quote:Op maandag 28 november 2005 13:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Van haar vind ik niet zoveel, nogal kleurloos. Zou me echt verbazen als ze de workshops overleeft.
Ja ze had echt een lelijk hoofd door dat kapsel, ze deed me denken aan dat enge wijf uit The Chronicles of Riddickquote:Op zondag 4 december 2005 13:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ze was veel te onopvallend, en ze had een heel raar eihoofd met dat kapsel. Zang was ook vals.
Ze heeft al zo'n hoog voorhoofd en dan gaat die gekke styling er ook nog zo'n torenhoge kuif op zetten zodat je echt moet zoeken naar 't gezicht. Nah, was niet mooi. Ze leek veel sprekender met die krulletjes. Maar ja, dan wordt d'r stem d'r nog niet beter op...quote:Op zondag 4 december 2005 13:30 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ja ze had echt een lelijk hoofd door dat kapsel, ze deed me denken aan dat enge wijf uit The Chronicles of Riddick
Nou, die Martijn vond ik denk ik toch nóg vreselijkerquote:Op maandag 26 december 2005 16:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
Royena is toch wel de grootste blamage van 3 seizoenen workshops.
Kijk, je had natuurlijk die vervelende Martijn en Frank en Wayne enzo, maar die waren allemaal door op uitstraling. Royena heeft én geen leuke uitstraling én een vreselijke stem. Dus waarom ooit door de audities is gekomen is me een groot raadsel.
Dat mekkerige gezang van haar.. Die R&B versie van Gloria In Excelsis Deo.
. Dat voorhoofd en dat haar.
.
Daar lijkt het wel op jaquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
http://www.rtl.nl/(channe(...)_plain.xml/wm364.wvx
Staat er nou Fok Shizzle op d'r shirt?.
Of heeft geen verblijfsvergunningquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:59 schreef superhero87 het volgende:
Zaterdag was er gewoon haast niemand voor Royena aanwezig in de studio. Haar familie had er zeker niet zoveel vertrouwen meer in![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |