keurig is. Dan is het toch logisch dat je van dat imago af wilt, en wat anders gaat doen?
Nee dan moet ze volgens HJ weer keurig zijn..
Maar ze is geen idol, daar ben ik het wel mee eens. Maar ze zingt goed
'k Vind haar ook niet zo een 'Trijntje Oosterhuis-achtige zangeres'. Maar voor de rest ben ik het met je eens. Denk dat idd ook dat dit Idols-gebeuren niet zo haar ding is. Niet om haar leeftijd (ik lees net pas dat ze 33 is) maar meer omdat ze me er gewoon het type niet voor lijkt.quote:Op maandag 5 december 2005 21:43 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja daar heb je gelijk in, zie ik ook niet echt voor me, dat ze op d'r 20e wel zo was...
Maar ze is gewoon geen idol-type, geen popi-jopi figuur.
Past eerder in musicals of theater of als een type zangeres zoals Trijntje Oosterhuis, dat soort muziek zingen, maar Idols nee.
+1, zeker 1 van de beteren.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:24 schreef freeler het volgende:
Maar ik vond haar spetteren afgelopen zatardag!
Vind jequote:Op dinsdag 6 december 2005 10:24 schreef Natalie het volgende:
Merle is 33?
My God, ik had er ergens in de twintig geschat. Ze ziet er jong uit.
Zou het jammer vinden als ze op haar leeftijd is afgewezen. Het gaat uiteindeljk toch om haar zang en haar uitstraling en zo.
Gisteren (bij de herhaling) ben ik even wat beter op haar gaan letten, en in de close up zag ik idd wat je bedoelde.quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind dat ze een oude kop heeft hoor
.
quote:Op maandag 19 december 2005 15:39 schreef LeBeau het volgende:
Van mij mag ze ook wel terugkomen!
Want dat heb ik volgens mij in m'n prono.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |