Ja, maar dat heb ik wel bij meer. Zaterdag zit 'ie iig in de workshop.quote:Op maandag 28 november 2005 14:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Uitstekende zanger, helaas veel te weinig in beeld geweest.
Daar ben ik nog niet zo zeker van. Volgens mij had ik 'm ook niet in m'n pronoquote:
Same here.quote:Op maandag 28 november 2005 15:22 schreef youvehadyourfun het volgende:
ik vind dat ie wel een goeie stem heeft
Dat scheelt inderdaad veel denk ik. Ik kende hem bijna niet!!!!quote:Op zondag 4 december 2005 20:33 schreef --Globe-- het volgende:
Ja, ik vond het echt jammer dat hij niet door was
Ik denk dat dat ook wel te wijten is aan de theaterrondes op tv. Daar is hij nauwelijks in beeld geweest.
Hij heeft een vriendje ja.quote:Op maandag 5 december 2005 17:24 schreef TheVulture het volgende:
Is hij trouwens homo? (niet dat het niet iets uit maakt hoor)
Zie op de idolssite dat hij samenwoont met 'partner' maar bij anderen staat gewoon vriendin...
eens, het zal tussen de mensen gaan die als 4e eindigen. Wie bepaalt eigenlijk de wildcard, de jury of het publiek?quote:
Mooi, dus hierbij mijn oproep: stem op Sonny in de wildcardrondequote:Op maandag 12 december 2005 12:31 schreef BVO het volgende:
Het publiek geloof ik.
idd.... dat is wat minder....quote:Op woensdag 21 december 2005 19:00 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hij moet wel dat achterlijke matje afknippen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |